خانه » پسادکتری » فراخوان حمایت از دوره‌ های پسادکتری تحقیقات بنیادی ۱۴۰۲

فراخوان حمایت از دوره‌ های پسادکتری تحقیقات بنیادی ۱۴۰۲

فراخوان مشترک دبیرخانه شورای عالی عتف و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور برای حمایت از دوره‌های پسادکتری تحقیقات بنیادی سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی، به‌منظور تقویت همکاری‌ها و نیز استفاده از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های کشور، اجرای دوره پسادکتری نوع تحقیقاتی بنیادی موضوع بند ۳-۱ از ماده ۳ آئین‌نامه جذب و به‌کارگیری محققان پسادکتری دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، به‌صورت مشترک بین دبیرخانه شورای عالی عتف و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران انجام می‌گیرد.

شرایط فراخوان حمایت از دوره‌های پسادکتری ۱۴۰۲ تحقیقات بنیادی

متقاضیان دوره پسادکتری تحقیقات بنیادی، می‌توانند با مراجعه به این سامانه (بخش قوانین و آئین‌نامه‌ها)، ابتدا آئین‌ نامه جذب و به‌ کارگیری محققان پسادکتری کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و آیین‌ نامه حمایت از دوره‌ های پسادکتری صندوق حمایت پژوهشگران را مطالعه نموده و در صورت داشتن شرایط مندرج در آئین‌نامه، بر روی آیکون دوره پسادکتری تحقیقات بنیادی کلیک نمایند و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرایند درخواست و ارسال مدارک و مستندات لازم، درخواست خود را ارسال نهایی نمایند.

زمان فراخوان حمایت از دوره‌های پسادکتری تحقیقات بنیادی ۱۴۰۲

بازه زمانی فراخوان از روز شنبه مورخ ۲۴ تیر الی ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ بوده و درخواست‌هایی که در این مدت ارسال نهایی نشوند، ورود آنها در فرآیند بررسی امکانپذیر نمی‌باشد.

همچنین ببینید

تخصیص سهمیه امریه سربازی پسادکتری

تخصیص سهمیه امریه سربازی دانشجویان پسادکتری

سهمیه امریه به دانشجویان پسادکتری اختصاص پیدا کرده و آیین نامه اجرایی آن توسط وزارت …

یک دیدگاه

  1. با عرض سلام و خسته نباشین خدمت کسانیکه زحمت به سامان رساندن آیین نامه پسادکتری بعد از چند سال بلاتکلیفی را کشیده اند. لطفا بزرگواران عزیز در هردو متن آیین نامه شورای عتف و صندوق حمایت تناقضی آشکار دیده میشود. در یکی از شرایط محقق پسادکتری حداکثر سال فراغت از تحصیل دکتری ۳ سال و در دیگری ۴ سال نوشته شده به نظر شما بزرگواران کدامیک از این بندها را داوطلب باید در نظر گرفته و ثبت نام کند؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *