خانه » پسادکتری » فراخوان پذیرش پسادکتری مشترک بنیاد ملی نخبگان و انجمن ریاضی ایران

فراخوان پذیرش پسادکتری مشترک بنیاد ملی نخبگان و انجمن ریاضی ایران

دومین فراخوان برنامه مشترک برگزاری دوره‌های پسادکتری بنیاد ملی نخبگان و انجمن ریاضی ایران منتشر شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش سایت هیأت علمی، بنابر اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ برنامه مشترک برگزاری دوره‌های پسادکتری بنیاد ملی نخبگان و انجمن ریاضی ایران، با هدف کمک به تکمیل تیم‌های پژوهشی استادان برجسته و حمایت از توانمندی‌های دانش‌آموختگان ممتاز کشور، تدوین شده است.

در فراخوان دوم این برنامه، بر اساس اولویت‌های مورد نظر بنیاد تعداد ۴ نفر از اعضای هیات علمی به عنوان استاد میزبان انتخاب شده‌اند.

نحوه ثبت نام دوره پسادکتری مشترک بنیاد نخبگان و انجمن ریاضی

از تمامی دانش‌آموختگان دوره‌های دکتری و یا دانشجویان دکتری که تا ۳۱ شهریور ‍۱۴۰۲ از رساله خود دفاع می­ کنند و واجد شرایط زیر هستند دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان به نشانی https://sina.bmn.ir با آگاهی از استادان میزبان و موضوعات پژوهشی آنان، نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ اقدام کنند.

پژوهشگران پسادکتری برگزیده در این برنامه حقوق معادل استادیار پایه ۱ دانشگاه تهران برای مدت یکسال را دریافت می­کنند و مطابق شیوه نامه طرح پسادکتری (طرح شهید دکتر چمران)، مورد حمایت بنیاد قرار می‌­گیرند.

شرایط متقاضیان پذیرش پژوهشگر پسادکتری

متقاضیان فراخوان جذب پسادکتری مشترک انجمن ریاضی ایران و بنیاد نخبگان، لازم است شرایط زیر را دارا باشند:

  • حداکثر ۵ سال از زمان دانش ­آموختگی دکتری در زمان ثبت درخواست گذشته باشد. دانشجویان متقاضی باید گواهی تایید دانش‌آموختگی تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲ را از استاد راهنمای خود که به تأیید مدیرگروه و دانشکده مربوط رسیده باشد ارائه دهند.
  • سن متقاضی در زمان ثبت درخواست، بیشتر از ۴۰ سال نباشد و در صورت پذیرش، متعهد به اشتغال تمام وقت در دوره پسادکتری می­ شود.
  • متقاضی در صورت پذیرش، نباید پژوهشگر پسادکتری همزمان تحت حمایت سازمان، موسسه یا دانشگاهی دیگر باشد.
  • متقاضی باید دارای مقالات با استانداردهای کیفی بالا (با نتایج عمیق، جدید و مهم) ترجیحاً در مجلات تخصصی مشهور رشته خود باشد.
  • متقاضی باید دارای ۲ توصیه نامه علمی به زبان فارسی از اعضای هیئت علمی با مرتبه حداقل دانشیاری که متخصص در رشته وی هستند باشد.
  • متقاضی، منع قانونی (مانند مشمول سربازی بودن) برای پژوهش تمام وقت در طول دوره پسا دکتری نداشته باشد و دارای صلاحیت عمومی و عدم منع قانونی برای عقد قرارداد پژوهشی باشد.

همچنین ببینید

تخصیص سهمیه امریه سربازی پسادکتری

تخصیص سهمیه امریه سربازی دانشجویان پسادکتری

سهمیه امریه به دانشجویان پسادکتری اختصاص پیدا کرده و آیین نامه اجرایی آن توسط وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *