خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اختصاص کارت اعتباری پژوهانه به همه اعضای هیات علمی

اختصاص کارت اعتباری پژوهانه به همه اعضای هیات علمی

وزیر علوم در نشست سراسری بسیج اساتید کشور در خصوص پژوهانه گفت: دستورالعملی تنظیم نموده ایم که در آن برای هر عضو هیات علمی کارت اعتباری پژوهانه تعریف می‌شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج اساتید کشور، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست سراسری و کارگاه‌های آموزش تخصصی معاونین بسیج اساتید کشور که صبح امروز در تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: نظام سنجش و آموزش جدیدی تعریف شده و پایه‌های تشویقی استادان را ۶۰ پایه ارتقا داده‌ایم. در هیأت امنا مصوب کردیم برای تولید دانش بنیان ۶۰ پایه فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه بر اساس قانون جهش تولید تعریف گردد. همچنین در خصوص پژوهانه دستورالعملی تنظیم نموده‌ایم که در آن برای هر عضو هیأت علمی کارت اعتباری پژوهانه تعریف می‌شود.

زلفی گل از بودجه اختصاصی برای آزمایشگاه‌ها و امتیازاتی برای برخی المپیادی‌های مدال آور در رشته‌های علوم پایه گفت و افزود: از طریق معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان بورسیه داده شده و اگر دانشجویان مدال آور پویایی خود را حفظ کنند هیأت علمی می‌شوند، این اقدام در راستای ممانعت از خروج نخبگان است.

همچنین ببینید

اعمال پایه های تشویقی برای اعضای هیات علمی توسط وزارت علوم

اعطای پایه‌ های تشویقی جدید و افزایش حقوق بازنشستگی برای اعضای هیات علمی

وزیر علوم از اعمال پایه‌های تشویقی برای اعضای هیات علمی از سال ۱۴۰۲ که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *