خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اعلام جزئیات اجرای طرح فعالیت استاد راهنمای آموزشی برای دوره کارشناسی ۱۴۰۲

اعلام جزئیات اجرای طرح فعالیت استاد راهنمای آموزشی برای دوره کارشناسی ۱۴۰۲

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جزئیات اجرای طرح فعالیت استاد راهنمای آموزشی از مهرماه سال جاری را تشریح کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

رضا نقی زاده در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به جزئیات اجرای طرح استاد راهنمای آموزشی از مهرماه سال جاری گفت: طرح استاد راهنمای آموزشی در مقررات آموزشی مصوب شورای عالی برنامه ریزی آموزشی قید شده که براساس آن تمام دانش آموزان وقتی وارد دانشگاه می شوند در مقطع کاردانی و کارشناسی یک استاد راهنمای آموزشی خواهند داشت که مسئولیت این دانشجویان را در کل دوران تحصیل بر عهده می گیرد.

وی با بیان اینکه طرح استاد راهنمای آموزشی از مهرماه امسال اجرایی می شود، افزود: برای استاد راهنمای آموزشی در آیین نامه جدید کسری موظفی پیش بینی شده و همچنین در ارتقا و ترفیع آنها نیز پیش بینی هایی در حال انجام است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی افزود: استاد راهنما باید یک وقت ویژه را به تعداد مشخصی از دانشجویان اختصاص دهد و اگر نیاز داشتند در فعالیت های آموزشی به دانشجویان کمک کند.

وی ادامه داد: در مجموع استاد راهنمای آموزشی باید وقت مبسوطی را به دانشجویان اختصاص دهد تا آن فرایند دانشجو محوری و استاد محوری شکل گیرد.

همچنین ببینید

اعمال پایه های تشویقی برای اعضای هیات علمی توسط وزارت علوم

اعطای پایه‌ های تشویقی جدید و افزایش حقوق بازنشستگی برای اعضای هیات علمی

وزیر علوم از اعمال پایه‌های تشویقی برای اعضای هیات علمی از سال ۱۴۰۲ که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *