خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » لزوم تعیین تکلیف پرونده‌ متقاضیان جذب هیات علمی طی ۳ ماه

لزوم تعیین تکلیف پرونده‌ متقاضیان جذب هیات علمی طی ۳ ماه

رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پرونده‌های متقاضیان جذب هیات علمی فاقد مشکل طی سه ماه از طریق مرکز جذب باید تعیین تکلیف شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمد خلج امیرحسینی پنجشنبه ۱۸ خردادماه، در نشست روسای دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور در دانشگاه حکیم سبزواری، عنوان کرد: باتوجه به منشأ و اثرات علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه‌ها، جذب استادان برای جمهوری اسلامی اهمیت بالایی دارد.

وی اظهار کرد: امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، ویژگی‌های اساتید تراز انقلاب را بیان کرده‌اند، در این راستا اساتیدی را می‌خواهیم که در حوزه‌های علم، صنعت، کشاورزی، فرهنگ و سیاست کشور کمک نمایند.

رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در موضوع جذب اعضای هیات‌ علمی دو محور دقت و سرعت مورد توجه قرار گرفته تا با توجه به علاقه‌مندی بسیاری از دانش‌آموختگان به مقوله جذب، بازه زمانی این فرایند تسریع شود.

خلج امیرحسینی افزود: هم اینک فرصتی طلایی ایجاد شده تا افرادی عالی در تراز جمهوری اسلامی جذب هیات‌ علمی دانشگاه‌ها شوند و در این مسیر در بخش علوم انسانی، شاخص علامه شهید آیت‌الله مطهری و در رشته‌های فنی و مهندسی شاخص شهید دکتر چمران است.

وی تصریح کرد: شرایطی فراهم شده که دانشگاه‌ها به محض فراخوان جذب، افراد شرکت کننده را غربالگری علمی، مصاحبه عمومی و سپس امور هیات اجرایی نیز انجام گیرد.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم گفت: باید روز خاصی در دانشگاه‌ها برای جذب ایجاد شود و در این راستا کارگاه‌های مختلف فعال و امور علمی، عمومی و اجرایی انجام و تلاش شود پرونده‌های فاقد مشکل طی سه ماه از طریق مرکز جذب تعیین تکلیف شوند.

خلج امیرحسینی افزود: به منظور تسریع در فرایند جذب اعضای هیات‌ علمی، دانشگاه‌ها با برنامه‌ریزی فشرده و منظم و بدون نقص، با کارشناسان خبره، تقویت دبیرخانه‌ها و فعال شدن دبیران جذب امور را پیش ببرند.

همچنین ببینید

جذب نخبگان بدون نیاز به شرکت در فراخوان هیات علمی

جذب نخبگان بدون نیاز به شرکت در فراخوان هیات علمی

وزیر علوم از جذب نخبگان معرفی شده توسط بنیاد نخبگان بدون نیاز به شرکت در …

۲۰ دیدگاه

  1. ببخشید دوستان کسی که وارد مرحله هیات اجرایی نشده یعنی گزینش عمومی رو قبول نشده؟مال من از این مرحله تکون نخورده و وضعیت رو زده صلاحیت عمومی..گزینش هم رفتم..

    • سلام. من گزینش صلاحیت عمومی نرفتم ولی برام وارد مرحله هیات اجرایی شده.. و در این مرحله یک ماه است که تغییر نکرده.. صلاحیت عمومی حتما نیاز به مصاحبه داره یا خود دانشگاه تحقیق انجام میده. از دوستان کسی خبر داره؟ ممنون

  2. سلام . قبلا کد استخدامی ۳تا۴ماه طول میکشید . حالا بعد یک سال هنوز خبری نیست . بهتر نبود قبلا کد استخدامی میگرفتید بعد به فراخوان دعوت میکردید . جناب دکتر خلج در خواست عاجزانه داریم پیگیر این موضوع باشید .

  3. سلام و درود
    نمیدونم صدا به گوش شما میرسه یا نه! برا من سواله که چرا کد استخدامی اینقدر طول میکشه؟ چرا حل نمیونید ایت وضعیت رو. #کد_استخدامی

  4. من پرونده م تو مرحله هیت اجراییه کسی اطلاع داره این مرحله چکار میکنن؟

    • سلام وقت بخیر. سوالی داشتم. ممنون میشم جواب بدین. کسی که وارد مرحله بررسی علمی و عمومی میشه یعنی قبول نهاییه یا اینکه این مرحله هم چند برابر ظرفیته؟ ممنون از پاسخگوییتون.

      • سلام‌این مرحله هم مشمول طرح چند برابر ظرفیت هست.هیچکس قبول نهایی نیست مگر اینکه هیئت مرکزی جذب نظر نهایی بدهد.قبل از آن همه چیز احتمالی است.

        • ممنون از پاسخگوییتون. در مرحله عمومی آیا امتیاز علمی حذف میشه و فقط صلاحیت مهم میشه یا اینکه امتیازات مرحله علمی و عمومی با هم در نظر گرفته میشن؟ منظورم اینه که برای مثال ممکنه یکی امتیاز علمیش شده ۷۰ و عمومیش شده ۸۰، یکی دیگه امتیاز علمیش بشه ۸۰ و امتیاز عمومیش بشه ۶۰. مجموع ایناست؟ آیا وزنی دارن؟ بازم ممنون

          • مرحله عمومی امتیاز جداگانه داره.بعد از این مرحله هیئت اجرایی جذب دانشگاه تشکیل جلسه میده و با جمع امتیازات علمی و عمومی نظر میده و سه برابر ظرفیت به هیئت مرکزی اعلام میکنه.تصمیم نهایی با هیئت مرکزی جذب هست.

        • سلام. وقت بخیر. با وزارت علوم تماس گرفتم. فقط یک نفر به هیئت مرکزی جذب معرفی می شود. همه چیز در دانشگاه تمام می شود هم مصاحبه علمی هم عمومی

          • سلام، ولی من از دانشگاه پرسیدم میگن سه برابر معرفی کردن وزارت علوم که اونا تصمیم بگیرن. اینجا مصاحبه علمی و عمومی رو خودشان انجام دادند و برای استعلام وتحقیق و بقیه مراحل سه نفر رو معرفی کردن وزارتخونه

          • سلام مونا خانم. این مورد رو اگه با مرکز جذب وزارت علوم تماس بگیرین بهتون میگن که فقط یک نفر از دانشگاه تایید میشه. دو فرمرعلمی و عمومی به دانشگاه دادن و هیئت اجرایی جذب دانشگاه طی یک جلسه یک نفر را از سه بذابذ ظرفیت انتخاب میکنه

          • بله درسته تماس گرفتم همینو گفتند. دانشگاه اطلاعاتش درست نبود

    • سلام برای من هم وارد هیئت اجرایی شد. کسی اطلاع داره در این مرحله چه اتفاقی می افته؟ مصاحبه علمی رفتیم اما عمومی نه..

  5. دانشگاه فرهنگیان رو یه بررسی ویژه بفرمایید هنوز فراخوان آبان ۱۴۰۰ رو تعیین تکلیف نکردن !!!!

  6. شهریور ۱۴۰۱ دانشگاه مازندران رفتیم مصاحبه علمی هنوز در حال بررسی پرونده هست. از کدام ۳ ماه حرف میزنی؟

    • سلام، من در فراخوان ۴۰۱ دانشگاه مازندران شرکت کردم. آبان ماه مصاحبه علمی و خرداد امسال مصاحبه عمومی و جلسه هیئت اجرایی جذب انجام شد و پرونده به مرکز جذب وزارت ارسال شد. به نظرم با دبیرخانه تماس بگیرید و پیگیری کنید

  7. پرونده‌های فاقد مشکل!!!
    از نظر مرکز جذب و سایر مراکز، تقریبا همه پرونده ها مشکل دار است. بهتر بود آقای دکتر میفرمودند همه پرونده ها مشکل شان حل شود. کد بدهند. تمام شود برود پی کارش. واقعا خسته شدیم. در کدام سازمان و در کدام کشور، سااالها جذب طول میکشد؟!

  8. خسته نشدید از این همه حرف و جلسه بیهوده؟

  9. یه فکری هم برای کد استخدامی کنید.
    بابا یه کد مگه چیه این همه سال باید منتظر موند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *