خانه » اخبار دوره دکتری » امکان تدریس دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد به عنوان «دستیار آموزشی»

امکان تدریس دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد به عنوان «دستیار آموزشی»

دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند به عنوان «دستیار آموزشی» به تدریس در واحدهای دانشگاهی بپردازند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمد قربانی گلشن آباد سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: تمامی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در فراخوان «دستیار آموزشی» شرکت کرده و بعد از مرحله اول که براساس نیازها و ملاحظات واحدهای دانشگاهی انتخاب شدند در یک دوره آموزشی حرفه‌ای، معرفتی و مهارتی چهل ساعته شرکت کرده و بعد از آن از ترم پاییز ۱۴۰۲-۱۴۰۳ با هدایت استاد راهنمای مدرسی در رشته تخصصی مربوطه به کارورزی و تدریس مشغول شوند. بدیهی است بعد از اتمام این دوره‌ها، گواهی شرکت در دوره «آموزشی و کارورزی دستیاری آموزشی» به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دوره آموزشی و کارورزی دستیاری آموزشی توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود و دانشجویان دکتری علاقمند به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به دفاتر باشگاه در واحدهای دانشگاهی یا به پایگاه اینترنتی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی bpj.iau.ir، مراجعه کنند. لازم به ذکر است که این دوره صرفاً ویژه دانشجویان فعال دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی است و سایر افراد و دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی، نمی‌توانند در آن شرکت کنند.

قربانی گلشن آباد تأکید کرد: براساس دستورالعمل مربوطه، دستیاران آموزشی حسب  متناسب با میزان تدریس واحدهای درسی، از تخفیف و کسرمعافیت بخشی از شهریه برخوردار خواهند بود.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های فاخر و بی‌بدیل، دانشجویان مقطع دکتری است که لازم است از این ظرفیت بی‌نظیر در اعتلا سرمایه اجتماعی و شبکه‌سازی نخبگانی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنیم.

همچنین ببینید

رتبه بندی ISC

تصویب معیارهای جدید رتبه بندی ISC دانشگاه ها

معیارهای جدید رتبه‌بندی ملی دانشگاه‌های کشور (ISC) توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب …

۱۰ دیدگاه

  1. من خودم دانشجوی دکتری هستم و نام نویسی هم کردم اما به چه امید حتی ۱میلیون هم حقوق بهت نمیدن و کاملا رایگانه. احتمالا شاید ۲۰۰ تومن از شهریه دانشگاهیمو کم کنن

  2. از ظرفیت بیگاری دانشجوی دکترا با دستمزد کسر قسمتی از شهریه اون هم بعد از کلی هزینه و زمان برای دوره دستیاری!
    مهد کودک به مربی اش ماهی حداقل ۱۰ تا ۱۵ میلیون حقوق میده

  3. بی مزدبود و منت هر خدمتی که کردم
    یارب مباد کس را مخدوم بی عنایت….

  4. بزرگترین اشتباهی که میتونستیم انجام بدیم تحصیلات عالی بوده،این همه عمر رو صرف حرفه میکردیم قطعا هم زندگی بهتری از هر حیث داشتیم و هم مفید تر بودیم

  5. استاد حق التدریس

    پس تکلیف ما که با مدرک دکتری ده سال حق التدریس و استادیار بودیم چی میشه ؟؟!!! یعنی ده سال هر شش ماه یک و نیم میلیون به حساب ما واریز می کردید الان میگین این همه سال کشک!!!! این ظلم بزرگ دانشگاه آزاد باید فریاد زده بشه!!! به نظرم همه اساتید حق التدریس باید جلوی مجلس یا هر جایی دیگری تحصن کنند !!!

  6. پس تکلیف فارغ التحصیلان دکتری که سالهای قبل با زحمت فارغ التحصیل شدند چه میشود؟
    اگر پاسخ این است که اینها از طریق فراخوان جذب شوند
    باید توجه داشت که بجز چند رشته مابقی رشته ها هیچ اعلام نیاز نشده است…

  7. بعله دیگه وقتی یک هیئت علمی ماهی ۲۰ میلیون برای دانشگاه آزاد آب بخوره مسلما به صرفه و صلاح نیست که به همان اندازه که بازنشست میشن استخدام بشن . به همین دلیل دانشجویان دکترا میشن اوستا . البته اوستای بیخرج و مواجب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *