خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » نیاز به ۱۵۰۰ عضو هیئت‌علمی جدید علوم پزشکی

نیاز به ۱۵۰۰ عضو هیئت‌علمی جدید علوم پزشکی

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی تهران: بررسی‌ها حاکی از آن است حدود ۱۰۰۰ عضو هیات علمی سالانه بازنشسته می‌شوند و جذب نیروی جدید به منظور جایگزینی افراد بازنشسته است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

دکتر حسین قناعتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برنامه وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی برای جذب ۳۰۰۰ عضو هیئت‌علمی جدید، افزود: جذب نیروی هیئت‌علمی جدید در دانشگاه‌های علوم‌پزشک احصاء شده اما مجوزی برای جذب اعضای هیئت‌علمی صادر نشده است. بروز مسائل و مشکلاتی از این دست می‌تواند بر آموزش پزشکی اثرگذار باشد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گفت: جذب اعضای هیئت‌علمی جدید می‌تواند بسیاری از مشکلات پیش‌روی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی را حل کند. بررسی‌ها حاکی از آن است حدود ۱۰۰۰ عضو هیات علمی سالانه بازنشسته می‌شوند و جذب نیروی جدید به منظور جایگزینی افراد بازنشسته است.

دکتر قناعتی درباره نیاز دانشگاه علوم‌پزشکی تهران به اعضای هیئت‌علمی جدید گفت: بیمارستان‌های ۱۰۰۰ تخت‌خوابی حضرت مهدی(عج)، ۳۰۰ تخت‌خوابی حکیم، ۴۰۰ تخت‌خوابی اسلام‌شهر، ۱۰۰۰ تخت‌خوابی شریعتی و ۳۰۰ تخت‌خوابی فارابی زیر مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی تهران هستند و تمام این بیمارستان‌ها به استاد و پرستار نیاز دارند. بررسی‌ها بیانگر این است که دانشگاه علوم‌پزشکی تهران به ۵۰۰۰ نیروی انسانی و حداقل ۱۵۰۰ عضو هیئت‌علمی جدید برای این بیمارستان‌ها نیاز دارد.

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *