خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » رشد ۱۰۰ درصدی مبلغ گرنت اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۱

رشد ۱۰۰ درصدی مبلغ گرنت اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۱

رئیس دانشگاه تهران: در حوزه حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۱۰ برابری مبلغ حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها و رشد صد درصدی مبلغ گرنت اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران بودیم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمد مقیمی در گفتگو با مهر، با اشاره به پیگیری وضعیت معیشتی و مسکن دانشگاهیان در سال ۱۴۰۱ گفت: پیگیری وضعیت معیشتی اعضای هیأت علمی، ارتقای امکانات رفاهی برای دانشجویان و رسیدگی به مطالبات کارکنان دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۱ به عنوان مهمترین سرفصل‌ها در چارچوب حفظ کرامت و منزلت دانشگاهیان و تحقق رشد علمی کشور از سوی مدیریت دانشگاه تهران مورد پیگیری قرار گرفت و با تدبیر رئیس‌جمهور، حمایت‌های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و همراهی‌های رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در خانه ملت، تصویب لایحه دولت برای ترمیم حقوق اعضای هیأت علمی و برداشتن سقف آن، احقاق حقوق از دست رفته ایشان و جبران کاهشی که در حقوق اعضای هیأت علمی اتفاق افتاده بود، محقق شد. در زمینه پیگیری وضعیت معیشتی کارکنان دانشگاه هم اعمال سختی کار در احکام کارکنان دانشگاه تهران و افزایش حق مسکن و یک سری اقدامات دیگر در سال ۱۴۰۱ انجام شده است.

ساخت ۲ هزار مجتمع مسکونی برای کارکنان دانشگاه تهران

رئیس دانشگاه تهران ضمن اشاره به اینکه یک مجتمع مسکونی ویژه کارکنان دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۱ در منطقه ۲۲ افتتاح شد، افزود: همچنین جهت تامین ۲ هزار مسکن برای اعضای هیات علمی و نخبگان دانشگاه تهران، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه تهران و بنیاد ملی نخبگان منعقد شد که بر اساس آن، زمین مورد نیاز برای احداث مسکن از سوی دانشگاه تامین می‌شود.

ساخت مجتمع ۸۰۰ واحدی برای دانشجویان متاهل

مقیمی ادامه داد: همچنین ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای احداث ۸۰۰ واحد مسکونی جدید برای دانشجویان متأهل در نظر گرفته‌ایم که تخصیص آن در فرآیند اجرایی است. این مجموعه ۸۰۰ واحدی در یکی از زمین‌های متعلق به دانشگاه احداث می‌شود و فرآیند اخذ مجوز ساخت نیز با حمایت شهردار تهران که خود در حوزه تأمین مسکن جوانان و زوج‌های دانشجو دارای دغدغه هستند، در مراحل نهایی قرار دارد.

گره‌گشایی در حوزه زیرساخت‌ها و تسهیلات پژوهشی

وی افزود: دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۱ در عرصه تامین زیرساخت‌ها و حمایت‌ها از حوزه پژوهش و فناوری از یک جهش بزرگ برخوردار شد؛ به گونه‌ای که تنها در حوزه حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی شاهد افزایش ۱۰ برابری مبلغ حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها بوده و رشد صد درصدی مبلغ گرنت اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران رقم خورد.

همچنین ببینید

تغییر شیوه‌ نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی حرفه‌ای

تغییر شیوه‌ نامه تعیین صلاحیت اساتید وزارت بهداشت

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از تغییر شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *