خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » قطع همکاری با اعضای هیئت علمی به دلیل رکود علمی

قطع همکاری با اعضای هیئت علمی به دلیل رکود علمی

وزیر علوم گفت: قطع همکاری با اعضای هیئت علمی در موارد نادر و به دلیل رکورد علمی اتفاق می افتد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم گفت: یکی از اهداف اعمال  تغییرات در کنکور سراسری، ایجاد عدالت آموزشی بیشتر در کشور است.

به گفته وی برگزاری همایش زنان اثربخش کاری ارزشمند است که نشان می دهد جمهوری اسلامی ایران در زمینه شکوفایی استعداد بانوان عملکرد خوبی داشته است.

او افزود: باید استعدادهای بانوان را فقط در یک عرصه خاص نبینیم؛ بلکه باید این استعداد و ظرفیت ها در تمام حوزه ها دیده شوند. زیرا معتقدم که شخصیت یک بانوی ایرانی بخشی از پازل تواضع است.

زلفی گل بیان کرد: به طور کلی دانشگاه ها مستقل هستند و بحث آزادی اندیشه و اظهار نظر در جمهوری اسلامی ایران کاملا پذیرفته شده است. اما باید این کار در چهار چوب قوانین و مقررات و با حفظ حرمت های دو طرف انجام شود.  

او گفت: در حال حاضر قطع همکاری با اعضای هیئت علمی در موارد نادری اتفاق می افتد که علت آن بیشتر این است که  آن فرد دچار رکود علمی بوده و برای چند سال ارتقای علمی نداشته است. 

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

یک دیدگاه

  1. در فضای کنونی کشور بهترین کار قطع همکاری با اساتید با راندمان پایین و جذب اساتید جوان تازه فارغ التحصیل است. چرا باید یک استاد پنجاه ساله با راندمان نصف یک جوان حقوق سه برابری بگیرد. در این شرایط فارغ التحصیلان دکتری برترین دانشگاه های کشور به خواسته شان که یک کرسی هیئت علمی است نمی رسند. این جایگزینی لازمه قطعی آموزش عالی امروز کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *