خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » اختصاص سهمیه جذب برای نخبگان علوم پزشکی

اختصاص سهمیه جذب برای نخبگان علوم پزشکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص سهمیه جذب هیات علمی برای نخبگان دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در مراسم تجلیل از جشنواره دانشجوی نمونه کشوری که در سالن اجلاس سران با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد گفت: ما برای پیشرفت کشور به دانشجویان نمونه و نخبه نیاز داریم. مقام معظم رهبری چندشاخصه برای دانشجوی نخبه عنوان کردند که می‌توان به دارا بودن احساس مسئولیت، چشم دوختن به افق آینده علمی کشور، استفاده از توان خود، کارکردن با رویکرد مسئله محوری اشاره کرد. هرچه فرد اثرگذاری بیشتری در کشور داشته باشد، این فرد نخبه تر است. کشور ما در کرونا یکی از موفق ترین کشورهای جهان بود و این به دلیل داشتن نخبگان، دانشمندان جامعه پزشکی است. کشور ما در تمام شاخص‌های سلامت در منطقه برتر است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات وزارت بهداشت در تشویق دانشجویان نمونه و نخبه تأکید کرد: در این راستا آئین نامه‌های جذب وزارت بهداشت برای به کارگیری نخبگان متدین و متعهد بازنگری شده است. همچنین شبکه نخبگانی ایجاد شده است و ما پیگیر حل مشکلات و معیشت این قشر هستیم.

عین الهی گفت: همچنین در المپیادهای علمی دانشجویان علوم پزشکی تحولاتی ایجاد شده است. امکان ادامه تحصیل استعدادهای برتر در مقاطع بالاتر ایجاد شده است.

وی افزود: امکان تحصیل همزمان استعدادهای برتر نیز در چند حوزه ایجاد و همچنین سهمیه جذب اعضای هیئت علمی برای نخبگان اختصاص نیز داده شده و قرارگاه راهیان پیشرفت تشکیل شده است.

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

یک دیدگاه

  1. سلام و وقت بخیر
    یک راهنمایی از حضورتون داشتم، آیا آیین نامه برای بکارگیری دانشجوی نمونه کشوری به عنوان هیات علمی مصوب شده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *