خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تشکیل ستاد رفاهی اعضای هیئت علمی در وزارت بهداشت

تشکیل ستاد رفاهی اعضای هیئت علمی در وزارت بهداشت

معاون آموزشی وزیر بهداشت از تشکیل ستاد رفاهی اعضای هیئت علمی در وزارت بهداشت خبر داد و بر ارتقاء وضعیت رفاهی و معیشتی اعضای هیئت علمی تاکید کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل باقری فرد در دیدار با مدیران و اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: رکن اساسی توسعه هر کشوری، نیروی انسانی آن است و اعضای هیئت علمی مهم‌ترین محور در این راستا به شمار می‌روند، در نتیجه توجه به وضعیت رفاهی اساتید، وظیفه اصلی وزارت بهداشت است.

وی افزود: دو حوزه علوم پایه و بالینی در کنار هم برای ما حائز اهمیت هستند و تلاش خود را برای همسان‌سازی حقوق اعضای هیئت علمی انجام دادیم.

وی از تشکیل ستاد رفاهی اعضای هیئت علمی در وزارت بهداشت خبر داد و افزود: تمام سعی ما این است در راستای تکریم اساتید، وضعیت رفاهی آن‌ها ارتقاء یابد.

باقری فرد با اشاره به تغییر درآمد گروه دستیاری نسبت به سال‌های گذشته، اظهار کرد: دستیاران نقش مهمی در بیمارستان‌ها ایفا می‌کنند و ما در نظر داریم تا حقوقی معادل حقوق یک پزشک عمومی به همراه مزایا به دستیاران پرداخت شود.

وی بیان کرد: متاسفانه یک سری آیین‌نامه و ضوابط غیر کارشناسانه در کاهش انگیزه اساتید مؤثر است که باید هر سال این قوانین مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد.

همچنین ببینید

ابلاغ مصوبه ضریب حقوق اعضای هیات علمی

تصویب نامه هیات وزیران درخصوص تعیین ضریب حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها توسط معاون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *