خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » استفاده از ظرفیت دانشجویان نمونه به عنوان هیئت علمی

استفاده از ظرفیت دانشجویان نمونه به عنوان هیئت علمی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواستار بازنگری آئین نامه جذب برای استفاده از ظرفیت علمی دانشجویان نمونه کشوری به عنوان عضو هیئت علمی شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان ادوار و برترین‌های سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: شاهد حضور دانشجویان نمونه ادوار گذشته در این جشنواره هستیم که اینها همه سرمایه‌های کشور ما هستند.

وی افزود: ۶۰ درصد دانشجویان نمونه ادوار گذشته در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند. امیدواریم با همکاری وزارت بهداشت و علوم و هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی شرایط بازنگری آئین نامه جذب ایجاد شده و ما بتوانیم از ظرفیت علمی دانشجویان نمونه کشوری به عنوان عضو هیئت علمی و الگوی موفق استفاده کنیم.

زلفی گل گفت: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره این است که فرایندی در جریان علمی کشور ایجاد شود تا تمام دانشجویان در راستای شکوفا کردن استعداد خود تلاش کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: شهادت می‌دهم در دولت مردمی سیزدهم دکتر مخبر یکی از پشتوانه‌های محکم آموزش عالی بودند و هر جا ما نیاز به کمک داشتیم دکتر مخبر در این زمینه کوتاهی نکرده و همیشه پشتیبان آموزش عالی بودند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

یک دیدگاه

  1. با سلام
    امکان آن هست که بفرمایید دانشجوی «نمونه» چه مشخصات واضحی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *