خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » حضور بیش از ۶۰۰ نفر از اعضای هیات علمی در صنایع و دستگاه‌های اجرایی

حضور بیش از ۶۰۰ نفر از اعضای هیات علمی در صنایع و دستگاه‌های اجرایی

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از حضور بیش از ۶۰۰ نفر از اعضای هیات علمی در صنایع و دستگاه‌های اجرایی به عنوان فرصت مطالعاتی خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، دکتر پیمان صالحی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به تنوع و گستردگی تخصص‌های موجود و همچنین زمینه‌های اجرایی و صنعتی متعدد در کشور، ضرورت دارد که دانشگاه‌ها با مدیریت مناسب زنجیره‌ها و شبکه‌های تخصصی مفیدی بین اساتید و شرکت‌های تولیدی و مراکز اجرایی ایجاد کنند.

وی افزود: ایجاد زمینه و روش مناسب برای همکاری جدی‌تر دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت از طریق آشنایی واقعی و دقیق اعضای هیئت علمی با شرایط و مسائل اجرایی حوزه تخصصی یکی از اهداف طرح فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی در جامعه و صنعت است.

صالحی تصریح کرد: بر پایه این طرح اعضای هیئت علمی می‌توانند بین ۳ ماه تا یک‌سال به صورت پاره وقت یا تمام وقت به سازمان یا شرکت مرتبط با حوزه تخصصی خود مأمور شده و علاوه بر آشنایی با مسائل و مشکلات آن‌ها، تا حد امکان در بهبود شرایط و افزایش بهره‌وری آن‌ها مشارکت کنند. بر اساس ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پایش ۱۴۰۱، بیش از ۶۰۰ نفر از اعضای هیات علمی در دوره‌های فرصت مطالعاتی برگزار شده در دانشگاه‌ها شرکت کرده‌اند.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *