خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » شروع ثبت‌نام در فراخوان جذب مدرس درس انس با قرآن کریم دانشگاه آزاد

شروع ثبت‌نام در فراخوان جذب مدرس درس انس با قرآن کریم دانشگاه آزاد

ثبت‌نام دومین فراخوان جذب مدرس درس انس با قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۴ دی ۱۴۰۱ آغاز شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد معرفت مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، گفت: اداره‌کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد به منظور تکمیل مدرسان مورد نیاز برای تدریس درس انس با قرآن کریم در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، دومین فراخوان جذب مدرس این درس را برگزار نماید.

حجت‌الاسلام معرفت با تاکید بر اینکه این فراخوان ویژه افرادی است که مجوز تدریس از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری را ندارند یا تاریخ اعتبار مجوزشان پایان یافته است، اظهار کرد: متقاضیانی که قبلا مجوز تدریس داشته‌اند و اکنون اعتبار آن پایان یافته، و ائمه جماعات واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی که قرارداد معتبر دارند، از آزمون کتبی معافند؛ البته برای این دسته از متقاضیان، بارگذاری تصویر آخرین مجوز تدریس یا فایل قرارداد معتبر همکاری ائمه جماعات در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی الزامی است؛ در غیر این‌صورت باید مانند سایر متقاضیان در آزمون کتبی نیز شرکت نمایند.

مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اینکه همه متقاضیان حتی متقاضیانی که معاف از آزمون کتبی هستند، باید در سامانه ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: این فراخوان از روز شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ آغاز شده و آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ است. آزمون کتبی در روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح به صورت مجازی برگزار خواهد شد. فقط کسانی مجاز به شرکت در آزمون کتبی هستند که قبلا در سامانه ثبت‌نام کرده باشند. آزمون شفاهی نیز در اسفند ماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری در استان‌های متقاضیان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه، افراد واجد شرایط جهت شرکت در این فراخوان همه فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه سراسر کشور که دارای مدرک سطح ۳ یا ۴ هستند یا فارغ‌التحصیلان مراکز دانشگاهی که دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در یکی از رشته‌های الهیات و معارف اسلامی، علوم قرآن و حدیث و ادبیات عرب هستند، خاطرنشان کرد: دارندگان گواهی کسب رتبه برتر حفظ یا قرائت در مسابقات کشوری سازمان‌ها و نهادها، یا برگزیدگان استانی سازمان اوقاف و امور خیریه برای اخذ مجوز تدریس از اولویت برخوردارند.

حجت‌الاسلام معرفت با اشاره به منابع آزمون کتبی و شفاهی فراخوان جذب مدرس درس انس با قرآن کریم، افزود: کتاب «حلیه القرآن» سطح ۱ و ۲ تألیف آقای موسوی بلده، کتاب «روانخوانی و تجوید قرآن کریم» تألیف آقایان حبیبی و شهیدی، کتاب «آموزش قرائت قرآن کریم» تألیف هیأت محققین و کتاب «خودآموز زبان وحی» تألیف آقای وحیدی‌مهر منابع این فراخوان هستند.

مدیرکل‌تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه شرط دعوت به آزمون شفاهی، کسب حداقل امتیاز ۷۰ از ۱۰۰ در آزمون کتبی است، گفت: حداقل نمره قبولی، نمره ۲۱ از ۳۰ است. در پایان آزمون، نمره به متقاضیان نمایش داده خواهد شد. شرط صدور مجوز تدریس، کسب حداقل امتیاز ۷۰ از ۱۰۰ در آزمون شفاهی است.

وی افزود: پس از موفقیت در آزمون کتبی و شفاهی، به متقاضیان مجوز تدریس به عنوان مدرس حق‌التدریس ارائه می‌شود. مدت اعتبار مجوز تدریس بر اساس میانگین امتیازات کتبی و شفاهی، سه‌سال برای امتیاز ۷۰ تا ۷۹، چهارسال برای امتیاز ۸۰ تا ۸۹ و پنج‌سال برای امتیاز ۹۰ تا ۱۰۰ خواهد بود.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *