خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » آخرین مهلت ثبت درخواست تبدیل وضعیت هیات علمی دانشگاه پیام نور به رسمی قطعی

آخرین مهلت ثبت درخواست تبدیل وضعیت هیات علمی دانشگاه پیام نور به رسمی قطعی

سرپرست دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه پیام نور آخرین مهلت ثبت درخواست اعضای هیات علمی این دانشگاه برای تبدیل وضعیت به رسمی قطعی بدون نیاز به مرتبه دانشیاری را اعلام کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی، بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور، مهندس کیوان میرزایی فشالمی با اشاره به مصوبه جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: کلیه همکاران علمی دانشگاه پیام نور تا ۳۰ آذرماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه مهر رضوی به نشانی uni.markazjazb.ir نسبت به ثبت درخواست تبدیل وضعیت خود به رسمی قطعی اقدام کنند.

وی موافقت با تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی را مشروط به کسب امتیازات علمی لازم در کمیته منتخب تا تاریخ مذکور عنوان کرد و اظهار داشت: چنانچه اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور بعد از تاریخ ذکر شده اقدام به ثبت درخواست کنند، نیازمند کسب مرتبه دانشیاری نیز خواهند بود.

مهندس میرزایی یادآور شد: به دلیل تمدید مهلت ثبت درخواست تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی از اول آبان ماه به ۳۰ آذرماه، امکان ثبت درخواست مجدد در سامانه مهر رضوی طی دو روز آینده توسط وزارت علوم فراهم می شود و همکاران علمی دانشگاه پیام نور ملزم به پیگیری هستند تا به محض باز شدن سامانه بتوانند درخواست خود را ثبت کنند.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *