خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » انتشار اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان درخصوص مدعوین مصاحبه جذب هیأت علمی

انتشار اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان درخصوص مدعوین مصاحبه جذب هیأت علمی

دبیرخانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان برای مدعوین مصاحبه توانایی علمی هیأت اجرایی جذب این دانشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، متقاضیان  جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان (مربوط به فراخوان های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱) که از سوی دبیرخانه هیأت اجرایی جذب دانشگاه به «مصاحبه توانایی علمی هیأت اجرایی» دعوت شده اند، مقتضی است ضمن مطالعه مجدد اطلاعیه مربوط به شرایط اختصاصی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و فهرست رشته/گرایش و استان مورد نیاز فراخوان سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نسبت به موارد ذیل اقدام نمایند:

 تکمیل فرم ساز، تکمیل، امضا، ایمیل و همراه داشتن فرم انتخاب محل خدمت

مدعوین لازم است با مراجعه به این نشانی https://cfu.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=5036 فرم انتخاب محل خدمت را تکمیل و ارسال کنند.

همچنین فایل پی دی اف انتخاب محل خدمت را از آدرس مذکور «تکمیل و امضا» کرده و تصویر واضح و باکیفیت آن را به نشانی پست الکترونیکی Jazb@cfu.ac.ir ارسال نمایند. متقاضی باید در روز مصاحبه این فرم را به همراه داشته باشد.

مدعوین، توجه نمایند علی‌رغم آنکه انتخاب محل خدمت در این فرم با متقاضی می‌باشد اما به دلیل آنکه دانشگاه «یک سازمان یکپارچه (پیکره واحد)» است؛ اختیار دارد که  طبق اولویت و نیازهای خود، محل خدمت نهایی متقاضیان را تعیین کند.

 همراه داشتن مستندات مربوط به فرم مدارک مورد نیاز ضروری است.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

۴ دیدگاه

  1. چطور برای ما که فراخوان بهمن ۹۸ بودیم انقدر طول کشید و اخرش بعد از سه سال جواب نهایی منفی شد اونوقت فراخوان های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ انقدر سریع دعوت به مصاحبه شدند؟

  2. در پروفایل من (سامانه رضوی) زیر ستون «وضعیت» زده «بررسی مدارک»، یعنی هنوز پروندم تعیین تکلیف نشده، حالا چجوری برای دعوت شدگان به مصاحبه، اطلاعیه صادر کردن؟

    • این اعتباری نداره، زنگ بزن دانشگاه. من یه دانشگاه زنگ زدم گفتن انتخاب نشدین، تا ۴ ماه بعد تو سامانه همچنان نوشته بود بررسی مدارک

  3. هنوز فراخوان آبان ۱۴۰۰ تعیین تکلیف نشده
    یک ماه و نیم در مرحله بررسی مرکز جذب هست و تماس که گرفتم میگن تا ۴ ماه طول میکشه چون پرونده ها زیاده. در صورتی که رییس مرکز جذب گفته بود یک ماه حداکثر پرونده ها در مرکز جذب می مونه!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *