خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » نادیده گرفته شدن هزینه حق التدریس در بودجه سال ۱۴۰۱

نادیده گرفته شدن هزینه حق التدریس در بودجه سال ۱۴۰۱

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: عدد حق التدریس در مجموع بودجه دانشگاه دیده نشده و ما امیدواریم در بودجه سال ۱۴۰۱ هزینه نیروهای حق التدریس در محل سایر فصول دانشگاه دیده شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

عرفان خسرویان در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به چالش‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سال تحصیلی جدید گفت: سطح آمادگی اساتید و دانشجویان برای آغاز سال تحصیلی عادی نیاز به تأمین یک سری زیرساخت‌ها در دانشگاه دارد و هنوز دانشگاه اعتبار تملک و دارایی خود را از سازمان برنامه دریافت نکرده و امیدوارم با مساعدت سازمان مقداری از مشکلات و مسائل دانشگاه حل شود.

وی ادامه داد: دانشگاه با مشکل خوابگاه مواجه است ۳۵ هزار خوابگاه تملکی داریم که همین مقدار خوابگاه نیز در سطح کشور نیاز داریم که امیدواریم از طریق سازمان امور دانشجویان آن را تأمین کنیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای همچنین از پرداخت حقوق حق التدرس این دانشگاه خبر داد و گفت: حقوق حق التدریس های دانشگاه حدود ۹۰ میلیارد تومان بود که در دو قسط پرداخت شد.

وی ادامه داد: هیچ دانشگاهی با این رقم در حوزه حق التدریس مواجه نیست، البته می دانم رقم هزینه تدریس نیروهای حق التدریس پایین است ولی سرجمع آن در دانشگاه رقم درشتی است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: نکته‌ای که وجود دارد این است که عدد حق التدریس در مجموع بودجه دانشگاه دیده نشده است و ما امیدواریم در بودجه سال ۱۴۰۱ هزینه نیروهای حق التدریس در محل سایر فصول دانشگاه دیده شود تا ما بتوانیم خدمات بهتری به نیروهای حق التدرس داشته باشیم.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *