خانه » پسادکتری » تشکیل کارگروه تدوین آیین نامه اجرایی دوره های پسادکترا

تشکیل کارگروه تدوین آیین نامه اجرایی دوره های پسادکترا

کارگروه تدوین آیین نامه اجرایی برگزاری دوره­ های پسا دکترا که در جلسه عالی عتف با حضور رئیس جمهور تصمیم ­گیری شده بود، در دبیرخانه شورای عالی عتف تشکیل جلسه داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه شورای عالی عتف، این جلسه با هدف اجرای آیین نامه ارتقای توان پژوهشی و فناوری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری، واحدهای تحقیق و توسعه، شرکت های دانش بنیان و مراکز صنعتی و هم‌چنین توسعه پژوهش های بنیادی و اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی مقطع دکتری و افزایش میزان پاسخگویی به نیازهای کشور برگزار شد.

گفتنی است در این آیین نامه به تعریف مواردی همچون واحد استاد میزبان پسادکتری، پژوهشگر و دوره های پسادکتری، نحوه پرداخت حقوق پرداخته شده است.

شایان ذکر است آیین نامه مذکور در ۱۳ ماده و ۱۷ تبصره مورد اجماع قرار گرفت و پس از طرح و نهایی شدن در کمیسیون های تخصصی شورای عالی عتف در جلسه شهریور ماه کمیسیون دائمی به تصویب خواهد رسید.

گفتنی است، تدوین دستورالعمل‌های حمایت از دوره‌های پسادکتری با حضور نمایندگان وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ علوم، تحقیقات و فناوری؛ دانشگاه آزاد اسلامی و صندوق پژوهشگران و فناوران در محل دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

همچنین ببینید

دانشگاه کاشان

فراخوان جذب پسادکتری دانشگاه کاشان ۱۴۰۳

جزئیات فراخوان جذب پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه کاشان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *