خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تغییر آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی در گروی بازنگری آیین نامه جذب

تغییر آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی در گروی بازنگری آیین نامه جذب

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه تغییر در آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی در گروی بازنگری آیین نامه جذب است، گفت: امید است با مشارکت وزارت علوم بتوانیم در یک اجماع فکری، آیین نامه جامع و کاملی را در زمینه ارتقای اعضای هیئت علمی تدوین کنیم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، دکتر ابوالفضل باقری فرد در جلسه طرح بازنگری آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی اظهار کرد: ارتقاء اعضای هیئت علمی یکی از انگیزه های مهم اساتید در وزارت علوم و وزارت بهداشت است.

وی با بیان این‌ مطلب که اجرای آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی در وزارت بهداشت مشکل تر است، افزود:  با توجه به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در دانشگاه های علوم پزشکی با مشکلاتی در این زمینه  رو به رو هستیم.

دکتر باقری فرد با اشاره به این نکته که بازنگری آیین نامه ارتقاء در امتداد جذب است، یادآور شد: معیارهای پذیرش اعضای هیئت علمی باید مورد بازنگری قرار بگیرد و تغییر آیین نامه ارتقاء در گرو بازنگری آیین نامه جذب است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت ابراز کرد: امید است با مشارکت وزارت علوم بتوانیم در یک اجماع فکری، آیین نامه جامع و کاملی را در زمینه ارتقاء اعضای هیئت علمی تدوین کنیم.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، وی تبادل افکار و استفاده تجربیات ارزنده اساتید در این راستا را مهم بر شمرد و افزود: صلاحیت افراد و  فعالیت‌های آموزشی آنها باید در فرآیند جذب و ارتقاء لحاظ شود.

دکتر باقری فرد تصریح کرد: مهمترین رکن آموزش و زمینه ساز پیشرفت کشور ، همین اساتید هستند؛ امیدوارم اجرای این طرح زمینه تغییر نگرش و ارتقای عملکرد اعضای هیئت علمی را فراهم آورد.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *