خانه » برگزیده » اعلام شرایط شرکت در فراخوان جذب هیات علمی ۱۴۰۱

اعلام شرایط شرکت در فراخوان جذب هیات علمی ۱۴۰۱

شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

جعفر جعفری معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز  ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های کشور از ۲۰ تیرماه، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب اعضای هیات علمی به نشانی https://applicant.markazjazb.ir/ و  سپس از طریق بخش مشخص شده وارد صفحه ثبت نام شوند، متقاضیان جذب هیات علمی می‌توانند از لینک https://applicant.markazjazb.ir/lib/images/help/helpapplicant-v1.1.pdf برای ثبت‌نام کمک بگیرند. این لینک مراحل ثبت‌نام را کامل توضیح داده است.

وی درباره شرایط افرادی که می‌توانند در فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری شرکت کنند، گفت: حداقل مدرک تحصیلی برای جذب در هیات علمی دانشگاه‌های کشور کارشناسی ارشد و دکتری است.

جعفری با بیان اینکه دارندگان مدرک دکتری باید زیر ۴۵ سال سن برای ثبت‌نام در سامانه جذب هیات علمی داشته باشند، گفت: باید بین رشته تحصیلی متقاضیان جذب در هیات علمی و رشته‌های مورد نیاز دانشگاه‌ها همخوانی وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب اعضای هیات علمی از بین متقاضیان جذب با توجه به اطلاعاتی است که در سامانه جذب بارگذاری می‌شود و این انتخاب با توجه به سوابق تحصیلی، آموزشی و پژوهشی افراد است.

همچنین ببینید

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی حرفه ای

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای

دانشگاه فنی و حرفه ای باید از این به بعد برای جذب هیات علمی تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *