خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » جزئیات طرح منش استادی وزارت علوم برای اعضای هیات علمی نو استخدام

جزئیات طرح منش استادی وزارت علوم برای اعضای هیات علمی نو استخدام

رئیس مرکز جذب وزارت علوم از نهایی شدن طرح منش استادی خبر داد و گفت: هدف اصلی این طرح آمادگی هر چه بیشتر اساتید نو استخدام برای حضور در کلاس‌های درس و مواجهه هر چه بهتر با دانشجویان است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمد خلج امیرحسینی در گفتگو با خبرگزاری مهر در خصوص طرح منش استادی گفت: طرح منش استادی به مراحل نهایی خود رسیده و مجری اصلی آن معاونت فرهنگی وزارت علوم است.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم افزود: قرار شده طرح مذکور در دو مرحله انجام شود. مرحله اول بصورت کشوری در مشهد مقدس و به مدت حدود سه هفته و مرحله دوم بصورت مستمر در استان‌هایی که اساتید در آنها مشغول به تدریس اند، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قرار است نکات اساسی که دانستن آنها برای یک عضو هیئت علمی نو استخدام مفید و راهگشا است ارائه شود و به سوالات و ابهامات آنها نیز پاسخ داده شود.

رئیس مرکز جذب هدف اصلی این طرح را آمادگی هر چه بیشتر اساتید نو استخدام برای حضور در کلاس‌های درس و مواجهه هر چه بهتر و شایسته‌تر با دانشجویان عنوان کرد.

به گزارش مهر، وزیر علوم پیش از این اعلام کرده بود: تدریس در دانشگاه علاوه بر دانش و تخصص، نیازمند مهارت‌های معلمی و تدریس و هنر برقراری ارتباط با دانشجویان نیز است.

وی گفته بود: قرار شده طرح برگزاری منش استادی با همکاری معاونت آموزشی، معاونت فرهنگی و مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی تدوین شده و برای اعضای هیئت علمی که به تازگی جذب شده‌اند، اجرا شود.

همچنین ببینید

جذب ۳۰۰ دکتر معلم به عنوان هیات علمی

رییس دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما از راه اندازی ۳۱ دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *