خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تغییر فراخوان جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی

تغییر فراخوان جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد: امسال برخلاف سال های گذشته فراخوان جذب مدرس علمی کاربردی دو بار برگزار می شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

اصغر کشتکار در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به فراخوان جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای دو نوع مدرس است، مدرس خبره و مدرسان آموزشی، دانشگاه مدرسان آموزشی را از طریق فراخوان جذب و اعلام نیازی که طبق نیاز سنجی اعلام می‌شود، جذب می‌کند.

وی ادامه داد: از امسال برخلاف سال‌های گذشته که یک‌بار فراخوان جذب برگزار می‌شد، دو بار فراخوان جذب مدرس علمی کاربردی خواهیم داشت، تعدادی که در این فراخوان اعلام نیاز می‌کنیم، دو تا سه برابر، نیاز سنجی خواهد بود که انجام شده است تا بتوانیم غنای بیشتری به مدرسان دانشگاه داده و قدرت انتخاب مراکز را در استفاده از مدرسان بهتر بیشتر کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: بنابراین از امسال دو بار فراخوان جذب مدرس علمی کاربردی خواهیم داشت. یک فراخوان قبل از شروع ترم مهرماه و یک فراخون هم قبل از شروع ترم بهمن ماه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برای کسانی که علاقمند هستند مدرس علمی کار بردی شوند، خرداد ماه فراخوان امسال را خواهیم داشت.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

۳ دیدگاه

  1. سلام. همیشه هستند جوانان تازه دانش آموخته جویای کار و جویای نام و طالب رزومه و خواهان ازدواج که ابتدا در تلاش اند که حتی با مبلغ ناچیز ساعتی ۲۸ تومن – بله ۲۸ هزار تومن – در هر دانشگاهی که شده تدریس کنند. بعد از اینکه به درجه ای از خواسته های خود رسیدند، شروع میکنند به فکر کردن که چرا با این مبلغ؟ مقایسه میکنن با فلان و بهمان شغل. بعد شروع میکنند به اظهار نارضایتی. نتیجه: او را با مدرس مشتاق تدریس جدیدی مثل چند سال پیش خودش جایگزین می کنند. اون زمانی که ایشان با اشتیاق برای تدریس پیشقدم شد، بودند کسانی که به خاطر حق التدریس پایین حاضر به همکاری نمی شدند و این خانم یا آقا سریع جای انها را پر کردند و حالا هم چندین نفر ذخیره هستند که منتظر وارد شدن به تدریس هستند. حق التدریس بعد از شش ماه پرداخت میشه. حتی سود شهریه پرداختی دانشجویان بعد از شش ماه ، بیشتر از مبلغی است که به مدرس پرداخت می کنند. به هر دلیل موجه یا ناموجه، خود شما خواستید که وارد این بازی شوید.

  2. حقوق مدرس در دانشگاه علمی کاربردی به چه صورته؟
    کسی اطلاع داره؟

    • حقوق مدرس آخرین باری که پرسیدم ساعتی ۳۰ تومان بود و اونم آخر هر ترم پرداخت میکنن اونم با تاخیر ؛ دوستان من جزو اولین افرادی بودم که وارد تدریس علمی و کاربردی شدم و حدود ۱۸ سال در مراکز مختلفش تدریس کردم و در آخر سر در یک جلسه دو آقای ۸۰ ساله از من پرسیدن نام شما چیست و بعد خداحافظ بعد برای من پیام آمد که کد مدرسی شما لغو شده وقتی اعتراض کردم گفتن دوباره شرکت کن وقتی دوباره شرکت کردم گفتن معدل لیسانس شما بالا نیست من همسرم دانشیار دانشگاه تهران هست ومعدلش تقریبا بامن یکی هستش حالا بعد از ۱۸ سال تدریس علمی و کاربردی بخاطر اینکه میخاست یعده را بیرون کنه اینجور بهانه ها را آورد خلاصه متاسفانه علمی و کاربردی اینقدر افرادی مثل من را که اینهمه مدت به این مرکز صادقانه خدمت کردیم بی ارزش میدونست که دلیلی برای اینکه یک پاسخ درست به من بدهن ندیدن؟! این عاقبت کار صادقانه در علمی و کاربردی است پس مواظب باشید و برای خودتون ارزش قائل باشید که با شما این رفتار را نکننن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *