خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » هماهنگی وزارتخانه علوم و بهداشت برای ارتقای وضعیت معیشتی استادان

هماهنگی وزارتخانه علوم و بهداشت برای ارتقای وضعیت معیشتی استادان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با وزیر علوم دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار پیرامون گسترش همکاری‌های مشترک فی‌مابین و هماهنگی برای ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان و استادان گفتگو شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل این وزارت دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزرای علوم و بهداشت در این نشست پیرامون گسترش همکاری‌های مشترک فی‌مابین، هماهنگی برای ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان و استادان، راهکارهای اجرایی برای جلوگیری از خروج نخبگان و تقویت و تحکیم جایگاه اساتید و متخصصان گفتگو و تبادل نظر کردند.

گفتنی است در این نشست مشترک، دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، دکتر محمد سلیمانی قائم‌مقام وزیر علوم و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه، دکتر علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، دکتر علی شمسی‌پور مشاور وزیر علوم و مدیرکل حوزه وزارتی، رؤسای برخی از دانشگاه‌های علوم پزشکی از جمله: ایران، اصفهان، شیراز، مشهد و همچنین رؤسای دانشگاه‌های تربیت مدرس، شهید بهشتی، صنعتی شریف، تهران، شیراز و تبریز نیز حضور داشتند.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *