خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی

نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس سال ۱۴۰۰ دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد فتحیان دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی و مدرسین دانشگاه علمی کاربردی گفت: با اتمام بررسی پرونده متقاضیان تدریس فراخوان سال ۱۴۰۰ در هیات های اجرایی معین در استانها، بررسی نتایج در دبیرخانه هیات اجرایی جذب و تایید نهایی در هیات اجرایی جذب دانشگاه، نتایج این فراخوان اعلام شد.

فتحیان در ادامه اظهار داشت: در فراخوان جذب متقاضیان حق التدریس مراکز آموزش علمی کاربردی سال ۱۴۰۰ که از طریق سامانه جام در سراسر کشور انجام شد، ۳۸ هزار نفر وارد سامانه شدند که از این تعداد، حدود ۱۷ هزار نفر شرایط اولیه را داشته و ثبت‌نام کردند.

وی تصریح کرد: در مجموع بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر از این متقاضیان به کارگروه‌های بررسی توانایی علمی دعوت شدند و از این تعداد حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شده و برای آنها کد مدرسی صادر می شود.

دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: متقاضیانی که به نتایج اعتراض داشته باشند می‌ توانند از روز چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه سال جاری به مدت یک هفته با ورود به سامانه جامع جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی jam.uast.ac.ir اعتراض خود را ثبت کرده و موضوع را از طریق واحد استانی مربوطه پیگیری کنند.

فتحیان در خاتمه گفت: نحوه جذب مدرسین آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری نیز متعاقبا اعلام می شود.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

۴ دیدگاه

  1. سلام ببخشید شرایط جذب علمی کاربردی با دانشگاه های دولتی یکسان است؟ دانشجوی دکتری هم میتواند در این فراخوان شرکت کند؟ و درامد علمی کاربردی برابر دانشگاه دولتی هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

  2. منم متاسفانه در رشته علوم تربیتی رد شدم با وجود اینکه معدل کارشناسی ارشدم ۱۸ هست. و دانشجوی دکتری هستم.اما علت دعوت نشدن به مصاحبه پایین بودن نمرات تخصصی کارشناسی ارشد ذکر شده است.???

  3. سلام..من برای تدریس زبان انگلیسی دراین فراخوان شرکت کردم..بااینکه رشته ام کارشناسی ارشد ودانشجوی دکتراهستم. ولی حتی در مصاحبه ام من را دعوت نکردند..خیلی ناراحتم..

    • فارغ التحصیل خیلی زیاده. من خودم برای مصاحبه اش که یکی دو سال پیش بود رفتم چندین نفر برای مصاحبه دعوت کرده بودند که باور نمی کردم برای تدریس علمی کاربردی اینقدر متقاضی باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *