خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اعلام زمان‌بندی فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم در سال ۱۴۰۱

اعلام زمان‌بندی فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم در سال ۱۴۰۱

ثبت‌نام متقاضیان جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها از ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

جعفر جعفری در گفتگو با خبرگزاری مهر از آغاز فراخوان جذب اعضای هیأت علمی اردیبهشت ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور که تا ۶۰ درصد مراحل فراخوان قبلی را به پایان رسانده‌اند تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به سامانه مرکز جذب وزارت علوم به نشانی https://applicant.markazjazb.ir برای جذب هیأت علمی اعلام نیاز کنند.

معاون مرکز جذب وزارت علوم گفت: فراخوان اردیبهشت ماه جذب هیأت علمی دانشگاه‌ها ۱۴۰۱ کلید خورد. دانشگاه هایی که ۶۰ درصد مراحل فراخوان قبلی را به پایان رسانده اند، می توانند اعلام نیاز کنند.

وی ادامه داد: بررسی اعلام نیاز دانشگاه و تخصیص ظرفیت توسط مرکز نظارت و ارزیابی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ آغاز و تا ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

جعفری افزود: دانشگاه‌ها نیز از ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ الی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ به تطبیق نیاز با تاییدیه مرکز نظارت خواهند پرداخت و فرایند ثبت‌نام متقاضیان برای جذب در دانشگاه‌ها نیز از ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و اجرایی مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم در پاسخ به این سوال که چند درصد دانشگاه‌ها نتایج نهایی انتخاب شوندگان فراخوان جذب آبان ۱۴۰۰ را اعلام کرده‌اند نیز گفت: متوسط ۶۰ درصد دانشگاه‌ها مراحل فراخوان قبلی را به پایان رسانده‌اند، مابقی دانشگاه‌ها نیز زمانی که ۵۵ درصد مراحل فراخوان قبلی را به پایان رسانده باشند می‌توانند در فراخوان شرکت کنند.

همچنین ببینید

دانشگاه علم و هنر

فراخوان جذب هیات علمی پیمانی دانشگاه علم و هنر ۱۴۰۳

دانشگاه علم و هنر یزد از بین شرکت‌کنندگان در فراخوان دانشگاه‌های دولتی (سه برابر ظرفیت) …

۱۰ دیدگاه

  1. با سلام و عرض ادب ببخشید دفترچه ثبت نام را کجا زده؟من نتونستم دفترچه ثبت نام را پیدا کنم.ممنون از راهنمایی شما

  2. با سلام
    هنوز در پنل جذب هیات علمی وزارت علوم، وضعیت فراخوان آبان ۱۴۰۰ مشخص نشده است و این در حالی است که فراخوان جدید اعلام شده، خیلی از دانشگاه ها وضعیت را در حال بررسی مدارک و برخی در حال بررسی وضعیت عمومی زده اند ، لطفا مسئولین دانشگاه ها رو موظف کنند که تکلیف متقاضیان آبان ۱۴۰۰ را در ابتدا مشخص کنند و سپس فراخوان جدید را اعلام نمایند تا حقی پایمال نشود.

  3. سلام وقتتون بخیر بنده برای جذب ۱۴۰۰شرکت کردم و مصاحبه شدم ولی در سامانه جذب همچنان در بررسی صلاحیت عمومی هستم طبق تقویم فراخوان باید اول خرداد ۱۴۰۱ نتایج اعلام می شد لطفا تقویم جدید به روز رسانی را در سایت قرار بدین یا پاسخگو باشید نتایج کی اعلام می شود

  4. باسلام تا پایان اسفند طی دو روز باقی مانده دانشگاه ها میتونند اعلام نیاز کنند؟؟

  5. سلام
    این زمانبندی صرفا صوری
    تازه هنوز اعلام نتیجه برای فراخوان ۹۹نشده!!!!@

  6. دکتر جعفری انسان بسیار شریف، لایق و کار درستی هستند. یک بار مراجعه حضوری داشتم به ایشون؛ خیلی پیگیر مشکلات متقاضیان جذب بودن و وجدان کاریشون واقعا عالیه، ان شاءالله همیشه سالم و تندرست باشن

  7. سلام
    برخلاف اعلام زمان‌بندی ۴۵ روزه برای بررسی پرونده‌ها در مرکز جذب، الان مدت‌هاست پرونده‌ها در مرکز جذب در حال بررسی است و هنوز پاسخی دریافت نشده.
    کاش ایشان و همکارانشان پاسخگو این وضعیت بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *