خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » مهلت تعیین تکلیف پرونده‌های فراخوان جذب هیات علمی تا ۲۹ اسفند

مهلت تعیین تکلیف پرونده‌های فراخوان جذب هیات علمی تا ۲۹ اسفند

معاون برنامه‌ریزی و اجرایی مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه‌هایی که تاکنون ۶۰ درصد پرونده‌های بلاتکلیف فراخوان جذب هیأت علمی آبان ماه را کامل نکرده‌اند تا ۲۹ اسفند ماه برای انجام این کار مهلت دارند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

جعفر جعفری در گفت و گو با ایرنا با اشاره به شرط شرکت دانشگاه ها در فراخوان جذب هیأت علمی اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، اظهار داشت: شرط شرکت دانشگاه ها در فراخوان جذب هیأت علمی، تعیین تکلیف پرونده های فراخوان های گذشته است و دانشگاه هایی که پرونده های به جا مانده را تعیین تکلیف نکنند، در این فراخوان ها شرکت داده نمی شوند.

وی افزود: دانشگاه هایی که ۶۰ درصد مراحل رسیدگی به پرونده متقاضیان فراخوان آبان ماه را انجام داده باشند، از ۱۵ اسفندماه نسبت به بارگذاری نیازهای هیات علمی خود در سامانه جذب اقدام کرده اند.

به گفته معاون مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حدود ۵۵ درصد دانشگاه های دولتی تاکنون موفق به تعیین تکلیف ۶۰ درصد مراحل جذب فراخوان قبلی شده اند.

جعفری خاطرنشان کرد: سایر دانشگاه ها با نسبت های مختلف این مراحل را به انجام رسانده اند و در صورتی که تا ۲۹ اسفند بتوانند به معیار ۶۰ درصد دست پیدا کنند، امکان بارگذاری نیازهای خود را برای جذب هیأت علمی پیدا می کنند.

به گزارش ایرنا، در فراخوان جذب هیأت علمی آبان ماه ۱۶ هزار و ۱۸۵ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد، هشت هزار و ۸۷۵ نفر مرد و هفت هزار و ۳۱۰ نفر زن هستند.

همچنین زمان نهایی انتشار نتیجه فراخوان جذب هیأت علمی تا اول خرداد ماه اعلام شده است و مهلت ثبت نام برای شرکت در فراخوان آبان ماه ۹ آذرماه به پایان رسید.

همچنین ببینید

تغییر فرایند جذب خویشاوندان اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی، مصوبه جدید مرکز جذب وزارت علوم را به روسای …

یک دیدگاه

  1. سلام، شرایط معدل برای ارشد خیلی بالا است، بایستی شرط معدل ۱۴ باشد، چرا که بعضی از دانشگاه ها خیلی سخت گیرند و نمره خیلی پایین می دهند. در صورتی که بعضی از دانشگاهها نمره دادنشون فرق می کنه، لذا بایستی به توانمندیهای فردی و سایر ویژه گی های فردی توجه کرد. این شرایط باعث می شود افراد زیادی از رقابت حذف گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *