خانه » اخبار دوره دکتری » رایزنی با ستاد کل نیروهای مسلح برای سربازی دانش آموختگان دکتری

رایزنی با ستاد کل نیروهای مسلح برای سربازی دانش آموختگان دکتری

وزیر علوم از رایزنی با ستاد کل نیروهای مسلح برای انجام طرح نظام وظیفه دانش‌آموختگان دوره دکتری آقایان در قالب طرح پسا دکتری در راستای نیازهای جامعه خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در بخشی از سخنان خود با ارائه گزارش عملکرد سه ماهه وزارت علوم، به سه اقدام مهم این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: برای ایجاد ارتباط سازنده بین مسائل جامعه و متخصصان، نظام ایده‌ها و نیازها (نان) طراحی شد که هم اکنون در حال اجراست؛ بر اساس این طرح، هر شهروند ایرانی اگر نیازی دارد می‌تواند در سامانه ثبت نماید تا در دسترس استادان و دانشگاهیان قرار گیرد و بتوانیم با ایجاد ارتباط بین موضوعات مورد نیاز جامعه و دانشگاهیان، از پایان نامه‌ها و رساله‌هایی که در راستای نیازهای احصاء شده هست حمایت ویژه نماییم.

زلفی گل ادامه داد: با دستور رئیس جمهور، مجوز صندوق علوم، تحقیقات و فناوری اخذ شد، این صندوق در سال ۱۳۹۸ تصویب اما تاکنون اجرا نشده بود؛ امیدوارم با تخصیص اعتبار برای این صندوق، بتوانیم از دانشجویان تحصیلات تکمیلی حمایت شایسته کنیم. همچنین با رایزنی با ستاد کل نیروهای مسلح، برنامه‌ریزی برای انجام طرح نظام وظیفه دانش‌آموختگان دروه دکتری آقایان در قالب طرح پسا دکتری در راستای نیازهای جامعه صورت گرفته است در این طرح بخشی از حقوق دانشجویان پسادکتری به عزیزان اختصاص خواهد یافت.

همچنین ببینید

اعلام جزئیات تسهیلات فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان از حمایت ۴۰۰ میلیون تومانی برای …

یک دیدگاه

  1. اعزام نکردن فارغ التحصیلان دکتری در رشته های غیرپزشکی هم به نفع دولت است و هم به نفع جامعه و هم به نفع نظام وظیفه و هم به نفع علم!
    بودجه کمتر، هزینه کمتر
    بکارگیری بهتر از علم
    عدم فراموشی علم دانشجو در دوران خدمت
    و.. و..و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *