خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » انتقاد از تبدیل مقاله‌نویسی به یک معیار وتویی برای ارتقای اساتید

انتقاد از تبدیل مقاله‌نویسی به یک معیار وتویی برای ارتقای اساتید

رئیس دانشگاه تهران گفت: اینکه با مقاله‌شماری صرف، یک عضو هیئت علمی به مرتبه استاد تمامی برسد، یعنی ترویج یک پیام غلط مبنی بر نگاه محض به مقاله.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی در جمع دبیران و نمایندگان انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی هنری و همچنین برخی فعالان نشریات دانشجویی دانشگاه تهران، در بخشی از سخنان خود، با انتقاد از تبدیل مقاله‌نویسی به یک معیار وتویی برای ارتقای اعضای هیئت علمی، خاطرنشان کرد: اینکه با مقاله‌شماری صرف، یک عضو هیئت علمی به مرتبه استاد تمامی برسد، یعنی ترویج یک پیام غلط مبنی بر نگاه محض به مقاله. این درحالیست که به نظر می‌رسد برای اینکه یک عضو هیئت علمی ارتقا پیدا کند و استاد شود، باید یک معلم خوب باشد و مهمترین معیار معلم خوب، شاگردپروری است.

رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: شاگردپروری این است که اعضای هیأت علمی در خارج از وقت کلاس‌ها واقعاً برای دانشجویان وقت بگذارند و توجه به دانشجو در محیط علمی را مدنظر داشته باشند.

همچنین ببینید

تغییر شیوه‌ نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی حرفه‌ای

تغییر شیوه‌ نامه تعیین صلاحیت اساتید وزارت بهداشت

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از تغییر شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *