خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تأکید دکتر طهرانچی بر آغاز پروژه تأمین مسکن اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد

تأکید دکتر طهرانچی بر آغاز پروژه تأمین مسکن اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اهمیت پروژه تأمین مسکن کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه گفت: مقدمات کار تا حدی انجام شده و از رئیس جدید مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه می خواهم که در این زمینه به جد تلاش کند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی، بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم تکریم مهندس مهدی عباسی و معارفه دکتر سعید صابونی رئیس جدید مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز (یکشنبه ۹ آبان ماه) با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی با تأکید بر اهمیت پروژه تأمین مسکن اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این پروژه بسیار مهم و کلیدی است. مقدمات کار تا حدی انجام شده و از دکتر صابونی می خواهم که در این زمینه به جد تلاش کند، البته با سابقه ایشان در این حوزه بدون شک اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و کام خانواده دانشگاه آزاد اسلامی را شیرین خواهد کرد.

پروژه تأمین مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه در سه ماه آینده کلید می خورد

دکتر صابونی با تأکید بر اهمیت بحث مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، در سه ماه آینده پروژه تأمین مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه کلید می خورد. در این زمینه ۵۰۰ هکتار زمین برای این پروژه در سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

۲ دیدگاه

  1. فراخوان دادن چه آسون، اعلام نتایج چه مشکل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *