خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تمدید مهلت ثبت نام جذب مدرس علمی کاربردی ۱۴۰۰ تا ۱۸ شهریور

تمدید مهلت ثبت نام جذب مدرس علمی کاربردی ۱۴۰۰ تا ۱۸ شهریور

رئیس دبیرخانه جذب اعضای هیأت علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مهلت ثبت نام پنجمین فراخوان متمرکز جذب مدرس علمی کاربردی تمدید شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، مریم ملاباقر از تمدید مهلت ثبت نام پنجمین فراخوان متمرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

رئیس دبیرخانه جذب اعضای هیأت علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: با توجه به استقبال متخصصین، به ویژه دانش آموختگان ممتاز و نخبه دانشگاه‌ها و نیز برای ایجاد زمان تکمیل مدارک توسط متقاضیانی که نقصی در ثبت نام داشته‌اند؛ طبق ضوابط، مهلت ثبت‌نام فراخوان سال ۱۴۰۰ به آدرس https://jam.uast.ac.ir، تا ساعت ۲۳ روز پنج‌شنبه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از پانزده هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: بررسی اولیه مدارک این متقاضیان در واحدهای استانی دانشگاه به صورت موازی و همزمان با ثبت نام آنها انجام شده که قابل مشاهده و پیگیری برای متقاضیان در سامانه جام است. ایشان افزود این امر علاوه بر افزایش سرعت فرایند جذب، فرصت تکمیل (اصلاح) مدارک ناقص توسط متقاضیان را فراهم می‌آورد.

رئیس دبیرخانه جذب اعضای هیأت علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: با توجه به ثبت نام بیش از ظرفیت در برخی از گروه درس‌های اعلام نیاز شده، لازم است متقاضیانی که تاکنون ثبت نام کرده‌اند نسبت به ویرایش و تکمیل مراحل ثبت‌نام خود اقدام کنند و سایر متقاضیان نیز ثبت‌نام خود را به آخرین ساعت‌ها موکول نکنند.

براساس این گزارش، مهلت تعیین شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

یک دیدگاه

  1. سلام، در فراخوان علمی کاربردی در مرحله اول پذیرفته شدم اما مرحله دوم را نمی دانم، چون نمی توانم وارد حساب کاربری بشم Error میده، با توجه به این که نویسنده (( کتاب : کاربرد تصاویر ماهواره ای در پایش و تحلیل اپتیکی گردوغبار، محاسبه عمق اپتیکی AOD ، محاسبه آئروسل BTV )) هستم و موفق به چاپ گردیده‌است، امتیاز چاپ کتاب از اهم برخوردار است. لذا لطفاً راهنمایی بفرمایید تا بدانم در مرحله بعد پذیرفته شدم یا نه. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *