خانه » اخبار دوره دکتری » تحصیل بیش از ۱۰۰ هزار دانشجوی دکتری در دانشگاه‌ها

تحصیل بیش از ۱۰۰ هزار دانشجوی دکتری در دانشگاه‌ها

وزیر علوم با اشاره به تحصیل بیش از ۱۰۰ هزار دانشجوی دوره دکتری در دانشگاه های کشور گفت: این در حالی است که قبل از انقلاب ۱۷۰ هزار دانشجو در کشور داشتیم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، دکتر محمدعلی زلفی‌گل در آیین تکریم و معارفه قائم مقام وزیر و رؤسای سابق و جدید مرکز هیئت‌های امنا و ممیزه ، تحقیقات و فناوری خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها تاکید کرد: بنده اعتقاد دارم رؤسای دانشگاه‌ها سرمایه‌های نمادین و ارزشمند علمی کشور هستند که مسئولیتی بسیار دشوار را برعهده دارند، ضمن آرزوی سلامتی، به این عزیزان خدا قوت می‌گویم.

وی همچنین با تشکر از زحمات دکتر باقری در حوزه آموزش عالی، افزود: جا به‌جاشدن مدیران در آموزش عالی به معنای ناتوانی نیست بلکه تزریق یک روح و انرژی جدید به سیستم مدیریتی است.

وزیر علوم ادامه داد: آموزش عالی قبل از انقلاب ۱۷۰ هزار دانشجو داشت و اکنون بیش از ۱۰۰ هزار دانشجوی دکتری دارد که این خودباوری نتیجه زحمات و عمری است که اساتید و اندیشمندان در طول این سال‌ها به خرج داده‌اند.

دکتر زلفی گل با بیان اینکه ما قدردان اساتید، کارکنان، دانشجویان و اندیشمندان کشور هستیم، اظهارکرد: اگر امروز در عرصه‌های علمی دنیا حرفی برای گفتن داریم، قطعاً این دستاوردها، حاصل تولیدات دانشگاهی است.

وی با تاکید بر اینکه جایی که فکر، اندیشه و علم تولید می‌کند، باید در صدر قرار گیرد، گفت: ما باید قدردان کارکنان صف و ستاد به عنوان یاوران علمی و دانشجویان به‌عنوان امیدهای آینده باشیم و اگر این بخش‌ها به صورت مناسب کنار هم قرار بگیرند، توفیقات بسیاری را رقم خواهند زد.

همچنین ببینید

اعلام جزئیات تسهیلات فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان از حمایت ۴۰۰ میلیون تومانی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *