خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » کاهش زمان صدور کد مدرسی خبرگی دانشگاه جامع علمی کاربردی

کاهش زمان صدور کد مدرسی خبرگی دانشگاه جامع علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: صدور کد مدرسی خبرگی تسریع شده و زمان آن از دو سال به حداکثر ۴ ماه رسیده است تا بتوانیم از مدرسان خبره در آموزش‌های مهارتی به نحو عالی استفاده کنیم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین امید برخی از اقدامات اساسی انجام شده در طول چند سال اخیر در دانشگاه جامع علمی کاربردی را تشریح کرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: آموزش‌های مهارتی و حمایت از آنها همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است. در همین راستا دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص کیفیت سازی دوره‌های مهارتی در طی ۵ سال اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده است.

امید خاطرنشان کرد: در طول این ۵ سال اخیر تمام برنامه‌های ارائه شده در برنامه کلان اول این دانشگاه اجرایی شده و با همکاری واحدهای استانی عملیاتی شده است.

وی گفت: توسعه کیفی، تثبیت جایگاه مراکز آموزشی، مأموریت گرایی مراکز آموزشی، ایجاد مراکز نوآوری، ارتباطات بین المللی و … از جمله اقدامات اساسی بود که در این چند سال انجام شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: ساماندهی مدرسان که یک کار بزرگ و سنگینی بود با همه فراز و نشیب و حاشیه‌هایش در دانشگاه جامع علمی کاربردی به خوبی انجام شد. در این ساماندهی تعداد مدرسان از ۹۳ هزار مدرس به ۲۵ هزار مدرس کاهش یافت تا مدرسانی که واقعاً دارای تراز علمی بالایی هستند با این دانشگاه همکاری کنند.

وی همچنین به موضوع بدهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: این موضوع با رایزنی‌های به عمل آمده حل شده و در حال واریز بدهی‌ها به مراکز آموزشی هستیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به موضوع کد مدرسی خبرگی اشاره کرد و افزود: صدور کد مدرسی خبرگی تسریع شده و زمان آن از دو سال به حداکثر ۴ ماه رسیده است تا بتوانیم از مدرسان خبره در آموزش‌های مهارتی به نحو عالی استفاده کنیم.

همچنین ببینید

ابلاغ مصوبه ضریب حقوق اعضای هیات علمی

تصویب نامه هیات وزیران درخصوص تعیین ضریب حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها توسط معاون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *