خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » رونمایی از سامانه علم‌سنجی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد رونمایی

رونمایی از سامانه علم‌سنجی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد رونمایی

سامانه علم‌سنجی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی رونمایی شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه علم‌سنجی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم که به صورت مجازی برگزار شد، دکتر علی جهان مدیرکل امور کتابخانه‌ها، مجلات، انتشارات علمی و علم‌سنجی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: سامانه علم‌سنجی دانشگاه آزاد اسلامی پیرو سیاست‌های این دانشگاه و تأکید دکتر طهرانچی بر تحقق سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها و با استناد به راهبرد ۱۱ این سند که به طراحی و ایجاد سامانه‌ای برای نظارت، ارزیابی و رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و پژوهشگران اشاره دارد، در دستورکار قرار گرفت.

جهان خاطرنشان کرد: پیرو بخشنامه سرآمدان علمی دانشگاه آزاد اسلامی، نیاز به راه‌اندازی چنین سامانه‌ای بیش از پیش احساس شد. «فراهم سازی ابزارهای لازم برای شبکه‌سازی علمی»، «افزایش دقت و سرعت در رابطه با آمارها و گزارش‌های کیفیت و کمیت تولید علم»، «سهولت بررسی پرونده‌های پژوهشی ارتقا»، «سهولت شناسایی و انتخاب استاد راهنما براساس سوابق و زمینه‌های پژوهشی» و «سهولت شناسایی سرآمدان علمی در حوزه‌های موضوعی برای جلسات پیش دفاع متمرکز و هدایت طرح‌های کلان» ازجمله مزایای این سامانه محسوب می‌شود.

در ادامه این مراسم، دکتر نظام زاده، دکتر طقرایی، دکتر چگینی و دکتر کشت‌کار به نمایندگی از سرآمدان علمی دانشگاه آزاد اسلامی به بیان نظرات، پیشنهادات و دغدغه‌های خود پرداخته و دکتر طهرانچی به موضوعات مطرح‌شده در این جلسه مجازی، پاسخ گفت.

همچنین ببینید

تغییر شیوه‌ نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی حرفه‌ای

تغییر شیوه‌ نامه تعیین صلاحیت اساتید وزارت بهداشت

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از تغییر شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *