خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » بررسی ایرادات آئین‌نامه جدید ارتقای اساتید در شورای اسلامی شدن دانشگاه ها

بررسی ایرادات آئین‌نامه جدید ارتقای اساتید در شورای اسلامی شدن دانشگاه ها

دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور اعلام کرد: آئین‌نامه ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های کشور هنوز نهایی نشده و در شورای اسلامی شدن دانشگاه ها در حال بررسی است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

منصور کبگانیان در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره بازنگری آئین نامه ارتقا اساتید و تلاش برای تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی در عمر باقی مانده از دولت گفت: آئین نامه ارتقا اساتید در حال بررسی بوده و هنوز نهایی نشده است. این آئین نامه اول باید توسط ستاد نقشه جامع علمی کشور کامل شود.

دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور افزود: بنابراین از شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها با مسئولیت وزیر علوم تحقیقات و فناوری درخواست کرده‌ایم، این موضوع در شورای مذکور بررسی و اشکالات و ایرادات آن برطرف شود، اکنون در حال بررسی در این شورا است.

بر اساس این گزارش، پیش‌نویس آئین‌نامه ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های کشور هفته گذشته در شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها بررسی شد.

به گفته سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۱۰ کارگروه برای تدوین آئین نامه تشکیل شد و به واسطه این کارگروه‌ها مجموعه‌های دانشگاهی مشارکت داشتند و نظرات آنان در آئین نامه منعکس شده است.

وی ادامه داد: این آئین نامه مبنای عمل است، در عین حال باید اشکالات و ایرادات آن برطرف شود. پس از اصلاحات، در اولین فرصت این آئین نامه به شورای اسلامی شدن دانشگاه می‌آید.

قرار است جلسات دیگری با اعضا و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و نقطه نظرات و دیدگاه‌ها آنها در ارتباط با آئین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی مورد توجه قرار گیرد.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *