خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » آغاز صدور احکام همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای

آغاز صدور احکام همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از آغاز صدور احکام همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم صالحی عمران از آغاز صدور احکام همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی و احکام تغییر تاریخ اجرای افزایش حقوق اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از اسفند سال ۹۸ خبر داد و گفت: در راستای اجرای مصوبه صورتجلسه نشست فوق العاده هیأت امنای دانشگاه فنی و حرفه‌ای و پس از موافقت سازمان برنامه و بودجه احکام افزایش ضرایب فوق العاده ویژه اعضای هیأت علمی این دانشگاه صادر شد.

وی افزود: در مرحله اول افزایش ۳۰ درصدی که پس از تأمین اعتبار از جز دو بند واو تبصره دو قانون بودجه ۱۴۰۰ و تخصیص به دانشگاه قابل پرداخت خواهد بود.

صالحی ادامه داد: در دانشگاه فنی و حرفه‌ای ۶۶۸ عضو هیأت علمی مشغول به فعالیت هستند که با صدور این احکام ماهانه بیش از ۲۰ میلیارد ریال بار مالی برای دانشگاه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای اضافه کرد: بدیهی است احکام اعضای هیأت علمی متقاضی تمام وقت ویژه نیز پس از تأیید فرایند درخواست و تأیید کمیته ترفیعات معاونت آموزشی دانشگاه متعاقباً احکام متقاضیان و مشمولین طرح در ماه جاری صادر خواهد شد.

وی تشریح کرد: جز دو بند واو تبصره ۲ قانون بودجه از محل ارائه حق الامتیاز واگذاری سهام و حقوق مالکانه دولت، واگذاری طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای و طرح‌های سرمایه گذاری متعلق به دولت و شرکت‌های دولتی و واگذاری اموال و دارایی‌های غیر منقول مازاد دولت تأمین و از طریق سازمان برنامه و بودجه جهت هزینه کرد در جزهای این بند از تبصره قانون بودجه منجمله همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی، رتبه بندی معلمان و غیره تخصیص می‌یابد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: در اجرای دستور پنجم مصوبه هیأت امنای دانشگاه موضوع اصلاح تاریخ اجرای افزایش ضریب تا سقف ۵۰ درصد حقوق و فوق العاده‌های اعضای غیر هیأت علمی از یک بهمن ۹۹ به یک اسفند ۹۸ صدور احکام کارگزینی آغاز شده است که محل تأمین آن نیز مانده سنوات اعتبارات مصرف نشده سال‌های قبل و درآمد اختصاصی در سال جاری قابل پرداخت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در دانشگاه فنی و حرفه‌ای تعداد ۵۸۸۰ نفر شاغل به عنوان عضو غیر هیأت علمی فعالیت دارند که اجرای این برنامه نیازمند بیش از ۱,۱۵۰ میلیارد ریال اعتباراست. لازم به ذکر است که منابع اعتباری این دو بند در قانون بودجه متفاوت بوده و امکان جابجایی آن وجود ندارد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادامه داد: در اجرای قانون تفسیر بند واو ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه و مجوز سازمان اداری و استخدامی مبنی بر تبدیل وضع ایثارگران مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که به صورت قراردادی و شرکتی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای تا پایان سال ۱۳۹۹ اشتغال تمام وقت داشته‌اند در حال اجرا می‌باشد.

وی گفت: پس از طی مراحل اداری و تاییدیه های گزینش، اطلاعات اکثر مشمولین در سامانه کارمند ایران بارگذاری شد و پس از اخذ کد کارمندی از سوی این سازمان به استخدام رسمی قطعی تبدیل وضعیت خواهند شد.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *