خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » انتقاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تعدیل حقوق هیات علمی

انتقاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تعدیل حقوق هیات علمی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر تعدیل حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی را در تقابل با نخبه پروری و حفظ نخبگان دانست و آن را آسیبی برای نظام آموزش عالی عنوان کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی امروز یکشنبه در پانزدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه که در تالار امام خمینی (ره) برگزار شد، بر ضرورت توانمندسازی اعضای هیئت علمی برای بهره گیری از فناوری‌های نوین آموزشی و فضای دیجیتال تاکید کرد.

زالی همچنین با اشاره به جذب اعضای هیئت علمی از بین فارغ التحصیلان ۵ درصد و ۱۰ درصد، تسریع روند جذب نخبگان را در جایگاه عضو هیئت علمی از سیاست‌های اصلی دانشگاه عنوان کرد.

وی افزود: ستون مایه اصلی رشد دانشگاه اعضای هیئت علمی هستند و بررسی‌ها نشان می‌دهد در بسیاری از دانشگاه‌های معتبر دنیا تا ۴۵ درصد میزان بودجه برای تمشیت نیروی انسانی و اعضای هیئت علمی هزینه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به امور رفاهی و همچنین انگیزشی اعضای هیئت علمی برای کسب رضایت آنان گفت: باید آسیب شناسی شود که چرا گاهی برای پرکردن کرسی‌های دانشگاهی انگیزه کافی وجود ندارد.

زالی خبر تعدیل حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی را در تقابل با نخبه پروری و حفظ نخبگان دانست و آن را آسیبی برای نظام آموزش عالی عنوان کرد.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *