خانه » اخبار دوره دکتری » برگزاری دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز دکتری دانشگاه آزاد

برگزاری دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز دکتری دانشگاه آزاد

مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از مجموع ۸۹۳ دانشجوی غیرپزشکی شرکت‌کننده در این دوره از جلسات پیش‌دفاع متمرکز، ۶۶۲ نفر موفق به کسب کفایت علمی شدند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمد علی‌اکبری با اشاره به برگزاری دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این دوره از جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری تخصصی از ابتدای خردادماه آغاز شده و در حال حاضر نیز جلسات پیش‌دفاع متمرکز متأخرین درحال برگزاری است.

وی ادامه داد: تا روز گذشته (سه‌شنبه ۱۸ خرداد) از بین ۵۸۹ دانشجوی دکتری رشته‌های علوم انسانی و هنر شرکت کننده در دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز، آرای ۵۸۲ دانشجو ثبت شد که از این تعداد ۴۲۷ دانشجو موفق به کسب کفایت علمی شدند. از بین ۳۰۴ دانشجوی فنی و مهندسی حاضر در این دوره نیز آرای ۲۹۵ دانشجو ثبت شده که کفایت علمی ۷۹درصد این دانشجویان شامل ۲۳۵ نفر احراز شده است.

علی‌اکبری افزود: همچنین ۲۸ دانشجوی مقطع دکتری تخصصی علوم پزشکی نیز در دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز شرکت کردند که کفایت علمی ۱۴ نفر از آنها تأیید شد.

مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی از اخذ کفایت علمی ۷۶ درصد دانشجویان «علوم انسانی و هنر» و «علوم، مهندسی و کشاورزی» این دانشگاه در دومین جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: از مجموع ۸۹۳ دانشجوی غیرپزشکی حاضر در این دوره از جلسات پیش‌دفاع متمرکز، ۶۶۲ نفر موفق به کسب کفایت علمی شدند.

همچنین ببینید

رتبه بندی ISC

تصویب معیارهای جدید رتبه بندی ISC دانشگاه ها

معیارهای جدید رتبه‌بندی ملی دانشگاه‌های کشور (ISC) توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *