خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تصویب طرح ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در آینده نزدیک

تصویب طرح ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در آینده نزدیک

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدافع حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و به زودی طرح ارتقای اعضای هیات علمی را در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب خواهیم کرد.

به گزارش وب سایت هیات علمی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست صمیمی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اعضای هیأت علمی، رؤسای دانشکده ها و مدیران گروه دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین عصر امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی واحد قزوین برگزار شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

دکتر طهرانچی به لزوم توسعه دانش بنیان در کشور اشاره کرد و گفت: انعقاد قراردادهای دانش پژوهشی و دانش بنیان می تواند به افزایش درآمدهای غیرشهریه ای منجر شود؛ درآمد از طریق صندوق پژوهش و فناوری و صندوق پژوهش غیردولتی نیز از دیگر حوزه های این نوع درآمدهاست.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در ایام کرونا در گسترش آموزش مجازی پیشرو بود؛ این اقدام معجزه بود که در مدت کوتاهی به همت استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در کشور محقق شد و از این نظر خدا را شاکریم. باید شبکه دانشگاهی را به شبکه اقتصادی و صنعتی تبدیل کرد و براساس توسعه شبکه ای و با رویکرد صنعتی کارها را پیش برد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: باید با بررسی نقاط ضعف و بررسی استعدادها و توانمندی های هر استان، تربیت نیروی متخصص را سرلوحه کار خود قرار داد. باید بازارهای هدف در کشورهای همسایه شناسایی شود تا براساس آن بتوان در پذیرش دانشجویان خارجی موفق بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدافع حقوق اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و به زودی طرح ارتقای اعضای هیات علمی را در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب خواهیم کرد.

وی حضور بیش از ۲۵ هزار عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی را از برکات جمهوری اسلامی دانست و گفت: با استفاده از این پتانسیل باید برای شغل هایی که در کشور وجود دارد رشته تحصیلی تعریف و راه اندازی شود.

همچنین ببینید

آمار جذب هیات علمی فنی و حرفه ای

آمار اساتید انتقالی پیام نور به دانشگاه فنی و حرفه ای

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای آخرین آمار اساتید جذب شده پیام نور در دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *