خانه » اخبار دوره دکتری » حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دانشجویان دکتری علوم شناختی

حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دانشجویان دکتری علوم شناختی

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دانشجویان مقطع دکتری تخصصی و پژوهشگران در مراکز حوزه علوم شناختی حمایت می‌کند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایرنا، به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هدف از این اقدام ارتقای سطح علمی، آموزشی و تقویت بنیه پژوهشی، فناوری و نوآوری میان محققان کشور است.

این سیاست حمایتی در راستای تأمین نیروی انسانی مجرب برای توسعه علوم، فناوری و خدمات دانش‌بنیان شناختی، ایجاد هسته‌های آموزشی-پژوهشی بین رشته‌ای، گسترش و تعمیق ارتباط با محققان خارج از کشور در راستای توسعه هدفمند گرایش‌های علوم شناختی و نیز استفاده بهینه از امکانات آموزشی و پژوهشی کشور صورت می گیرد.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی در چارچوب این سیاست، از اساتید داخل و خارج کشور  حمایت می‌کند.  این حمایت ها برای تدریس دروس تخصصی علوم شناختی، ایجاد فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان علوم و فناوری ­های شناختی، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزش کوتاه مدت این حوزه برای ارتقای کیفی رساله دکتری در قالب بسته های آموزشی و پژوهشی است.

از سوی دیگر تلاش برای ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی از سوی ستاد همچنان ادامه دارد و این ستاد در راستای ترغیب دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برتر کشور برای ایجاد رشته های علوم شناختی در مراکز علمی- آموزشی است.

دانشجویان، اساتید، محققان و پژوهشگران می توانند اطلاعات لازم از شرایط و نحوه برخورداری از بسته های تشویقی حمایتی و پژوهشی را در بخش آیین نامه ها در سایت ستاد دریافت کنند.

همچنین ببینید

رتبه بندی ISC

تصویب معیارهای جدید رتبه بندی ISC دانشگاه ها

معیارهای جدید رتبه‌بندی ملی دانشگاه‌های کشور (ISC) توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *