خانه » اخبار دوره دکتری » ثبت‌نام ۱۲۰۰ دانشجو برای حضور در جلسات پیش دفاع دکتری دانشگاه آزاد

ثبت‌نام ۱۲۰۰ دانشجو برای حضور در جلسات پیش دفاع دکتری دانشگاه آزاد

مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت‌نام یک هزار و ۲۰۰ دانشجوی دوره دکتری برای حضور در جلسات پیش دفاع خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمد علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، اظهار کرد: یک هزار و ۲۰۰ نفر برای حضور در جلسات پیش دفاع دوره دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: دانشجویان باید از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه به سامانه وادافا به نشانی http://vadafa.iauec.ac.ir مراجعه کنند. دانشجویان پس از ورود به سامانه باید تاریخ و زمان موردنظر خود را برای برگزاری جلسه پیش دفاع تعیین کنند.

مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از یکم خردادماه به‌صورت مجازی آغاز می‌شود و پیش‌بینی شده که از لحظه ورود دانشجویان به سامانه تا پایان جلسه پیش دفاع ۲ ساعت طول بکشد.

علی‌اکبری ادامه داد: در هر روز ۵ نوبت جلسه پیش‌دفاع برای دانشجویان دوره دکتری برگزار می‌شود.

وی افزود: نتایج جلسات پیش‌دفاع دانشجویان دوره دکتری به‌صورت کفایت و عدم‌کفایت در سامانه وادافا به اطلاع آن‌ها خواهد رسید. پیش‌بینی می‌شود که از زمان آغاز جلسات پیش دفاع تا اعلام نتایج حداقل ۲ هفته زمان نیاز باشد.

مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویانی که موفق شوند نتیجه کفایت را دریافت کنند می‌توانند تا ۳ ترم دفاع خود را انجام دهند. دانشجویانی که موفق به حضور در این دوره پیش‌دفاع متمرکز نشوند، باید در دوره بعدی شرکت کنند

همچنین ببینید

اعلام جزئیات تسهیلات فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان از حمایت ۴۰۰ میلیون تومانی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *