خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » رفع اختلاف حقوق هیئت علمی‌ وزارت بهداشت و علوم در سال آینده

رفع اختلاف حقوق هیئت علمی‌ وزارت بهداشت و علوم در سال آینده

رئیس دانشگاه تربیت مدرس به بیان توضیحاتی درباره تفاوت حقوق اعضای هیئت علمی وزارت بهداشت و وزارت علوم پرداخت.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمدتقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اختلاف حقوق اعضای هیئت علمی وزارتخانه‌های بهداشت و علوم گفت:  این مسئله با تلاش بسیار وسیع وزارت علوم و ۱۳ دانشگاه برتر کشور و برگزاری جلسات متعدد با دولت برای به تامین اعتبار و کمیسیون تلفیق جهت پذیرش اصل مسئله حل شده است.

او ادامه داد: اختلاف حقوق اعضای هیئت علمی وزارت علوم و بهداشت یک نارضایتی قدیمی بین دو وزارتخانه است که به نظر می رسد مرتفع شده است. برای سال آینده موضوع اختلاف حقوق هیئت علمی‌های وزارت بهداشت و وزارت علوم رفع خواهد شد.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس افزود: هنوز مجلس مراحل تصویب بودجه را تکمیل نکرده، اما اصل موضوع در کمیسیون تلفیق مورد تائید قرار گرفته است و امیدواریم در بررسی مجدد لایحه بودجه این مسئله باز هم تائید شود.

به گفته این مقام مسئول، وقتی لایحه بودجه توسط مجلس تصویب شود امیدواریم که به همان طریقی که تائید شده «رفع اختلاف دریافتی هیئت علمی وزارت علوم و بهداشت» باقی بماند. موانع اصلی این اختلاف برطرف شده، اما ابلاغ نهایی بر عهده مجلس است و در واقع باید گفت که تا آخرین لحظه هم مشخص نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد.

در حال بررسی سیاست‌های ساماندهی کنکور هستیم

او در ادامه درباره سیاست های ساماندهی کنکور مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: درباره پنج سیاست ساماندهی کنکور که به تازگی مصوب شده است در جلسات با روسای سیزده دانشگاه برتر جلساتی را برگزار کرده‌ایم و در حال بررسی آن‌ها هستیم.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *