خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » مشکل مراکز بدون دانشجو برای ارتقای اعضای هیئت علمی پژوهشی وزارت بهداشت

مشکل مراکز بدون دانشجو برای ارتقای اعضای هیئت علمی پژوهشی وزارت بهداشت

معاون آموزشی وزارت بهداشت: مراکزی که دانشجو ندارند و برای ارتقای اعضای هیات علمی پژوهشی با مشکل مواجه هستند لازم است مجددا مورد بررسی واقع شوند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، جلسه مجازی هم اندیشی اعضای هیئت علمی پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور با حضور دکتر علی اکبر حق دوست معاون آموزشی، دکتر فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری، دکتر سیدعلی حسینی رئیس مرکز امور هیات علمی و برخی از مدیران معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه مراکزی که دانشجو ندارند و برای ارتقا اعضای هیات علمی پژوهشی با مشکل مواجه هستند لازم است مجددا مورد بررسی واقع شوند افزود: شاید این گونه مراکز از ابتدا صلاحیت لازم را در این حوزه نداشته‌اند.

حق دوست با بررسی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی وزارت بهداشت تصریح کرد: این آیین‌نامه، کاستی محسوسی ندارد و تمام امتیازات آموزشی فقط آموزش نظری نیست و می توان از آموزش مداوم، طرح درس و پست های مجازی که به تایید معاونت آموزشی دانشگاه برسد و …استفاده کرد. اساتید حوزه بالینی نیز می توانند با شرکت در کنفرانس های آموزشی، گزارش صبحگاهی و… امتیاز لازم را کسب کنند.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *