خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » شروع ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی سال ۹۹ دانشگاه آزاد

شروع ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی سال ۹۹ دانشگاه آزاد

قائم مقام مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیات علمی سال ۱۳۹۹ این دانشگاه خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

زمان فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد ۹۹

به گزارش وب سایت هیات علمی، دکتر محمدصادق ضیائی قائم مقام مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیات علمی سال ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه آغاز شد. متقاضیان فعلاً تا نیمه فروردین ماه ۱۴۰۰ برای ثبت‌نام فرصت دارند.

شرایط و مراحل جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به شماره ۶۰۸ مورخ ۱۳۸۶/۴/۱۹ اقدام به جذب هیأت علمی کرده، گفت: موارد لازم درخصوص چگونگی جذب اعضای هیأت علمی طرح و بررسی شده و پس از طی فرآیندهای لازم و تأییدات هیأت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام فراخوان جذب در این دانشگاه آغاز شد.

دکتر ضیائی با اشاره به اینکه شرایط و جزئیات ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه ساجد به نشانی http://sajed.iau.ir قابل مشاهده است، تصریح کرد: متقاضیان می توانند برای اطلاع از جزئیات و ثبت‌نام از امروز (چهارشنبه) به سامانه ساجد مراجعه کنند.

قائم مقام مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برخی شرایط ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: شرط اصلی درخصوص مدرک تحصیلی، داشتن مدرک دکتری است، اما در رشته هنر، رشته های فاقد سرفصل و رشته های پزشکی داشتن مدرک کارشناسی ارشد نیز قابل قبول است.

وی ادامه داد: شرایط سنی متقاضیان در رشته های غیرپزشکی برای جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر ۳۰ سال و در مقطع دکتری باید حداکثر ۴۰ سال باشد. شرایط سنی در رشته های پزشکی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دانشجویان مقطع دکتری ۳۵ سال و برای دارندگان مدرک دکتری ۴۵ سال است.

دکتر ضیائی با اشاره به حداقل معدل برای ثبت‌نام متقاضیان در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: حداقل معدل مورد نیاز، در مقطع کارشناسی ۱۴، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای ۱۶ و در مقطع دکتری تخصصی ۱۷ در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان فعلاً تا نیمه فروردین ماه ۱۴۰۰ برای ثبت‌نام فرصت دارند، تأکید کرد: پس از ثبت‌نام متقاضیان، بررسی توانایی های علمی و صلاحیت عمومی آنها انجام شده و مراحل جذب طی خواهد شد. تمامی تلاش دانشگاه آزاد اسلامی در انتخاب افراد اصلح خواهد بود. لیست نهایی افراد براساس اولویت انتخاب، به استان ها ارسال خواهد شد.

مقام مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: درخصوص رشته های پزشکی و معارف، اقدامات مرتبط توسط معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به شکل مستقل انجام می شود و در نهایت با هماهنگی مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، لیست نهایی به استان ها ارسال می شود.

رشته های جذب هیات علمی دانشگاه آزاد سال ۹۹

لیست رشته هایی که برای این فراخوان اعلام نیاز شده به شرح لینک زیر است:

رشته های فراخوان جذب هیات علمی ۹۹ دانشگاه آزاد

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۹۶۱ دیدگاه

  1. فروغ
    با سلام خدمت ادمین گروه و دوستان گرامی امروز تو خبر جذب وزارت علوم نوشته شده بود که سن جذب اعضای هیات علمی به چهل و پنج سال افزایش یافته ایا شامل دانشگاه ازاد هم می‌شود؟

  2. سلام
    برای فراخوان جذب ۹۹ استان البرز (واحد کرج) که مصاحبه آن در دی ماه ۱۴۰۰ انجام شد
    آیا کسی خبر دارد که بعدش چی شد. آیا به افراد تماس گرفته اند برای مصاحبه عمومی یا خیر؟
    اگر کسی از واحد کرج خبری دارد لطف کند بنویسید.

  3. با سلام و احترام
    دوستان کسی اطلاع داره که روند جذب آیا در دانشگاه علوم و تحقیقات با سایر واحدها متفاوت است یا خیر؟
    و آیا برای جذب ۹۹ همه برای مصاحبه عمومی دعوت می شوند یا منتخبین؟

  4. با سلام و احترام
    دوستان کسی اطلاع داره آیا همه متقاضیان به مرحله مصاحبه عمومی دعوت می شوند یا فقط کسانی که در مصاحبه علمی حد نصاب امتیاز را می آوردند؟

    • سلام و احترام در فراخوان ۹۸ کلیه کسانی که به مصاحبه علمی دعوت شده بودند به مصاحبه عمومی هم دعوت شدند. مصاحبه عمومی در دو نوبت برای فراخوان ۹۸ برگزار شد. یکی در همان روز مصاحبه علمی و دومی در زمان دیگری.

  5. سلام دوستان،
    وضعیت من در فراخوان ۹۸، از «ارسال به استان» به «ارسال به سازمان» تغییر کرد.
    خواستم دوستان رو نیز در جریان بذارم.

    • سلام
      برای من هم همین تغییر را کرده. شما می دونید این تغییر به چه معناست؟ آیا امیدی به جذب باید داشته باشیم یا نه؟

    • سلام و احترام. در استان تهران به معنای پذیرفته شدن هست.سلام و احترام. در استان تهران به معنای پذیرفته شدن هست.

    • سلام بله برای من هم زده است عدم همخوانی رشته؛ ظاهرا گرایش من را قبول نکردند. لطفا دوستان دیگه بگویند که ارسال به سازمان یعنی چه؟

    • با سلام
      دوستان دیروز مصاحبه علمی ما در دانشگاه علوم تحقیقات انجام شد. چقدر بعدش نتیجه مشخص میشه؟ دوستانی که مصاحبه علمی رفتند اطلاعی دارند؟ چند برابر ظرفیت برای مصاحبه عمومی و عقیدتی اعلام می کنن؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

      • با سلام من دیروز با مرکز جذب علوم و تحقیقات تماس گرفتم گفتند تمام کسانی که مصاحبه علمی مثبت داشته باشند تا یکی دو ماه آینده به مصاحبه عمومی دعوت می شوند .دوستان لطفا اگر با شما تماس گرفتند یا خبری کسب کردید اطلاع دهید ممنون

    • با سلام و آرزوی موفقیت برای تمامی عزیزان
      بنده هم در فراخوان سال ۹۸ شرکت کردم و متقاضی جذب هیات علمی در دانشگاه علوم تحقیقات بودم و تا مرحله مصاحبه عمومی دوم هم پیش رفتم. حدود ۱۵ اردیبهشت ماه وضعیتم در سامانه ساجد به “ارسال شده به سازمان” تغییر کرد. زمانی که با مسئول جذب دانشگاه تماس گرفتنم گفتند که شما در الویت جذب نبودید. درحال حاضر اطلاعی ندارم که به چه علت پرونده بنده به سازمان ارسال شده است. البته شاید از طرف انتخاب دومم که استان تهران بوده پذیرفته شده باشم…
      دوستان لطف می‌کنند که اگر تجربه مشابهی و یا اطلاعاتی دارند به اشتراک بگذارند.
      متشکرم

      • سلام مطمئنی ؟
        چون بقیه میگن در تهران به معنای پذیرش هست شما میگی برعکسه

        • بله. متاسفانه مطمئن هستم. دو بار با قسمت جذب دانشگاه علوم تحقیقات تماس گرفتم. خودم رو معرفی کردم و مسئول مربوطه به بنده توضیح دادند. من هم از این جهت که دوستان گفتند “ارسال شده به سازمان” در استان تهران به معنی پذیرفته شدن هست، احتمال دادم که شاید از طرف انتخاب دومم پذیرفته شده باشم… البته پرونده دوستان دیگری هم که متقاضی جذب دانشگاه علوم تحقیقات بودند به سازمان ارسال شده است. در حال حاضر اطلاعی ندارم که بین اعلام نتایج دانشگاه علوم تحقیقات و استان تهران تفاوتی هست یا خیر، از این جهت پیام دادم که تجربه دیگر عزیزان رو بپرسم، شاید در این شرایط کمی امیدواری ایجاد شود.

    • سلام. همه پرونده ها چه پذیرفته شده و چه پذیرفته نشده بعد از اتمام کارهای واحد استانی ارسال به سازمان می شوند. بنا بر این اتفاق خاصی نیست و اکثرا ارسال به سازمان می زنند. تنها خوبیش اینه که استان به شما میگه پذیرفته شده اید یا خیر، بنا بر این به خاطر درج «ارسال به سازمان» امید به جذب نداشته باشید. فقط کارشناس هیات علمی استان میتونه به شما واقعیت رو بگه. سامانه ساجد بیشتر فریب دهنده است تا روشن کننده وضعیت شما.

  6. سلام دوستان
    کسی اطلاع داره “ارسال شده به سازمان” یعنی چه وضعیتی هست؟

  7. باسلام ازمصاحبه صلاحیت عمومی جذب ۹۹ کسی خبر داره؟
    آیا همه افراد شرکت کننده در جذب ۹۹ ها رفتن برای مصاحبه علمی؟
    برا جذب ۹۹ کی حکم میزنن؟
    توجه کردید یکسری رشته ها را الان در لینک نیازمندی های سامنه ساجد برای سال ۹۹ حذف شده فقط پزشکی ها باقی مانده!

    • با سلام
      با من تماس گرفتن و برای مصاحبه علمی دعوت شدم، من در فراخوان ۹۹ شرکت کرده بودم. حکم زدن آخرین مرحله است بعد از مصاحبه علمی و مصاحبه عقدیتی …
      کسی می دونه معیارهای قبولی در مصاحبه علمی چیه؟ و چه سوالاتی پرسیده می شه؟

      • کدام واحد دعوت کرده برا مصاحبه؟ چقدر دیر؛ علوم تحقیقات اسفند ماه ۱۴۰۰ به ما گفت رفتیم

        • با سلام، واحد علوم تحقیقات، شما چه رشته ای هستین؟ اسفند ماه برای مصاحبه رفتین؟ چند نفر دعوت به مصاحبه شدین؟
          ما یکبار بهمن ماه رفتیم مدارک رو تحویل دادیم و پرونده استخدامی تشکیل شد، هفته پیش هم برای مصاحبه در خرداد ماه امسال با ما تماس گرفتن.

    • سلام. زیاد منتظر نباشید چون به خودتون سخت میگذره، بعد از مصاحبه علمی، مصاحبه عمومی هست . هنوز فراخوان ۹۸ هم تعیین تکلیف نشده و برای کسی حکم نخورده . حتما پلن دیگری برای اشتغال داشته باشید و معطل جذب نشوید.

      • آیسودا عزیز
        سلام مصاحبه عمومی را از کجا خبر داری؟ تا حالا رفتی؟

        • بله پارسال در دانشگاه آزاد شیراز رفتم. البته من فراخوان ۹۸ دانشگاه آزاد بودم. بعد مدارک درخواست شده مثل گواهی عدم سوپیشینه و … ارسال کردم. در نهایت رشته مورد تقاضای بنده به علت نبود دانشجو حذف شد و سایر رشته ها همو گفتن هیات جذب تصمیم گرفته کسی را جذب نکند.

    • من هم فراخوان ۹۸ بودم ولی هنوز به مرحله حکم خوردن نرسیدیم

  8. با سلام،
    آیا فراخوان فروردین ماه ۱۴۰۱ که‌ گفته بودند از ۱۵ تا ۲۵ فروردین هست انجام شد؟

  9. لیست اعلام نیاز فزخئان کجاست
    مگه نگقتن ۱۵ فروردین پس چراااااااااااااا نیست تو ساجد؟
    و همون فراخوان نوبت اول ۱۴۰۰ هست

  10. دوستان دانشگاه آزاد فراخوان جدید زد(اسفند ۱۴۰۰) اونم دقیقه ۹۰. زمان ثبت نام از ۱۵ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ هستش. میتونید رشته ها و گرایش ها رو چک کنید.

    • این فراخوان ها واقعی نیست. لطفا فریب نخورید. شایسته سالاری حاکم نیست.

    • دوستان اگر قصد کمک مادی به دانشگاه آزاد اسلامی دارید در فراخوان شرکت کنید.

      • خب ماه رمضان هست و کمک مالی به دانشگاه آزاد ثواب داره. مطمئن هستم دوستانی که میگن ثبت نام نکنید و بی فایده است خودشون این کمک مالی را انجام دادند.

        • بله دوست عزیز
          چنانچه در سال های قبل چنین کمکی نکرده بودیم…در جریان امور قرار نمی گرفتیم و تبعا آنچه عرض می کردیم بی سند و پشتوانه بود…من شخصا قصدم خیر بود والا راه برای کسب تجربه قطعا برای شما بزرگوار هم باز است.
          در پناه حق

          • ممنون از قصد خیر شما. ولی آیا واقعا اگر در فراخوان امسال برای رشته شما هم اعلام نیاز شده باشد شرکت نمی کنید؟ یا آیا تا حالا برای فراخوان ۱۴۰۰ شرکت نکردید؟ آیا امید ندارید شاید امسال نفرات مصاحبه کننده متفاوت با سال قبل باشند؟

      • بله دوست عزیز
        چنانچه در سال های قبل چنین کمکی نکرده بودیم…در جریان امور قرار نمی گرفتیم و تبعا آنچه عرض می کردیم بی سند و پشتوانه بود…من شخصا قصدم خیر بود والا راه برای کسب تجربه قطعا برای شما بزرگوار هم باز است.
        در پناه حق

        • خیر آقای مهیار بزرگوار، قطعا شرکت نخواهم کرد. چون به عنوان یک متقاضی مستقل و بدون پشتوانه معرف های خاص هیچ گاه مشکلی با تیم مصاحبه کننده و کیفیت رزومه ام نداشته ام که حالا به امید تغییر نفرات مصاحبه کننده باشم. مشکل اساسی تر از این صحبت ها است و مسئله برای دوستان با تجربه روشن تر از آن است که نیاز به بحث داشته باشد.
          امیدوارم چنانچه شما هم متقاضی مستقلی چون ما هستید در سال های آتی تجارب متفاوتی به اشتراک بگذارید.
          آرزوی ما هم جز اصلاح سیستم جذب نیست.

    • برای پیگیری نتایج مصاحبه فراخوان سال ۹۹ از کدوم بخش سازمان مرکزی باید انجام بشه؟ لطفاً اگر شماره تماس داشته باشید ممنون میشم بزارید. با تشکر

      • جواب نمیدن . جواب هم بدن میگن حالا معلوم نمیشه باید بره شورا. بعد هم تو سامانه میزنن شما در اولویت نیستید. تجربه کنید اگه غیر این بود به من فحش بدید

  11. سلام. خواهش میکنم پیام من رو منتشر کنید. من برای فراخوان سال ۹۸ ثبت نام کردم. به گواه و تایید همه افراد مصاحبه کننده نمره علمی من بالاتر از همه بود. روزمه بدی هم ندارم. یعنی هر چیزی که وجود داره در بالاترین سطح من در رزومه ام دارم. از کتاب داخلی و کتابهای خارجی و مقاله و انواع گواهینامه ها و جوایز تا سوابق تدریس دوره های ارشد و دکتری و … که سالها از دوران جوانی خودم رو براشون زحمت کشیدم. بعد از سالها تدریس با دریافتی ساعتی ۲۰ تومن اونم هر دوسال یه بار، در سامانه زدن اولویت جذب نیستم. من واقعا برام مهم نیست اگه واقعا کسایی که در اولویت قرار میگیرن افراد شایسته ای باشن. ولی دقیقا در همون زمانیکه ما برای ۲ سال منتظر اعلام نتیجه بودیم افرادی رو میشناسم که در همون فراخوان و زمانیکه هنوز نتایج مشخص نشده بود بدون هیچ بررسی و خارج از فرایند ارزیابی هم براشون حکم زدن و درس هم براشون گذاشتن. چون روابط داشتن. خب چرا دیگه فراخوان میدید؟ فقط میخواهید یه مبالغی جمع بشه؟ فراخوان معنی نداره وقتی احترامی براش قائل نیستید.آیا این افراد شبا راحت میخوابن؟ فقط تاسف میخورم برای خودم که در جوار این افراد و سیستم اشتباه نفس میکشم

    • سلام
      برای بنده و دوستانم هم اتفاق مشابهی افتاده است. جذب افراد سفارش شده داستان جدیدی نیست. اما داستان فراخوان ۹۸ با سایر فراخوان ها متفاوت است و باید رسانه ای شود. کسب درآمد از راه فراخوان بدون هدف جذب افراد واجد شرایط با وجود مجوز جذب، به سخره گرفتن عاشقان علم و دانش و مدرسین فروتن چندین و چندساله با حداقل حقوق و مزایا، ناجوانمردی بسیار بزرگی محسوب می شود.

      • کسایی که در راس دانشگاه آزاد هستن، کلا با علم و کسایی که دانش واقعی دارن مخالف هستن. اگر اثبات کنید که با دانش بیگانه هستید شاید شانس داشته باشید.
        خیلی جالبه که دانشگاه آزاد از دانشجو اول ترم پول میگیره و استاد حق التدریس درس میده (یعنی به خاطر کار استاد پول میگیره) بعد پول استاد آخرین چیزیه که بهش فکر میکنن. یعنی شما فکر کنید بابت کار من پول میگیرن و ماه به ماه حقوق همه کارکنان رو میدن، مدیران بالا و مالی حقوق های عجیب براشون واریز میشه و وقتی من میپرسم پول ما رو نمیخواهید بدید میگن تامین اعتبار نشده. در واقع ما تامین اعتبار میکنیم برای بقیه . بعد انتظار داریم در همچین سیستم فاسدی بیان و با عدالت هیات علمی بگیرن؟ زمانیکه همه ما منتظر نتیجه بودیم خیلیها جذب هیات علمی شدن در همین دانشگاه و کسی هم جرات نداشته بگه چرا.

        من واقعم پشیمانم که اون همه مقاله معتبر بین المللی که با افلیشن این دانشگاه منتشر کردم.من که میرم از این مملکت و همه این … بمونه برای خودشون.

    • متاسفانه در این بی عدالتی آشکار از بنده هم تنها در نقش سیاهی لشکر برای طی نمایش روند جذب فرد از قبل انتخاب استفاده شد. در حالیکه به گفته اعضای مدعو حاضر در مصاحبه علمی از هر جهت صلاحیت و برتری علمی پژوهشی با بنده بوده است.

    • مشکل اینجاست مایی که این پیغام هارو میخونیم جز احساس تاسف برای عمر هدر رفته در جای اشتباه حرفی نداریم و کسانی که “باید” بخوانند از بیرون با بی وجدانی تمام به ریش ما می خندند.

  12. طبق پیگیری از واحد جذب البرز، “ارسال به سازمان” یعنی در اولویت نبوده اید.

    • برای من هم ارسال به سازمان نوشته( اما استان تهران) ولی وقتی تماس گرفتم با مرکز جذب برعکس حرف شما را گفتند و اینکه گفتند که در اولویت هستید و پرونده رفته سازمان…پس اینطوری که داوطلبها گیج میشوند که…

  13. سلام دوستان
    تقریبا ۴ نفر از دوستان ما نیز در رشته های علوم پایه و در صورتیکه رزومه و شرایط عالی داشتند، در اولویت جذب قرار نگرفتند.
    سوال اینجاست چه کسانی واقعا در اولویت جذب قرار می گیرند.

  14. سلام چرا دانشگاه آزاد برا ۱۴۰۰فراخوان جذب نداد؟؟ گفتن بهمن فراخوان داریم اسفند هم تموم شد خبری نبود

    • تازه سرپرست جذب دانشگاه آزاد یه مصاحبه کردند ۱۰ آبان گفتند فراخوان ها قراره به روز بشه!!! و دو بار در سال انجام بشه!!!! خدا خیرت بده، نمی خواد این کارا رو بکنی همون کار پیشینیان رو درست انجام بده. نیاز به مدیریت جهادی مثل دکتر رنجبر هستش!!

  15. دوستان نتایج فراخوان ۹۸ در سامانه ساجد منتشر شده برای بنده نوشته شما در اولویت جذب قرار نگرفتید!!! همین قدر مسخره، بعد از چند سال معطل کردنمون، تو این مملکت فقط با پارتی میشه به جایی رسید

  16. دوستان جواب گروه هنر برای فراخوان ۹۸ اومده؟

  17. سلام دوستان
    من فراخوان ۹۸ بودم بهمن ۹۹ دعوت شدم مصاحبه اردیبهشت ایمیل زدن مدارک بفرست و فرم مصاحبه عمومی پر کن پرکردم فرستادم
    دیگه خبری نشد خودم تیر ماه تماس گرفتم گفتن ما جذب کردیم و شما قبول نشدید.
    همینقدر مسخره
    رشته هم جامعه شناسی

  18. با سلام .آیا بعد از تشکیل پرونده تمامی متقاضیان که به این مرحله رسیدند به مصاحبه دعوت می شوند یا بر اساس مدارک منتخبین وارد مرحله مصاحبه می شوند؟؟

    • با سلام، همه به مصاحبه دعوت می شوند.

    • متقاضیان رشته بازاریابی جواب شورا مشخص شده تماس بگیرید بپرسید.
      فقط یه اقا پذیرفته شده خانما پذیرفته نشده کسی البته برای استان تهران.

      • ممنونم سارینا گفتی، هر چند قلبم درد گرفت، ولی به هرحال فهمیدم دیگه باید جای دیگری بروم.
        ۷ سال سابقه تدریس در دانشگاه آزاد با ساعتی ۲۵ تومن را فقط به خاطر این موضوع تحمل کرده بودم. مصاحبه هام هم بد نبود ولی خوب قسمت نبود.
        فقط به دوستانم در اینجا توصیه میکنم دانشگاه آزاد یک سیل عظیمی از اساتید حق التدریسی دارد که براش خدمت می کنند، بنابراین لزومی به افزایش ظرفیت هیات علمی نمی بیند، همان دید کوتاه مدت که دانشگاه های ما را تبدیل به یک مکان چاپ مدرک کرده، من عاقبت یک استاد حق التدریسی هستم که سر کلاس هام دعوا بوده و بعد از ۷ سال تدریس و ۵ کتاب و ده سال سابقه کار خارج از دانشگاه ، من را لایق هیات علمی نمی داند.
        قضاوت با شما.

        • مشکل همین است ببینید شما خودتون میرین حق التدریسی میکنین به بهانه جذب شدن در آینده موقعی که جذب نمیشین حق التدریسی ها را طوری بهانه جویی میکنین، به هر حال همه چی از خود ما شروع میشه و بایستی تمام و کمال خود را سرزنش کنیم. اگر شما و امثال شما حق التدریسی نمی رفتین الان نیاز مبرم به وجود شما در دانشگاه بود و سریع و بدون فوت وقت جذب تون میکردند. موفق باشید. عذر مرا پذیرا باشید اگر حرف ام به دلتون ننشسته باشه.

          • سلام نه کاملا صحیح و درست می فرمایید، منتها عیب اینجا هست نمی توانیم با هم یک صدا بشویم، من اگر نروم، صد نفر دیگه پشت در هستند که بشوند استاد حق التدریسی با همان ۲۵ تومن، چند سال اول خیلی جذاب است، همه استاد صدات می زنن و دکتر ولی بعدا واقعا خجالت می کشی از حقوقی که می گیری و از حقوق دانشجو ات کمتره!
            این فقط مال دانشگاه آزاد نیست، داریم تحصیل را به قدری بی ارزش میکنیم که دیگر کسی رغبت نخواهد کرد. شنیدید در دوره تخصص پزشکی امسال چی شده دیگه، تمام ظرفیت های دانشگاه برای تخصصی که سر و دست می شکستند، خالی است، درد من دانشگاه آزاد نیست، شما آلان هیات علمی سراسری هم باشید در آمدنتان از یک مانیکور کار کمتره،
            درد خیلی بیشتر از این است که من بمانم حق التدریس یا نه.

          • سلام
            البته مشکل فقط حق التدریس ها هم نیستند، مشکل اساسی دیگر اساتید مدعو هستند که از واحدهای دیگر به شهرهای بزرگ می آیند. این عزیزان هم اگر فقط در همان واحد خود مشغول به تدریس باشند واحدهای دیگر مجبور به جذب نیرو می شوند.

        • سلام عزیز میشه بگی تو پروفایلتون چی زده؟ ارسال به شورا؟ یا ارسال به استان؟

          • پروفایل ام همچنان ارسال به استان است، من حتی پرسیدم، من قزوین و گیلانم را هم زدم تکلیف اونها چیه؟ پاسخ دادن باید از سازمان مرکزی پیگیری کنید و اطلاعی نداشتند، ولی چون فکر کنم من توی گزینش عمومی رد شدم، دیگه پیگیری بقیه دانشگاه ها هم فایده ای ندارد. یک توصیه خواهرانه دیگر برای امسالی ها: مهم ترین سوال عمومی و ساید تنها ترین سوال عمومی که جوابی براش نداشتم، این بود که چرا عضو بسیج نیستم، این سوال سه بار برام تکرار شد، حتما عضو بسیج شوید. سوال عمومی دیگر که خیلی از جواب من شاکی بودند، این بود ایران چند حزب دارد و نظرتان در این باره چیه؟! منم گفتم دانش سیاسی ندارم و دوست ندارم درباره مسئله ای که اطلاعات درستی ندارم حرف بزنم، خیلی ناراحت شدند و گفتند استادی که سیاست نداند واجد شرایط نیست!

      • سلام. امکانش هست شماره تماس استان تهران رو بزارید جهت نتیجه ؟ ممنونم

      • جوابم به خانم بنفشه
        سلام دوست عزیز
        من مصاحبه عمومیم عالی بود نمره کامل گرفتم.مطمینم.اما یک اقا از دانشگاه دولتی پذیرفته شده .اولا این فراخوانها نمایشی هستند برای تبلیعات وگرنه مگر میشه بین ۵۰ نفر یکی رو بپذیرند اونم دانشگاه دولتی!!!!
        مگر ازاد خودش دانشجو نداره ؟؟؟چرا دانشگاه دولتی ما رو حتی به مصاحبه هم دعوت نمیکنند.
        چون دانشگاه ازاد دست مدیران دانشگاههای دولتی هست همه ما آزادیها رو له میکنند.خیلی درد داره.
        شما حداقل میگید چند سوال جواب ندادید من میگم بیشتر از انچه انتطار داشتن جواب دادم.
        حالا خود بخوان ….

        • سلام سارینا جان درک میکنم و کاملا حق داری. خیلی درد داشت خیلی…
          این آقا از بین ما انتخاب شده، مطمئن باش ده نفر دیگرم برای این رشته انتخاب شدند که اصلا این استرس ها را نکشیدن.

        • سلام، بنده هم موافقم.
          تا وقتی مدیریت دانشگاه آزاد به خود آن ها واگذار نشود به همین روش ادامه داده می شود.

      • فرآیند کاملا مبهمی داشت و معلوم هست که نمایش داشتند. اولش خیلی ناراحت بودم از اینکه قبول نشدم. ولی الان خوشحالم که اسیر اینا نشدم. زندگی ادامه داره ……

        • دقیقا بنده هم درگیر این فرآیند کاملا نمایشی شدم، بعد از صرف وقت و هزینه و انجام مصاحبه ها تازه متوجه میشوی فردی پذیرفته شده است که در بین شرکت کنندگان در مصاحبه ها نبوده و در هیچ یک از مراحل با سایر متقضیان شرکت نکرده است!!!

          • آیا در موارد این چنینی باید سکوت کرد؟

          • بعد از مراجعه به هیات اجرایی جذب با بیان اینکه هیچ راهی برای اعتراض وجود ندارد مواجه شدم! متاسفانه هیچ مرجعی برای نظارت و اعتراض وجود ندارد!!!

          • سلام. در سایت وزارت علوم می توانید شکایت کنید. قسمت سامانه پاسخ گویی به شکایات. هم با ذکر مشخصات فردی هم بدون ذکر مشخصات فردی. کد پیگیری میده و راحت می توانید مراحل را ببینید.

  19. سلام دوستان،
    طی مراجعه ای که به گزینش استان تهران داشتیم، گفتند اکثر رشته ها هنوز به شورا نرفته اند ، جلسات شورا تا ۲ ماه دیگر برگزار می شود و اسامی برای ترم مهر آینده اعلام خواهد شد.

    • ممنون از اطلاع رسانی.
      واقعا برای هیج کس وقت و عمر و سرمایه های کشور اهمیت ندارد. هستند دوستانی که ۵ سال درگیر فرآیند جذب هستند و با وجود تایید صلاحیت علمی و عمومی هیچ پاسخی دریافت نکرده اند.
      دوستان خردمند، بفکر پیشرفت خود در کانال های دیگر باشید.
      یا علی

      • سلام. من ۱۰ ساله در فراخوان های هیات علمی شرکت میکنم. از لحاظ شرایط هم بد نیست اوضاعم. در سراسری که تا حالا دعوت نشدم.فقط دو بار دانشگاه آزاد دعوت به مصاحبه شدم. دوستان این فراخوان های دانشگاه آزاد اکثر سرکاری هست مگر بعضی از رشته ها که یه واحد دانشگاهی واقعا نیاز داشته باشه. تو همین مدت که ماها معطل هیات علمی بودیم من کسانی رو میشناسم که خارج از فرایند هیات جذب بدون هیچ رزومه علمی هیات علمی شدن

    • ممنون از اطلاعاتی که در اختیار گذاشتید.

  20. سلام.من رشته ام عمران است و با هیات جذب استان تهران تماس گرفتم و بهم گفتند که تازه از دوماه آینده رشته های فنی و مهندسی میروند توی شورا…و وقتی پرسیدم که دیگه به این ترم نمیرسد؟ گفتند که مهر سال آینده. اگر کسی اطلاعات جدیدتری بدست آورد لطفا اطلاع دهد.

    • سلام
      ببخشد اگه در وضعیت بررسی بزنند ارسال به شورا یعنی چی؟ و نتیجه این شورا را از کجا بدونیم.؟ ممنون میشم دوستان پاسخ بدن اگه اطلاعی دارن

    • شما جذب ۹۸ شرکت کردید؟ عمران البرز ؟
      چند نفر متقاضی در روز مصاحبه بود؟

    • سلام شما وارد چه سامانه ای میشید که وضعیتتون رو میبینید؟ گویا سامانه ساجد تغییر کرده من قبلا میتونستم ببینم الان انگار تغییر کرده ممنون میشم راهنمایی کنید

  21. سلام دوستان،
    با تبریک به کاوه عزیز،
    دوستان گزینش و مصاحبه علوم تحقیقات مستقل است و یا با استان تهران انجام می شود؟
    در ضمن ظاهرا دعوت به تشکیل پرونده ۹۹ آغاز شده، این به این معنی است که ۹۸ دیگر جذب نخواهند داشت؟
    ممنون

  22. سلام دوستان
    ساختمان هیات جذب استان تهران ده روزی میشه که جا به جا شده، اگه شماره جدید هیات جذب استان تهران را پیدا کردید لطف کنید اطلاع بدین

  23. جالب اینجاست دقیقا یک ماهه که تماس میگیرم حتی برنمیدارن یا میزارن رو موزیک و قطع میکنن در حالیکه تا پیش از این جوابگو بودن و میگفتن هنوز شورا تشکیل نشده .

  24. من با جذب استان فارس تماس گرفتم . گفتن باید با کارشناس گسترش رشته تماس بگیرید. بهم گفتن رشته شما حذف شده و ما دیگر نیازی نداریم که بخواهیم کسی جذب کنیم. چقدر تو کرونا من با استرس تهران برای مصاحبه و شیراز برای مصاحبه عمومی رفتم.

  25. سلام. من در فراخوان ۹۸ شرکت کرده بودم. رشته ترجمه (مترجمی زبان انگلیسی) دانشگاه علوم و تحقیقات. چهارشنبه با من تماس گرفتند و گفتند با جذب شما موافقت شده و یک سری مدارک خواستند برای صدور حکم: اصل مدارک تحصیلی، شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و ۶ قطعه عکس. درضمن گفتند یک فرم تعهدنامه هست که باید اول تکمیل کنم و بعد ببرم محضر.

    • سلام مبارک باشه، وضعیتتون در سایت عوض شده یا همون ارسال به استان هست

      • ممنونم. نه وضعیت تغییری نکرده. وضعیت پروفایل اهمیتی نداره. خیلی وقت‌ها کارمندها فراموش می‌کنند وضعیت رو تغییر دهند

    • تبریک فراوان

    • فقط لطف میکنید در مورد شرایطتتون توضیح بدین .وضعیت مصاحبه علمی و عمومی ؛عمومی دوم؛بومی بودن یا نبودن؛سهمیه داشتن یا نداشتن…

      • ممنونم. مصاحبه علمی و یک مصاحبه عمومی که پارسال بود. بعد حراست مدارک خولست . چند فرم پر کردم. مصاحبه صلاحیت عمومی هم امسال رفتم. بومی هستم. هیچ سهمیه‌ای نداشتم.

        • مچکرم.منظورم از وصعیت مصاحبه این بود که تقریبا چند درصد سوالات رو جواب دادید؟کدوم مصاحبه تون عالی بود؟؟

          • خواهش می‌کنم. در مصاحبه علمی همه سوال‌ها رو جواب دادم و هیچ مشکلی نبود.‌ ولی کلا به این نگاه نمی‌کنند که چند سوال رو جواب دادید. همین که ببینند تا حدی تسلط دارید کفایت می‌کنه. چیزی که در مصاحبه علمی اهمیت داره امتیاز مقاله و کتابه. و در مورد مصاحبه عمومی: درسته که برای عمومی هم نمره می‌دن، ولی این طور نیست که یک نفر با کسب امتیاز بالای عمومی بتونه از کسی که نمره علمی بالا داره پیش بیفته.‌ در مصاحبه عمومی همین مهمه که متقاضی مشکل جدی (مثلا سیاسی) نداشته باشه. شیوه کار به این ترتیبه که دو برابر ظرفیت پذیرش برای مصاحبه عمومی دعوت می‌شوند؛ مثلا اگه در یک رشته‌ای قراره یک نفر رو جذب کنند، دو نفر به مصاحبه عمومی دعوت می‌شوند. حالا اولویت جذب با کسیه که در مصاحبه علمی نفر اول بوده و فقط در صورتی نفر دوم جذب می‌شه که نفر اولی مشکل گزینش مثلا سیاسی داشته باشه

          • سلام مجدد جناب کاوه عزیز.
            تا جایی که خبر موثق پیدا کردم دو برابر ظرفیت کاش بود ۶ برابر ظرفیت برای مصاحبه عمومی دعوت کردن به نوعی همه دعوت به مصاحبه عمومی شدند.

    • سلام
      بسیار عالی. تبریک فراوان خدمت شما.
      امکانش هست بفرمایید شما عضو گروه های واتس اپ هم بودید یا خیر؟
      با تشکر

    • إ چقدر خوب، خیلی تبریک میگم، برای رشته ما که هنوز خبری نشده متاسفانه

    • سلام. میشه رشتتون رو بفرمایید؟

    • با سلام
      چقدر خوشحال شدم از شنیدن این حرف، تبریک می گویم، به امید موفقیت های بیشتر

    • سلام مصاحبه علمی چیا میپرسن؟
      مثلا از دروسی که تا الان خوندیم سوال میشه؟
      یا مثلا میگن یه مطلب را تدریس کنیم؟

    • به به . بسیار تبریک میگم خدمتتون جناب کاوه. آرزوی موفقیت دارم براتون.
      آیا در پروفایلتون در سامانه ساجد ارسال پرونده به سازمان درج شده بوده یا خیر ؟ سپاس بسیار و تبریک مجدد

      • خیلی ممنونم. نه سامانه تغییری نکرده. سامانه دست کارمند‌هاست و خیلی وقت‌ها فراموش می‌کنند وضعیت رو تغییر بدهند.

    • سلام
      در مصاحبه علمی چه سوالاتی از شما پرسیدند میشه لطفا توضیح بدهید

    • تبریک قراوان
      با آرزوی موفقیت های روزافزون برای شما

    • با سلام خیلی تبریک عرض میکنم خدمت تون. میشه لطفا بفرمایید چند سوالتون هست و اینکه تعداد مقالات و کتاب هاتون ب چ صورت بود و اینکه در مصاحبه علمی همه سوالات را پاسخ دادید؟

      • خیلی ممنونم. من متولد ۶۳ هستم. وقتی برای مصاحبه علمی رفتم ۶ مقاله علمی-پژوهشی چاپ‌شده داشتم، یک کتاب تالیفی تخصصی رشته ترجمه، ۴ کتاب ترجمه‌شده (یکی تخصصی درباره ترجمه با نشر قطره، و ۳ کتاب در حوزه ادبیات با نشر نی) و همین طور یک پروژه بزرگ ترجمه با دپارتمان تاریخ دانشگاه تورنتو انجام داده بودم که در انتشارات دانشگاه تورنتو چاپ شد. ۱۰ سال سابقه تدریس داشتم در چندین دانشگاه ( علامه، شهید بهشتی، خاتم، علوم و تحقیقات، آزاد کرج). در مصاحبه علمی همه سوال‌ها رو جواب دادم ولی اصلا پاسخ به سوال خیلی ملاک نیست، در واقع اگر ببینند تسلط دارید روی کارتون و حالا یکی دو سوال هم درست جواب ندید نظر مساعدشون رو‌ جلب می‌کنید.

    • سلام الان شما مشغول شدید؟

  26. سلام
    دوستان کسی میدونه مصاحبه علمی چیا میپرسن؟
    مثلا از دروسی که تا الان خوندیم سوال میشه؟
    یا مثلا میگن یه مطلب را تدریس کنیم؟
    لطفا راهنمایی کنید

  27. سلام،
    ده روز پیش با من تماس گرفتند و گفتند، بعضی از مدارکت را دوباره بفرست، ناقص اند، برای نتیجه هم گفتن، همه میرن شورا، و شورا تصمیم می گیرد، چند هفته دیگه تماس بگیرید.
    ولی بعید می دانم امسال به کسی حکم بزنند، چون تازه، ۹۷ را حکم هیات علمی زدند. البته بازم میگم من آدم های معمولی را میگم نه کسانیکه با ارتباط وارد می شوند، اونها اصلا روند دیگه ای دارند.

  28. سلام . دوستانی که برای استان تهران در فراخوان ۹۸ شرکت کردن خبر جدیدی ندارید ؟ من اخیرا هرچقدر تماس میگیرم حتی پاسخ هم نمیدن

  29. سلام من برای فراخوان ۹۹ثبت نام کردم و هفته گذشته وضعیت به ارسال به استان تغییر کرد اما هنوز نه تماسی برای مدارک و تشکیل پرونده گرفته شده و نه مصاحبه .رشته من مدیریت هست آیا کسی هست که از واحد مستقل علوم و تحقیقات تماس گرفته باشند؟؟
    آیا در صورت تشکیل پرونده و بومی نبودن متقاضی امکان دارد به مصاحبه دعوت نشود؟

  30. سلام دوستان
    در فراخوان ۹۸ انتخاب اولم استان فارس بوده و انتخاب دومم استان تهران
    با توجه به اینکه استان فارس تصمیم گرفته نیرو جذب نکنه پرونده من به استان اولویت دومم ارجاع داده میشه
    برای پیگیری با چه شماره ای باید تماس بگیرم
    دوستانی که تهران را انتخاب کردند لطفا راهنمایی کنند
    ممنون.

  31. دوستان از رشته علوم اقتصادی خبری دارید؟ کسی جذب یا رد شده؟

  32. من واحد بندر عباس و انتخاب کردم
    رشتم حقوق بین الملل
    امروز از واحد بندرعباس تماس گرفتن که تا ۴ دی حضوری مراجعت کنم و تشکیل پرونده بر اساس مدارک شخصی و تحصیلی و هویتی بدم
    و یک ماه الا ۴٠ روز دیگه دعوت به مصاحبه میکنن

  33. سلام
    دوستانی که متقاضی استان فارس هستند با هیات جذب استان فارس تماس گرفتم گفتند در جلسه شورای استان تصمیم گرفته شده کلا کسی را جذب نکنند در تمامی رشته ها به نیرو جدید نیاز ندارند!!
    دوستانی که فارس را انتخاب کردند لطفا پیگیری کنند و ببینند بهشون چه پاسخی میدهند ، پاسخی که به من دادند را به شما انتقال دادم.

    • برای فراخوان ۹۸ یعنی ؟؟مگر میشه طرف مصاحبه شده ،این دور اندیشی رو قبلش نداشتن؟که بعد از ۹۸ ما فراخوان ۹۹ ثبت نام کردیم یک ماهه دیگه فراخوان ۱۴۰۰ هستش.
      مطمئن باشید افراد خاص رو گرفتن.من خودم یکی از دوستان همزمان با ما وارد فراخوان ۹۸ شده چند روز قبل یک پست دیگه بهش دادند و در تبلیغات معارفه ایشون دیدم زده عضو هیات علمی دانشگاه فلان.
      ما هنوز وارد شورا نشدیم ایشون رو حکمش هم زدن
      پس مطمین باشید خاصها رو گرفتن شما رو هم مثلا از سر باز کردند.

    • با سلام
      من هم امروز تماس گرفتم و پاسخ مشابهی را دریافت کردم….

  34. سلام دوستان
    من رشته ام برق هست و برای مرکز مستقل علوم و تحقیقات درخواست دادم، اما هنوز دعوت به مصاحبه عمومی نشدم. ایمیل هم زدم اما پاسخی دریافت نکردم. دوستان شما اطلاع دارید که آیا هنوز روند مصاحبه ادامه داره یا نه؟ از کجا میتونم پیگیری کنم؟

  35. سلام دوستان
    خلاصه مراحل جذب هیات علمی متقاضیان دانشگاه آزاد بدین شرح می باشد:

    ۱- دعوت به مصاحبه علمی و ارزیابی عمومی
    ۲- پس از تایید در مصاحبه علمی و ارزیابی عمومی ارسال پرونده به کارگروه بررسی صلاحیت عمومی
    ۳- استعلام صلاحیت عمومی و ارسال مدارک متقاضی به دفتر گزینش سازمان مرکزی
    ۴- انجام مصاحبه عمومی در واحد با حضور نماینده دفتر مرکزی گزینش سازمان مرکزی
    ۵- در صورت قبولی تحویل مدارک به نماینده هیات اجرایی
    ۶- ارسال اصل مدارک به هیات اجرایی جذب استان
    ۷- در صورت پذیرفته شدن ارسال پرونده متقاضی استخدام هیات علمی به هیات اجرایی سازمان مرکزی
    ۸- در صورتی که سازمان مرکزی با جذب متقاضی موافقت نماید ارسال نامه مواققت به واحد جهت صدور حکم کارگزینی*

    *تذکر: در صورت موافقت با جذب هیات علمی از سازمان (قبل از زدن حکم کارگزینی) تحویل فرم تعهد نامه مبنی بر عدم اشتغال همزمان با عضویت هیات علمی در واحد با مشاغل دولتی و غیر دولتی اعم از آموزشی و غیر آموزشی شخصی همچنین تعهد همکاری حداقل به مدت ۱۰ سال با دانشگاه از زمان شروع به کار به صورت محضر.

    • طبق این پروسه پس کسی که در مرحله ارسال به سازمان قرار گرفته باید بهش تبریک گفت.اقای حسین شما به خان اخر رسیدید پس منتطر حکم باشید.

    • برای بنده از هیأت اجرایی جذب استان تماس گرفتند و قبل از اینکه به مصاحبه علمی و عمومی دعوت کنند گفتند مطابق با فرم های ارسالی از طریق آدرس ایمیل مدارک و مستندات خود را آماده کرده و از طریق پست به مرکز جذب هیأت علمی استان مورد نظر ارسال فرمایید. حالا من کلی مدارک ارسال کردم و سوالم اینه از شما آیا بعد از مصاحبه لازم نیست این حجم از مدارک را بخوان چون در حال حاضر هیچ چیزی مشخص نیست و ارسال حجیمی از مدارک به چ دردی میخورد؟

    • از یکی از دوستان در یکی از استانها در همان ابتدا حتی سه نسخه فرم عدم اشتغال و ۴سری کلیه مدارک و ۱۸قطعه عکس دریفت کردند. در نهایت هم گفتند که هیچکس قبول نشده!!

      حداقل امتیاز برای مصاحبه علمی چقدر؟
      کسی میداند اعلام کند. لطفاً.

  36. اگر همه به مصاحبه عمومی رفته باشیم این کمی تعجب برانگیز هست عموما کسانی باید به مصاحبه عمومی برن که قبول شدند چون بعد استعلام و تحقیقات هست. اگر کسی واقعا اطلاعات درست داره بگه دوسال خیلی زیاده

    • بله به نظر من هم عجیبه.!.دوستان اگر اطلاعاتی دارین لطفا بفرمایید تا متوجه فرایند کار باشیم و کمی,شفاف شه برامون موضوع

      • سلام، من فکر کنم به دلیل اینکه کاملا دانشگاه انقلابی باشد، دوبار این امر صورت پدیرفت، و از خود من در جلسه دوم به جای احکام فقط مسائل سیاسی پرسیده شد، و واقعا در بعضی مواقع نمی دانستم و می گفتم چون رشته ام این نیست، نمی توانم پاسخ دهم، ولی بهم گفتند یک استاد باید الویتش این مسائل باشد.

    • اگر همه به مصاحبه عمومی دعوت شده باشند پس شک نکنید که وزن مصاحبه عمومی بیشتره و مصاحبه تخصصی خیلی ضریب نداره.وگرنه دلیل نداره که این مصاحبه دومرتبه تکرار بشه و اینکه همه هم دعوت بشن.

  37. دوستانی که ارسال به سازمان براشون زده میتونند یا حضوری یا تلفنی با مرکز جذب سازمان مرکزی تماس بگیرند. فکر می کنم باید نتیجه شورا براشون مشخص شده باشه و اگر حضوری تشریف ببرید میتونید تکلیفتون رو بدونید.

  38. سلام دوستان کسی هست وضعیت اش از ارسال به استان به ارسال به سازمان مرکزی تعییر کرده باشه؟
    برای بنده که در مردادماه مصاحبه صلاحیت عمومی رو در استان رفتم الان تغییر به ارسال به سازمان مرکزی زده.
    این به چه معنی هست؟

  39. دوستان نمره حد نصاب مصاحبه علمی چنده؟؟؟

  40. دوستان چرا دو مرتبه مصاحبه عمومی برگزار کردند؟یعنی مصاحبه عمومی ضریب بیشتری داره؟؟

  41. سلام دوستان
    اگه کسی روند جذب را می دونه ممنون میشم بگه ارسال به سازمان یعنی چی؟ و آیا بازم باید منتظر موند؟

  42. با سلام
    شایان ذکر اسن نتایج ۹۷، سال گذشته اعلام و این دوستان در واحدها مشغول با کار شدند و پس از گذشت یک سال آزمایشی برای این دوستان حکم صادر شده است.
    اگر در شرایط کرونایی نبودیم، هر ساله نتایج جذب مشخص میشد. مامان لیگ فوتبال و هنوز هم بر این عقیده هستم که مسابقات المپیک تنها ۴ سال یکبار برزگزار می شود. لطفا اطلاعات اشتباه به دوستان ندهید.
    ممنون

    • سلام
      نه هیچ مردک مستند دال بر اینکه، استخدام شدند نداده بودند، فقط خودش پیگیری کرده بود، بهش گفته بودند شما قبول شدید، یعنی دقیقا بعد از یک سال و نیم تازه بهش زنگ زدند و گفتند کدام واحد قبولش کردند، قبلا فقط می دانست،قبول شده است، ولی بدون مدرک. که من حرف های شما را بهش منتقل کردم و گفتم نتایج را دادند، گفت بنفشه پروفایل من هنوز ارسال به استان است و ما هر دو ناامید شدیم به خاطر اینکه فکر کردیم کسی با روابط آمده و اصلا به نمره ایشان نگاه نکردن، البته آقای هادی قبلا هم گفتم الانم میگم دوست من خودش سال ها بود حق التدریس بود و با پارتی وارد نشده بود، اون کسانیکه شما درباره اش صحبت می کنید شاید با روابط وارد شدند، حساب اونها جدا هست، ولی آخرین مرکز که باید تصمیم بگیرد، شورا است، که در استان تهران برای سال ۹۷ تازه شروع شده است، شما سال ۹۲ تا ۹۶ هیات علمی را هم نگاه کنید با هم جواب دادند، اونهایی که ۹۶ بودند این انتظار را درک نکردن ولی اونی که ۹۲ بود، ۴ سال منتظر بود، اون موقع کرونایی هم نبود. البته این روال برای متقاضی عادی است من با آنهایی که با بند پ می توانند بیایند نمی تونم نظری داشته باشم.

  43. دوستان یه سوال .انتخاب من در فراخوان۹۸ استان تهران بوده رشته مدیریت بازرگانی .حالا استان تهران کدام واحدها جدب میکنن و حدودا چندنفر میخوان؟؟چیزی نزده بوده در مورد کدام واحدهای استان تهران.

  44. سلام بنفشه جان، ببخشید دوست شما حق التدریس همون دانشگاه که حکمش رو زدن بودن؟ رزومه اش خیلی قوی بود؟ میشه از شرایطش و رشته اش و …بگی؟

  45. سلام یک خبر عالی!
    امروز دوستم که در فرخوان ۹۷ شرکت کرده بود، بهم خبر داد که بهش زنگ زدند و حکم هیات علمی تهران جنوب را براشون زدند. این خبر واقعا خوشحالم کرد چون می دانستم فقط با شایستگی هاش قبول شده و به هیچ بالا دستی هم وصل نبوده و دوما اینکه من وقتی اعلام کردم دانشگاه آزاد چند سال یکبار هیات علمی را اعلام می کنند، بعضی ها مسخره کردند و گفتند” خانم مگه المپیکه!! دیدید حق داشتم، سال ۹۷ تازه در استان تهران رفته شورا، حالا مال ۹۸ کی باشد الله اعلم، ولی واقعا خوشحالم حتی یک نفرم به حقش برسد یعنی سازمان فعلا امیدی دارد.

    • شما درست میفرمایید، روال جذب دانشگاه آزاد همینقدر زمان بر هست.
      میشه بفرمایید دوست شما رشته شون چی بود و کدوم دانشگاه بودن ؟

      • سلام عزیزم
        رشته شون مدیریت آی تی بود، ۶ سال سابقه تدریس در تهران شمال و جنوب داشت و خودش می گفت تمام سوالات را چه در عمومی چه تخصصی بدون نقص جواب داده است، و واقعا استاد قابلی بود، بچه ها عاشقش بودن، خدا رو شکر به حقش رسید.

      • سلام .دوستمون درست گفتن مگر المپیکه.چون من سال ۹۵ شرکت کردم یکماه بعد نتایج اعلام شد همیشه روال همینجور بوده حالا چون روند متمرکز شده زمانبر شده حالا کرونا رو هم در نظر بگیرید.دوستان نمره علمی کف و سقفش چنده؟
        و اینکه ایا مصاحبه علمی وزنش بیشتره یا عقیدتی ؟من بازرگانی هستم دیروز رفتم مصاحبه عمومی.

        • به نظرتون مصاحبه علمی و عمومی در یک روز برگزار میشه یا هر کدوم در یک روز مجزا برگزار میشه؟ و اینکه شما گفتید مصاحبه عمومی دوم آیا مصاحبه عمومی مگه یکبار برگزار نمیشه؟ در این خصوص بیشتر توضیح بدین لطفاً

      • اگر قرار باشه چند سال یکبار جواب اعلام کنند که شرط سنی رد از دست میدهیم.

    • ممنون بنفشه جان ❤️?

    • انصافاً ۴ الی ۵ سال منتظر ماندن هم زیاد است هر چقدر سریعتر تکلیف روشن بشه بهتر است. البته واسه من ارسال شده به استان زدند و یک هفته بعد از آن از مرکز استان تماس گرفتند و گفتند مدارک را آماده کرده و بفرستید حالا بعد از این مرحله دیگ نمیدونم تا چ مدتی طول می کشه تا مصاحبه علمی و عمومی دعوت کنند. دوستان من اطلاع ندارم مصاحبه علمی و عمومی یکروز برگزار میشه یا بین آنها فاصله داده خواهد شد؟

    • بین نتیجه تا صدور حکم فاصله زمانی طولانی هست، چه در دانشگاه آزاد و چه در دانشگاه دولتی معمولا ۲ سال یا بیشتر زمان میبرد. نتایج فراخوان ۹۷ در بهمن ۹۸ اعلام شده است. در سایت دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز هم هست که جلسه توجیهی پذیرفته شدگان جذب هیات علمی فراخوان ۹۷ برای کل استان تهران در ۲۱ بهمن ۹۸ برگزار شده است.

      • سلام به پیر به پیغمبر دوست من به این جلسه دعوت نشده بود، آخه با چه زبونی بگم باور کنید، اصلا چرا اصرار دارید این موضوع را رد کنید، منم مثل شما از خدام هست زود جواب بگیرم حتی اگر رد بشم.
        در ضمن من باز دو روز پیش تمام گرفتم گفتن همه باز وارد مرحله شورا خواهند شد بدون هیچ بررسی ای ، شورا است که تصمیم نهایی را می گیرد.

  46. سلام دوستان وضعیت بررسی (ارسال به سازمان) یعنی مرحله اخر؟
    ممنون میشم اگه اطلاع دارید پاسخ بدین

    • سلام. این یعنی رفته شورا و از استان پرونده برگشته به سازمان مرکزی. احتمالا شما نزدیک به جذب و حکم زدن هستید. میشه بپرسم رشته تون چیه؟ آیا فراخوان ۹۸؟ و کدوم استان؟

    • سلام،
      نه مرحله آخر نیست.

      • مرحله اخره چون فرموند که ارسال به سازمان نه استان .ارسال بع استان رو ما هم یکسال داشتیم .بعد از مصاحبه عمومی دوم باید تکلیف روشن بشه.

    • خیر مرحله آخر نیست.
      بیش از یکسال هست وضعیت ما ارسال به استان درج شده

    • سلام برای من هم بعد مدتها تغییر کرده به ارسال به سازمان
      نمیدونم منظور چی هست. مصاحبه عمومی استان رو تو مردادماه رفتم

  47. باسلام دوستان لطف میفرمایید که در مصاحبه عمومی چه سوالاتی پرسیدند؟

    • قرآن میخوانید، احکام و مسائل سیاسی روز، نماز جمعه، سوالات شخصی و… از هر کس یک سری مسائل پرسیده میشود، معمولا مثل هم نیست.

  48. سلام
    از استان تهران کسی با تماس جواب گرفته که قبول شده است یا نه؟ من برای مدیریت تماس میگیرم، میگن هنوز شورا نرفته است.

  49. سلام
    کسانی که در فراخوان ۹۸ شرکت کرده و در دانشگاه آزاد سمنان مصاحبه دادند سه ما قبل ؛ لطفاً اعلام کنند نتایج چه بوده؟

  50. سلام دوستان
    ۱- طبق برخی شنیده ها در رشته های غیر پزشکی در جذب ۹۹ دیگر هیچ مصاحبه در تهران انجام نمی شود. و پرونده ها مستقیماً به استانها ارسال خواهد شد جهت مصاحبه علمی و عمومی؟؟ آیا درسته؟ کسی اطلاع موثق دارد؟
    ۲- آیا دعوت به مصاحبه های ۹۹ شروع شده است؟
    ۳- حد نصاب امتیاز قبولی در مصاحبه علمی چند اتیاز است؟ ۵۰ یا ۶۰ امتیاز؟؟ ظاهراً هر داوطلب باید حد نصاب را بیاورد تا قبول شود. به عبارتی دیگر فرض کنید:
    که یک دانشگاه دو نفر ظرفیت دارد.
    ۵ نفر هم داوطلب هستند. نمره تمام آنها کمتر از حد نصاب است.
    بنابراین همگی مردود هستند. و هر دو ظرفیت دانشگاه خالی باقی می‌ماند.
    ولی اگر رقابت را در نظر بگیریم ؛ آن دو داوطلبی که بیشترین نمره علمی را آوردند قبول اعلام می‎شوند؟؟
    اگر دانشگاه آزاد این چنین است؟
    جذب وزارت علوم دانشگاههای دولتی چگونه است؟
    ۴- ظاهراً دانشگاه آزاد فقط به مقالات چاپ شده نمره میدهد؟ صرف نامه پذیرش مقاله در مجلات علمی پژوهشی هیچ امتیازی ندارد؟ چون چاپ نشده؟

    • زمان احتمالی دعوت به مصاحبه از اواسط یا اواخر دی ماه است. با توجه به علاقه سازمان مرکزی به محور بودن در انجام همه امور بعید است که فرایند جذب را به استانها واگذار کند. معمولا دانشگاه آزاد در هر فراخوان جذب را انجام میدهد و برای سال آینده نمیگذارد. امتیاز مقالات برای چاپ قانون برای دفاع از پایان نامه هست نه مصاحبه جذب.

    • خیر کسی که نمره حد نصاب را نیاورد ظرفیت به قوت خود باقی میماند تا فراخوان بعدی جذب کنند.

  51. رامین جهانگیرفرد

    با سلام و احترام
    اینجانب در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ اقدام به ثبت نام جذب هیأت علمی کردم و بعد از ۵ ماه الان وضعیت بررسی را ارسال شده به استان زدند و بنده حقیر از این وضعیت هیچ گونه اطلاعی نداشته و متوجه نشدم منظور از این چیست. دوستان اگر اظهار نظر در این مورد داشته باشند کمال تشکر را داریم.

    • یعنی پرونده شما آنجا فرستاده شده جهت مصاحبه علمی و عمومی، آن استان با شما تماس خواهند گرفت

      • رامین جهانگیرفرد

        من با مرکز جذب استان تماس گرفتم گفتم وضعیت بررسی بنده رو ارسال شده به استان در سامانه تغییر وضعیت دادند آیا اسم بنده به دست شما رسیده یا نه ایشان گفتند به دست ما چیزی نرسیده، فرض کنید شنبه تغییر وضعیت را زده بودند من فرداش یعنی یکشنبه سوال کردم. ممنونم از نظرات شما

        • نگران نباشید اول باید استعلام ها را انجام بدهند و بعد هم تا هیئت داوران را برای مصاحبه تشکیا بدهند زمان می‌برد، قطعا تماس خواهند گرفت با شما. خودتان هم پیگیر باشید مجدد.

  52. سلام وقت بخیر دوستان لطفا میشه بفرمایید مراحل جذب از بررسی اولیه تا انتها به چه ترتیبه شامل چه مراحلی هست

    • بررسی اولیه و استعلام مدارک. مصاحبه علمی و عمومی در تهران، مصاحبه عمومی در دانشگاه مورد تقاضا و در نهایت اعلام نتایج.

      • سلام دوستان وقت بخیر. منتظر بررسی صلاحیت دقیقا چه مرحله ای است؟ میخواهم بدانم نتایج بررسی صلاحیت حدودا چند وقته اعلام می‌شود و چه زمان به مصاحبه دعوت می شویم؟

  53. سلام دوستان
    ای کاش مسئولین محترم دانشگاه آزاد به جای رفع نقص زدن مدارک برای داوطلبین جذب ۱۳۹۹، ابتدا نتایج فراخوان ۱۳۹۸ را اعلام می کردند تا همه از بلا تکلیفی در بیایند.
    اگر دانشگاه نیاز به استاد دارد پس چرا نتایج ۹۸اعلام نمی شود؟ البته پیشنهادی هم برای مسئولین این دانشگاه وجود دارد، شما نتایج را اعلام نمائید و شروع به کار اساتید جدید را به بعد از کرونا موکول کنید.

  54. سلام و عرض ادب خدمت همه متقاضیان عزیز
    آیا دوستانی هستند که از رشته اقتصاد باشند و به مصاحبه رفته باشند؟
    من خودم متقاضی واحد علوم تحقیقات هستم و بیستم مهر به مصاحبه رفتم.

  55. سلام دوستان، کسی از مهندسی عمران خبر نداره؟ که آیا مصاحبه ها تموم شده یا نه؟ به شورا رفته اسامی یا نه؟

    • سلام من عمران هستم. شما مصاحبه رفتید؟ هنوز خبری ندادن واسه مصاحبه

      • سلام، اگر اشتباه نکنم مرداد رفتم گزینش ولی هنوز نتایج معلوم نیست. شما تهران تقاضای جذب دادید یا شهرستان؟ شما به گزینش رفتید؟ آخه میگن تا همه گزینش نشوند پرونده ها به شورا نمیرود

  56. با سلام خدمت دوستان عزیز
    من کسی بودم که دو هفته پیش مصاحبه رفتم، برای فراخوان زنگ زدم، گفتند به رشته هایی جواب می دهیم که همه به مصاحبه آمده باشند، به من گفت رشته مدیریت بازرگانی تمام نشده، اگر تمام شود، پرونده ها وارد شورا می شوند و تصمیم گیری صورت می گیرد. امیدوارم جواب ابهامات را داده باشم.
    بهم گفتن دو هفته دیگه دوباره زنگ بزن تا ببینیم رشته شما وارد شورا شده است یا نه.

  57. سلام. بنده هم مدیریت بازرگانی هستم سه شنبه ۲۷ مهر به مصاحبه عمومی دعوت شدم.

    • سلام.
      من در مهرماه دعوت به مصاحبه شدم. بعد تماس گرفتند که چون قبلا بررسی صلاحیت عمومی شده اید لازم نیست و از همان نتیجه استفاده میشود.
      والا نمیفهمم چه خبره؟؟؟!!!

      • سلام
        خوب از نتایج قبلی استفاده میکنند.چه زمانی نتایج اعلام میشود؟
        هیچکس پاسخی به این سوال نمیدهد.
        واقعا کند عمل میکنند. ترم ها یکی پس از دیگری شروع میشوند و دانشگاه ها بدون استاد تمام وقت

    • سلام
      موفق باشید، به شما نگفتن یا خودتون سوال نکردید که نتایج چه زمانی اعلام میشه؟

    • میشه بفرمایید چه سوالاتی ازتون پرسیدند؟

  58. تلفن جایی که باید پیگیری کنید دارید لطفا در سامانه ساجد فقط نوشته ارسال به استان

  59. با سلام و احترام
    من دیروز به مصاحبه در استان تهران دعوت شدم، به من گفته شده دو هفته دیگه تماس بگیر نتیجه ات را تلفنی بپرس! سوال این است، مگر ما با هم رقابت نمی کنیم، اگر کسی امتیازش بیشتر است باید قبول شود؟! چطور به من جواب می دهید در حالیکه هنوز از رشته من، همه دعوت به مصاحبه نشدند!؟
    دوما من انتخاب های استان های دیگه دارم، آگر تهران قبول نشوم، چطور سایر استانها به من جواب خواهند داد در حالیکه خیلی از استانها مصاحبه هاشون را تمام کردند!؟
    من خیلی بدبین هستم یا شما هم مثل من فکر می کنید؟

    • بله دقیقا به همکار بنده هم چنین چیزی گفتن.نمیدونم روند چطوره .

    • سلام
      چه جالب، به من هم پیغام دادند که برای مصاحبه ساعت نه و چهل دقیقه در بیست مهر به طبقه هفتم علوم تحقیقات مراجعه کنم. اما روز قبلش پیامک دادند که مصاحبه کنسل شده، و روز مصاحبه متعاقبا اعلام می شود.
      خدا می دونه چه خبره،???

  60. سلام دوستان،
    این خبر را که می گویند تا آخر مهر ماه نتایج نهایی اعلام خواهد شد را دوستان دیگر هم شنیده اند؟

    • سلام. من فقط اینجا خوندم ولی اگر روال مثل پارسال باشه و کسانی که در فراخوان ۹۹ شرکت کردند در دی ماه دعوت به مصاحبه در سوهانک بشوند باید نتایج فراخوان ۹۸ حداکثر تا پایان ترم جاری بیاید.

    • سلام. بنده پرسیدم برای استان تهران رو گفتن چند ماه دیگر و اینکه هنوز خیلیا مصاحبه نرفتن و باید تشریف بیارن و تا زمانی که همه نیان نتیجه اعلام نمیشه

    • سلام
      شما از منبع معتبری شنیدین؟ یا با توجه به صحبت دوستان
      چون من هر چی زنگ میزنم کسی پاسخگو نیست

    • سلام. من از یکی دوستان شنیدم که هر کسی که در استان تهران متقاضی بوده و در گزینش شرکت کرده نهایتا تا آخر مهر میتونه با تماس تلفنی شخصا جویای وضعیت نهاییش بشه.

  61. سلام دوستان آیا امکان داره کسی سوهانک دعوت نشده باشه ولی برای مصاحبه علمی دعوتش کنن؟ دوست من اصلا سوهانک دعوت نشده اما دیروز مصاحبه علمی داشته

  62. سلام. من شهریور مصاحبه کردم. تماسی که گرفتم گفتند تا آخر مهر نتایج را اعلام میکنند.

  63. با سلام
    بالاخره یک روزی جواب ها در خفا اعلام خواهد شد، فقط خواهش من از هر کسی که قبول شد این است، اینجا صادقانه اعلام کند، جزو گروه واتس آپ بوده یا نه، به نظر من انتخاب ها صورت گرفته و تصمیم برای همون عزیزان واتس آپی بوده، ما هم باید به عنوان سیاه لشکر می بودیم که نشان داده شود که سیستم دارد عادلانه کار می کند.
    اعلام شما عزیزان باعث می شود، متقاضیان سالهای بعد دیگر امید به این داستان نداشته باشند و زودتر تکلیف خودشان را بدانند.

    • سلام
      همکار من که عضو گروه واتساپ هست هنوز به گزینش دعوت نشده، اونها هم عین ما بلا تکلیفن

    • سلام زهرا جان
      من خودم عضو گروه واتس اپی نبودم
      و یکی از همکارانم بود
      اول اینکه گروه واتس اپی به دلایلی منحل شد چند روز پیش
      دوم اینکه نه،خیلی از افراد داخل گروه با اینکه مصاحبه عمومی رفته بودند طی تماسی که جویا شده بودند در اولویت جذب قرار نگرفته بودند

      افرادیکه علوم تحقیقات رو زده بودند هم بکسری براشون پیامک عدم قبولی رفته

      چند درصد گروه هم همچنان دعوت به مصاحبه عمومی نشدند

      البته من خودم نه عضو گروه واتس اپی بودم و نه همچنین دعوت به مصاحبه عمومی شدم و همچنان ارسال به استان ثبت شده در پورتالم
      با مرکز جذب هم تماس گرفتم فقط میگند منتظر باشید!

      مورد بعدی اینکه افرادی که عنوان میکنند در پورتابشون منتظر بررسی نهایی ثبت شده مربوط به فراخوان ٩٩ هست
      در این مرحله مدارک شما بررسی میشه
      مثلا برای اقایون کارت سربازی و برای مابقی هم همخوان بودن رشته اعلامی و مدرک شما و سن و معدل که این شرایط اگر درست باشه پرونده برای مصاحبه علمی ارسال میشه که با این اوصاف فکر کنم بهمن ماه خواهد بود

  64. سلام.فراخوان جذب ۹۹ شرکت کردم.سامانه و چک کردم منتظر بررسی نهایی هست.یعنی چی؟ یسری از دوستان به مصاحبه دعوت شدن؟

  65. سلام دوستان
    من خیلی زمان پیش تر گفتم که اگر کرونا سبب بسته بودن دانشگاه ها بشه دانشگاه نتایج را اعلام نمیکند و خیلی از عزیزان اعتراض کردند که مگر میشه. متاسفانه این اتفاق افتاد. هنوز بیش از نیمی از دوستان مصاحبه مجدد نشده اند. بیش از دو سال است که همه بلاتکلیف هستیم. ای کاش مسئولین دانشگاه آزاد کمی به فکر باشند بجای صدور پیام.

    • با سلام و احترام
      بله کاملا صحیح می فرمایید، ولی تعجب من این است همه ، روز مصاحبه علمی، مصاحبه عمومی هم شدیم، قرآن خواندیم، احکام پرسیدن، از مسائل روز سیاسی و حجاب نظر خواهی کردن، الان واقعا نمی فهمم دوباره برای چی باید مصاحبه عمومی صورت گیرد، اونم در این شرایط محدود.

    • به نظرتون در بهترین حالت کی نتایج میاد؟

  66. سلام
    دوستان اطلاع دارید از بین مهندسی برق کنترل کسی دعوت به مصاحبه صلاحیت عمومی شده؟

  67. با سلام من سوالی داشتم
    من معدل دکتری ۱۶.۵۰ هست ایا میتونم برای جذب هیئت علمی شرکت کنم؟ توی بخش نامه دیدم نوشته حداقل معدل دکتری تخصصی ۱۷ هست.
    من معدل کارشناسی ام ۱۶.۹۶ و کارشناسی ارشد هم ۱۸.۱۱ هست.
    ایا ممکن هست بخش نامه برای امسال تغییر کنه و معدل دوره دکتری بیاد پایین تر؟
    ممنون از راهنمایی شما

    • سلام. هر سال ممکنه شرایط تغییر بکنه .و حتی اگر تغییر نکنه باتوجه به شرایط و ویژگیهای هر متقاضی ممکنه یسری موانع مثل معدل یا سن و … مرتفع بشه . امکان هر چیزی هست.شما بهرحال اقدام به ثبت نام بکنید .

    • سلام . دوستانی که به مرحله دوم صلاحیت عمومی دعوت شدند آیا در ساجد وضعیتشان از ارسال به استان به وضعیت دیگری تغییر کرده ؟ من اول شهریور دعوت شدم اما همچنان همان ارسال شده به استان هستش…

  68. سلام دوستان.
    کسی میدونه نتایج جذب هیات علمی سال ۹۷ را دادند یا نه؟ می خواهم بدونم برا اونا چقدر طول کشیده.
    به نظر شما نتایج نهایی کی میاد؟

    • سلام
      جلسه توجیهی اعضاء هیات علمی جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ در مجتمع دانشگاهی ولایت تهران مرکز برگزار شده و ۱۱۰ نفر هم پذیرش شدند
      در سایت دانشگاه ازاد تهران مرکز هم میتوانید اطلاعیه مربوط به این خبر را مشاهده کنید

    • سلام نه ندادن، من دوستم در رشته مدیریت آی تی قبول شده، اینقدر رتبه اش خوب بود که بهش گفتن، خودت دانشگاه ات را انتخاب کن، ولی هنوز در حال انتظار است. نتایج دانشگاه آزاد ۵ سال یکبار اعلام می شود، یعنی سال ۹۷ و ۹۸ و ۹۹ و ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ احتمالا باهم اعلام خواهد شد، من این مطلب را در خود سایت دانشگاه آزاد خواندم

      • سلام دوستان
        با کمال احترام برای دوست عزیزمان، فراخوان در هر سال تقریبا ۱ سال به طول انجامیده. این فراخوان به دلیل بیماری کرونا به طول انجامیده است.
        مسابقات المپیک و یا جام جهانی فوتبال نیست که هر چهار سال یک مرتبه برگزار شود.

        • سلام باور کنید در پورتال دوستم هنوز برررسی صلاحیت است، و امروز که بهش گفتم، دوباره چک کرد و باز همان بود، با این حساب فقط قبولی ها متوجه می شوند، از دوستان خواهش میکنم اگر کسی جوابی گرفت حتما اینجا بگذارد تا لااقل انتظار نکشیم.

    • دوستان از رشته مهندسی صنایع کسی مصاحبه دوم عمومی رفته؟

  69. با سلام و احترام
    دوستان کسی از مدیریت بازرگانی استان تهران مانده که دعوت به مصاحبه نشده باشد؟ من هیات جذب زنگ می زنم میگه تمام نشده، ولی عملا هنوز دو ماه از شروع آن گذشته و من دعوت نشدم، اگر کسی هست لطفا بفرمائید.

  70. با سلام و احترام

    ببخشید همه رشته ها در همه شهرها فقط برای مصاحبه عمومی به تهران دعوت می شوند یا هر کس در استان مورد انتخاب؟

  71. سلام برای من اومدن تحقیقات ؛به نظرتون چه مدت بعدش ممکنه دعوت به مصاحبه بشم؟

  72. سلام دوستان
    مصاحبه ها تموم شده؟ منظورم همون مصاحبه عمومی (گزینش) هستش، چون از تیر ماه برای بعضی از رشته ها شروع شده بود و خودم هم اواخر مرداد دعوت شدم، کسی هست در شهریور ماه مصاحبه رفته باشه؟

  73. سلام و وقت بخیر دوستان گرامی.
    دوتا سوال داشتم . بنظرتون عبور از مرحله گزینش مجدد حضوری در دانشگاه مربوطه ، خان اخر هست یا باز مراحل دیگه هم باقیه؟
    و اینکه بنظرتون از همه افرادی که مدارکشون رو ایمیل کردن گزینش حضوری به عمل میاد ؟ چون دو پاسخ متفاوت شنیدم.
    ممنون ازتون

    • سلام
      من که سوال کردم گفته بودن این گزینش مجدد، آخرین مرحلست
      در مورد سوال دوم هم اصلا معلوم نیست چی به چیه، دوستم که عضو گروه واتساپ هم هست میگفت تو این گروه، بعضیا برای گزینش مجدد دعوت شدن و بعضیا هم میگن هنوز دعوت نشدن، جالب اینه که اینا هم هیچ اطلاعی از روند کار ندارند

      • سلام
        اگر در گزینش حراست تایید شوید به بررسی صلاحیت عمومی دعوت میشوید.
        اگر صلاحیت عمومی تایید شوید در هیات اجرایی جذب بررسی میشود و از بین تمام متقاضیان با توجه به نمرات اخذ شده بالاترین و اصلح ترین فرد که از فیلتر صلاحیت علمی و عمومی تایید شده با توجه به اعلام نیاز گروه انتخاب میگردد. در نهایت اسامی تایید شده جهت صدور حکم به سازمان مرکزی ارجاع میشود.

      • با سلام من متقاضی واحد کرج هستم .عضو گروه واتسا نیستم.. این گروه واتساپ فقط برای واحدهای تهران است یا واحد کرج هم عضو هستند؟

      • سلام
        گروه واتساپ چی هست
        ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام دوستان. تو قسمت صفحه جذب میرم. قسمت وضعیت بررسی زده منتظر بررسی نهایی.
      این مرحله یعنی چی؟ چقدر دیگه دعوت به مصاحبه می کنند؟

  74. سلام،
    به نظر من و با توجه به اعلام تقویم آموزشی سال آینده، در این ترم هم نتایج فراخوان بعید است که اعلام بشه.
    با تشکر از مسئولین دانشگاه آزاد.

  75. با سلام
    مصاحبه عمومی برای تمام کسانی که پروندشون رو ارسال کردند انجام میشه؟ یا فقط برای کسانی است که امتیاز لازم رو برای تحقیقات محلی کسب کردند؟

  76. سلام دوستان
    بنده هم امروز برای مصاحبه عمومی و تحویل مدارک دانشگاه تهران مرکز رفتم، ( ۸ نفر بودیم از رشته های مختلف) من فقط استان تهران رو انتخاب کرده بودم

  77. با سلام. فرهیختگان گرامی از متقاضیان جذب واحد کرج به مصاحبه عمومی دعوت شده اید؟

  78. سلام
    از دوستان کسی برای مصاحبه صلاحیت عمومی به دانشگاه علوم و تحقیقات دعوت شده؟؟؟

  79. سلام دوستان،
    به نظر بنده با توجه به ادامه پیدا کردن شرایط کرونایی و به احتمال فراوان آنلاین بودن کلاس ها، اگر اعلام نتیجه ای هم در کار باشد به احتمال فراوان موکول به ترم بهمن خواهد شد. نظر دوستان چیست؟
    آیا اطلاعات جدیدی دوستان دارند؟

  80. سلام .کسی خبر جدیدی نداره ؟ هنوز از جانب استان تهران و گزینش دعوت به مصاحبه عمومی و ارسال حضوری مدارک نشدم. چند هفته پیش که با جذب استان تهران تماس گرفتم گفتن استان تهران مدارک رو حضوری نمیخواد و پرونده مستقیم برا گزینش میره و پرونده ها در حال بررسی هستن. اوایل تیر ماه بود . هنوز خبری نیست جز همون ارسال شده به استان ….منتفیه یعنی؟

    • سلام
      من ۱۶ مرداد برای مصاحبه عمومی به ساختمان ستادی شماره ۱ دعوت شدم. ۴ نفر بودیم. مدارک را تحویل گرفتند و بعد مصاحبه شدیم. من برای تهران مرکز درخواست داده بودم.
      نگران نباشید. از همه مصاحبه عمومی به عمل میاد. هنوز دیر نشده

      • سلام دوست عزیز
        مگه شما می توانستید برای تهران مرکز در خواست دهید؟ تا جایی که بنده اطلاع دارم فعلا تمام در خواست ها یا برای استان تهران بوده است و یا علوم تحقیقات و واحدها مشخص نشده است. هر چهار نفر هم رشته بودید و از بین شما یک نفر پذیرفته خواهد شد؟
        با آرزوی موفقیت برای شما

        • سلام
          خیر، ااز رشته های متفاوت بودیم. دو نفر از گروه هنر با رشته های متفاوت و دو نفر از گروه انسانی در رشته های متفاوت .
          حالا قبول بشم یا نه، واقعا نمیدونم چون بعضی سؤالات سیاسی نتونستم جواب بدم.
          بله رشته ما را فقط تهران مرکز داره

      • سلام ممنون که اطلاعات دادید، میشه لطف کنید رشتتون را هم بفرمائید.

      • سلام، مگه واحدتان را میتونستید انتخاب کنید ؟کجا تهران مرکز را انتخاب کرده بودید؟ رشته تان را هم میشه بگید لطفا

      • سلام. مگه میشه واحد را خودمون انتخاب کنیم؟چطوری تونستید برای یک واحد مشخص درخواست بدید…مگه انتخابمون استانی نبوده؟

      • با سلام و تشکر بابت اطلاع رسانی. من یک سوالی دارم اینکه آیا فقط از لحاظ مصاحبه عمومی قرار است گزینش شویم و یا اینکه مصاحبه علمی که در سوهانک انجام دادیم در جذب نهایی موثر است؟

      • سلام سحر عزیز. شما ارشد بودین یا دکترا؟ برای این میپرسم که در گروه هنر جذب ارشد در فراخوان ۹۸ بلامانع بوده و دکترای هنر بسیار کم داریم. ممنون میشم بانو

      • سلام دوستان محترم. من در زمان ثبت نام نه گواهی مدرک ارشد و نه دکترا را داشتم. ایا زمان مصاحبه مدارک را میگیرند؟ گواهی موقت کافیست یا حتما باید دانشنامه باشد؟

  81. سلام دوستان، در رابطه با مصاحبه عمومی سوال این است که، مگر در روز مصاحبه علمی، مصاحبه عمومی انجام نشده است؟ چرا که سوالاتی که عزیزان مطرح کرده اند که از آن ها پرسیده شده است، همان سوالات مصاحبه عمومی در روز مصاحبه علمی است.

  82. سلام
    کسی از مرکز جذب هیات علمی دانشگاه آزاد استان تهران ، شماره ای که پاسخگو باشد و بگوید در چه مرحله ای هستیم، دارد؟ من به گزینش زنگ زدم، جواب داد از مرکز جذب باید پیگیری بکنم. ممنون می شوم کسی اینجا اعلام کند، من هنوز دعوت به مصاحبه نشدم و خیلی نگرانم.

  83. سلام دوستان، برای جذب استان تهران، کسی میدونه که از کجا باید بفهمیم که چه واحدهای دانشگاه آزاد رشته مارو میخواد؟چون من اصلا نمیدونم اگر بعد گزینش اوکی شد و قبول شدم، قراره کجا منو بندازن و اصلا چندتا واحد در تهران منو ممکنه بگیرن

  84. از شنبه مجددا دانشگاه آزاد بازگشایی میشود و روند مصاحبه های عمومی شروع میشود. هفته قبل تعطیلات تابستانی بود

  85. سلام دوستان
    ببخشید یک سوال داشتم اگر ممکنه و کسی می دونه جواب بده خیلی کمک بزرگی کرده.
    من در فراخوان ۹۸ شرکت کردم و سوهانک دعوت به مصاحبه نشدم، ولی در پروفایلم ارسال به استان قید شده، کسی می دونه یعنی چی؟
    ایا امکان داره دعوت به مصاحبه بشم؟ یا نه؟ چندبار هم حضوری به واحد مربوطه که در انجا حق التدریس هستم مراجعه کردم، و میگن به خاطر کرونا و این طور مسائل مصاحبه تون به تعویق افتاده و انجام میشه.
    به نظرتون کسانی که سوهانک دعوت نشدن دیگه فراخوان ۹۸ برای اونا منتفی شده؟ من شاخه پزشکی هستم.

    ممنون میشم جواب بدین

    • معمولا رشته های پزشکی اونقدر کم‌هستن که احتمالا فرستادند همون دانشگاه کاراش رو انجام بده. نگران نباشید.
      اونایی که تهران رد شدند اصلا ارسال به استان نشدن.

  86. کسی نمیدونست هیات علمی شیم حقوقمون چقدره؟

  87. سلام خدمت دوستان،
    ای کاش مسئولین دانشگاه آزاد برای احترام به این قشر از تحصیلکرده های جامعه هم شده، پس از گذشت در حدود ۲ سال از شروع فراخوان، اطلاع رسانی در رابطه با این فراخوان و جذب هیئت علمی انجام می دادند. هر چند دوستان به تعطیلات تابستانی رفتند.

  88. سلام دوستان کسی هست بعد از تحویل مدارک دعوت به مصاحبه صلاحیت عمومی شده باشه؟ چه سوالاتی می پرسن؟
    من بعد حدود یکماه از تحویل مدارک دعوت به مصاحبه شدم.ایا سایر موارد تایید شده که به اینجا رسیدیم

  89. سلام دوستان کسی هست بعد تحویل مدارک دعوت به مصاحبه شده باشه؟
    چه سوالاتی می پرسند.؟
    ما رو برای مصاحبه حضوری دعوت کردن که بریم. حدود یکماه قبل مدارک رو حضوری بردیم.

  90. سلام دوستان. من چند هفته قبل از واحدی که اولویت اولم بود تماس گرفتن رفتم مصاحبه عمومی مدارک و فرم هم پست کردم. الان کسی میدونه مرحله بعدی چیه؟
    ایا اگر پذیرفته بشیم کلاس از ترم مهر ۹۴ میدهند؟
    چقدر طول میکشه حکم بزنن؟ و حقوق چقدره؟

    • سلام. شما متقاضی جذب کدام واحد هستید؟
      من متقاضی جذب کرج هستم از طریق ایمیل مدارک ارسال کردم و بعد از آن هیچ خبری برای مصاحبه عمومی نشده است.

      • سلام من متقاضی واحد شیراز هستم. هم بهمن ماه تهران مصاحبه علمی و عمومی رفتم هم شیراز دعوت به مصاحبه عمومی کرد و بعد هم مدارک ارسال کردم. مصاحبه عمومی هم تیر ماه بود.

        • سلام
          زیر گروه پزشکی هستین یا غیر پزشکی؟
          به جز رشته شما از سایر رشته ها هم برای مصاحبه عمومی دعوت کرده بودند؟

          • سلام من زیرگروه غیر پزشکی هستم. بله از سایر رشته ها هم بودن ولی از هر رشته یک نفر بود. مدارک هم پستی فرستادیم.

          • سلام
            ستاره خانم ممنونم که پاسخ دادید
            در همین یک ماه اخیر چندین بار با دبیرخانه جذب هیات علمی فارس تماس گرفتم که هر بار گفتند نتایج گزینش هنوز اعلام نشده هر زمان که اعلام شد باهاتون تماس میگیریم!!!
            پس با این حساب در مرحله گزینش استان فارس رد شدم

          • نه رد نشدید.روز مصاحبه ما فقط ۶ نفر بودند و گفتن روزهای دیگر هم از سایرین دعوت میکنند.

        • سلام
          رشته شما از زیر مجموعه رشته های پزشکی و پیراپزشکی بوده؟

        • سلام، شما هم میشه لطفا تجربه مصاحبه عمومیتونو بگید لطفا، که چه چیزهاییو پرسیدن

    • سلام. کدام واحد دانشگاه آزاد؟

      • من ازاد مشهد. مصاحبه هم رفتین خوب بود. گفتن بعد میفرستم تماما به سازمان مرکزی ، اونجا تایید شد میاد استان

    • سلام
      تبریک میگم
      امیدوارم موفق باشید
      من تهران مصاحبه شرکت کردم و اولیت اولم فارس بود، البته یکی از واحد های استان فارس هستم. بعد از مصاحبه تهران، در پروفایل ساجد، ارسال به استان قید شده است. با این حال دعوت به مصاحبه عمومی نشدم. فکر میکنم دیگه شانسی نیست. دانشگاه که هیچ جوابی به ما نمی دهد. ممنون از شما که با اطلاع رسانی ما را از این بلاتکلیفی نجات دادید.

  91. سلام دوستان من برا فراخوان نود ونه شرکت کردم با مراجعه ای که به گروه معارف دانشگاه ازاد استانم داشتم مدیر گروه ب من گفتن که برو دنبال یه کار دیگه چون ما اصلا ب نیرو نیاز نداریم و هیات مرکزی جذب صرفا برا درامد و یک سری امور دیگه این درخواست نیرو ها رو داده و مطمئن باشید همه اش سرکاری هست. من واقعا ناراحت و ناامید شدم چون بعد از سالها بالاخره تو استان خودم رشته ام رو خواستن ب نظرتون حرفش درست بود؟

    • نا امید نشید ولی پلن بی داشته باشید. تمام برنامه تون این نباشه. حقوقش بسیار ناچیزه دربرابر باقی سازمان ها. ولی از نظر جذب واقعا جذب انجام میشه.خیالتون راحت که نیرو میگیرن. ولی این حرفی که به شما زدن هم کاملا در برخی جاها درسته.

    • چند نفر از اساتید که خودشون هم از اعضای هیات جذب استان هستند، دقیقا همین مطلب را به من گفتند. فقط رشته های پزشکی جذب خواهند شد و سایر رشته ها متاسفانه جذب نخواهند شد.

      • احتمال زیاد همینطوره چون من پزشکی هستم و روال جذب رو دارم میبینم… گرچه پر از گره و اعصاب خوردیه ولی معلومه جذب انجام میشه

    • سلام. اصلا نگران نباشید. تمام مراحل جذب در مرکز جذب دانشگاه آزاد در تهران برگزار میشود و واحد فقط مصاحبه عمومی میگیره و اصلا مدیر گروه در فرایند جذب هیچ نقشی نداره.

  92. سلام دوستان کسی اطلاع داره افزایش ۵۰درصد که به هیات علمی دولتی خورد به آزاد ها هم خورد یا نه؟ الان حقوق دکتری تازه جذب شده استادیار، چقدر هست دانشگاه آزاد؟

  93. سلام دوستان
    یکی از همکاران بنده که ایشون هم حق تدریس هستند و در فراخوان ۹۸ شرکت کردند به مدیر گروه گفتند که این ترم برام حتما کلاس بزارید چون ترم پیش رو حکمم میخوره و هیئت علمی این واحد میشم. چجوره؟ ماها همچنان در بلا تکلیفی ولی بعضی از افراد حتی میدونند کودوم واحد پذیرفته شدن!!!

  94. سلام دوستان، یه اتفاق مشکوک برای من افتاد میخوام بدونم کسی هست مثل من شده باشه،
    دیروز تماس گرفتن از دانشگاه آزاد کرج برای مصاحبه عمومی گفتن فردا برم، امروز تماس گرفتن کنسل کردن!!!! کسی از روند کار کرج خبر داره؟!!

  95. سلام
    از دوستان کسی هست که مدارک را مستقیما به دانشگاه علوم تحقیقات ارسال کرده باشند؟

  96. با سلام و ادب
    از دوستانی که عضو گروه واتساپ هستن آیا روند جذب شون داره طی میشه؟ یا اونها هم در این سکوت و بی خبری هستن؟ دوستان چطور میشه فهمید که دیگه جذب مون کنسل شده یا ما پذیرفته نشدیم؟ دانشگاه که پیگیری می کنیم کلا جواب مشخصی نمیده، چطور می تونیم به یه قطعیتی برسیم؟

    • ظاهرا همه در بی خبری هستند. همچنین دانشگاه آزاد اعلام کرده که تا چند روز دیگه به تعطیلات تابستان می روند و تا نیمه مرداد تعطیل هستند. هیچی دیگه، یکم دیگه بگذره تابستان هم تموم میشه و همه ما همچنان در بلاتکلیفی هستیم.

      • متاسفانه خیلی وضعیت آشفته و نا امیدکننده است.
        با واحد تماس گرفتم گفتند تا جواب استعلامات گزینش نیاد مصاحبه عمومی فردی شروع نمیشود. واحدها مجاز هستند تا ۴۰ روز منتظر نتیجه استعلام باشند بعد مصاحبه را شروع کنند.

    • من عضو گروه واتساپی هستم و به اندازه شما در بی‌خبری و بلاتکلیفی هستم. هنوز برای بردن مدارک هم با من تماسی نگرفته اند! ظاهراً برای مرحله بعدی مصاحبه ، عضویت در این گروه هیچ اهمیتی ندارد. این مطلب رو برخی از اعضای گروه که مرحله بردن مدارک و مصاحبه نهایی رو گذرانده‌اند، گفتند.

  97. با سلام و احترام یه سوال داشتم دوستان کسی هست که تو فراخوان نود و هشت رشته جامعه شناسی علوم و تحقیقات تهران مصاحبه رفته باشه و تو اردیبهش ت ماه هزار و چهارصد ازش مدارک خواسته باشن که ببره مرکز جذب علوم و تحقیقات . ممنون از پاسختون

    • سلام، من در گروه واتس آپ نیستم، ولی می دانم هنوز از سال ۹۶ به بعد برای شهر تهران دانش گاه آزاد هیات علمی اش را مشخص نکرده، و همه بلا تکلیف هستند. کلا قبل از آن هم یعنی از سال ۹۲ تا ۹۶ یکجا تمام فراخوان ها را اعلام کرده است. این روند دانشگاه آزاد است، چرا اینجوریه، نمی دانم ولی هست. به تمام سایت های دانشگاه های آزاد مراجعه کنید این موضوع را می بینید، خیلی هم انتقاد شده ولی بازم همین طوریه. امسال گروه واتس آپ جدید بود. ما احساس کردیم سیاهی لشکریم و همان ها فقط قبول شدند، ولی آنها هم بلا تکلیف‌اند گویا. حالا اگر کسی هست لطفا اطلاعات بدهد.

      • البته وزارت علوم چندبار اخطار داده و ظرفیت جذب دانشجوی دانشگاه آزاد رو مشروط کرده به رعایت حدنصاب هیات علمی. شاید اینجوری ملزم به جذب هیات علمی بشوند.
        در خیلی از رشته ها اصلا نسبت استاد به دانشجو رعایت نمیشود و با نسبت حتی ۱/۱۵۰ هم وجود دارد. این یعنی کیفیت پایین

  98. سلام، دوستان کسی میدونه در استان تهران، بعد از مرحله گزینش چقدر طول میکشه که جواب نهایی را به داوطلبان بدهند که آیا بالاخره هیات علمی شده اند یا خیر؟ چون اصلا نمیدانیم پروسه اش چقدر طول میکشه

  99. کسی میدونه بعد از گزینش پروسه اش چیه؟ یعنی بعد گزینش بالاخره چقدر طول میکشه که بگن ما هیات علمی شدیم یا نشدیم….

  100. سلام خبر جدید داشتم خواستم بهتون بگم.
    امروز از گزینش دانشگاهی که حق التدریسی هستم در رشته مدیریت در تهران بهم زنگ زدند و گفتند برای تحقیق محلی اومدن ولی کسی نیست!گفتند همون آدرس خانه خودتان، در حالیکه من برای تحقیق اصلا از همسایه ها معرف معرفی نکرده بودم. خلاصه خودم رفتم دم در و توضیح دادم اینجا همسرم را می شناسند فامیلی یک خانم را از کجا بدونن همسایه ها، خلاصه خودم سرایه دار و یکی دیگه از همسایه ها را پیدا کردم، و ازشون سوالاتی درباره دین و مذهب پرسیده بود. من فراخوان ۹۸ هستم، هنوز جواب مدیریت فراخوان ۹۷ هم داده نشده .

  101. برای من نوشته بود هیات علمی با اولویت اول در فراخوان انتخاب گردید. اللن مجددا نوشته ارسال به استان.
    کسی میدونه چرا؟
    اون جمله رو چهار ماهی بود که نوشته بودن و قبلش ارسال به استان بود. الان مجدد شده ارسال به استان.

    • شما به گزینش دعوت شده بودید و بعدش این پیغامو براتون نوشتن؟

      • قضیه اینجور بود که من و یک نفر دیگه به مصاحبه دعوت شدیم. ولی بنا به دلایلی (احتمالا پارتی) مصاحبه من رو کنسل کردن و بنا به گفته خودشون اسم من رو بعنوان عدم نیاز رد کردن. و اسم رقیبم رو به عنوان قبولی. (و بعد در پروفایل نوشت هیات علمی با اولویت اول در همین فراخوان انتخاب گردید) حالا بعد چند ماه فرد رقیب گفته من نمیام? و میبینم که دوباره نوشته ارسال به استان.

  102. سلام لطفا در استان تهران هر کسی به گزینش و مصاحبه عمومی دعوت شد لطفا اطلاع دهد که بقیه بفهمیم که آیا انتظار به سر آمده است یا نه.

  103. سلام و احترام. از همکلاسی های بنده که در فراخوان ۹۸ شرکت کرده بودند شنبه جهت مصاحبه عمومی مجدد در هیات جذب استان دعوت شده اند.ایشان متقاضی جذب استان تهرانن و بهمن ماه در مصاحبه علمی و عمومی شرکت کرده بودند. عضو گروه واتس اپی جذب نیستند.

  104. سلام .،دوستان گرامی متقاضی استان تهران کسی به مرحله بعد ارسال به استان راه پیدا کرده ؟ یا از جانب استان برای تحویل حضوری مدارک تماس داشتین؟

  105. سلام دوستان
    من شنیدم روند جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد سه تا چهار سال طول میکشه؛ درسته؟؟؟

    • سلام
      خیر، معمولا هر ساله نهایت ۱.۵ سال نتایج اعلام می شود. این فراخوان بعلت وچود کرونا و غیر حضوری بودن کلاس ها، ظرفیت کلاس ها را بالا برده اند لذا نتایج را اعلام نکرده اند.

      • با سلام دوست عزیز
        یعنی چون ظرفیت کلاسها بالا رفته نتایج اعلام نمیشه؟ این یعنی چی؟ متوجه منظور شما دوست عزیز نشدم.

        • سلام، بله
          کلاس ها به صورت آنلاین برگزار شده، ظرفیت کلاس ها را بالا برده اند و در نتیجه محدودیتی از نظر ظرفیت وجود ندارد. همانطور که خیلی از اساتید حق التدریس یا دعوت نشده اند و یا دروس آن ها کم شده است. به قول معروف اساتید و ساعات تدریس کمتر برابر است با هزینه کمتر برای دانشگاه.

  106. سلام دوستان
    کسی از زمان اعلام نتایج بررسی اطلاعی نداره؟

    • هفته گذشته با هیات جذب فارس تماس داشتم. عنوان کردند که رشته های پزشکی را جذب خواهند کرد و برای سایر افراد اگر خواستند تماس می گیرند که دوباره برای مصاحبه علمی مراجعه کنند. نکته قابل توجه این است که سال گذشته هیچ یک از افراد شرکت کننده در مصاحبه علمی فارس جذب نشدند. از یکی از اساتید که در جلسه مصاحبه سال گذشته بود سوال کردم گفتند که بهشون اعلام شده بوده تا نمره ندهند و صرفا به این خاطر که وزارت علوم برای حفظ رشته ها ایراد می گیرد باید اعلام نیاز کنند…

      • سلام
        لطفا به حرفا گوش ندین و باور نکنید.من نمره خودم رو میدونم.مگر میشود طرف هزار کیلومتر توی جاده با وضعیت کرونا بره و بیاد بعد طرف نمره ندن بهش؟؟؟عقلاییه بنظرتون؟بعد برای مجوز رشته ها تعداد دانشجو ملاکه نه فراخوان.

    • سلام
      من نمی دونم.

  107. با سلام و احترام خدمت دوستان یه سوال داشتم ایا کسی تونسته تو فراخوان نود و نه چهارصد شرکت کنه؟ من نتونستم چون با وجود اینکه رشتمو میخواستن ولی در مرحله انتخاب استان.. پیغام می اومد که رشته و گرایش شما موجود نیست.. ممنون از پاسختون

    • سلام. من توانستم و البته از این موضوع نگران و ناراحت شدم چون احتمال میدهم اشخاصیمثل شما که نمیتوانستید شرکت کنید احتمالا در فراخوان ۹۸ پذیرفته شد اما احتمالا من نه و بنابراین میتوانم شرکت کنم.
      البته این برداشت شخصی من است

  108. سلام به همگی
    لطفا اگر کسی خبر جدیدی دارد اعلام بفرمایید.
    کل دانشگاه و فرآیندها در سکوت و بی خبری است

  109. سلام .کسی از دوستان فراخوان ۹۸، رشته ش مجدد در فراخوان ۹۹ اعلام نیاز شده ؟

  110. با عرض سلام و خسته نباشید در صورت امکان دوستانی که به مصاحبه علمی دعوت شده اند لطفا بفرمایید چه سوالاتی ازتون پرسیده شد؟ ممنون که تجربیاتتون رو به اشتراک میذارید

  111. سلام
    دوستان که در گروه واتساپی هستن آیا از شاخه های پزشکی هم عضو گروه هستن؟ یا اینکه فقط رشته های غیر پزشکی در گروه واتساپی عضو هستن؟

  112. سلام دوستان
    بعد از تحویل مدارک آیا کسی دعوت شده ؟ از هیات جذب استان با من تماس داشتن گفتن با در دست داشتن اصل برخی مدارک به حراست جهت مصاحبه و سیر مراحل جذب مراجعه کنید.

  113. سلام دوستان
    من قبل عید با اومدن پیامک ارسال مدارک، مدارکم رو برای دانشگاه مورد نظر در تهران، فرستادم، ولی برای مصاحبه قبل عید دانشگاه آزاد سوهانک دعوت نشدم. الان هم هر چی پیگیر پرونده ام از دانشگاه میشم میگن که به همین زودی ها مصاحبه اس و مصاحبه میشید. ولی دوستی اینجا گفته همه قبل عید سوهانک دعوت شدن. کسی می دونه چه خبره؟ بلاتکلیفی هم حدی داره.

    • سلام
      منم با نظر شما موافقم. چند روز پیش هم نظرمو نوشتم. ای کاش مسئولین دانشگاه آزاد حداقل اطلاع رسانی می کردند.
      چون قبل از عید خیلی از دوستان مانند من هم مصاحبه علمی شدند و هم مصاحبه عمومی پ و الان سهیل عزیز می گویند که مصاحبه نشده اند ولی مدارک ازشون خواسته شده. خیلی جالبه

      • هم مدارک رو خواستن و هم اینکه در پروفایل من ارسال به استان قید شده، در حالیکه تا الان هیچ مصاحبه ای دعوت نشدم و جالبتر اینکه از دانشگاهی که اونجا حق التدریس هستم و درخواست فراخوان ۹۸ هم برای همون دانشگاه شرکت کردم، میگن که به همین زودی مصاحبه میشید و …
        واقعااااا نمی فهمم یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام
      در سامانه ساجد قبل از ورود به پروفایل، اطلاعیه دانشگاه آزاد برای دعوت شدگان به مصاحبه رو میتونید مشاهده کنید
      متن اطلاعیه:
      مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه
      ۱۳۹۹/۱۰/۲۵- دعوت تلفنی به مصاحبه و آغاز روند بررسی
      اطلاعیه مهم
      روند بررسی صلاحیت علمی و ارزیابی عمومی متقاضیان استخدام در دانشگاه آزاد اسلامی که در فراخوان سال ۱۳۹۸ ثبت نام نموده و در بررسی اولیه پرونده (الکترونیکی) آنان حائز شرایط بوده از تاریخ ۲۹/۱۰/۱۳۹۹ شروع می شود بدین منظور پس از اعلام تلفنی زمان مصاحبه علمی به متقاضیان توسط همکاران مرکز جذب دانشگاه آزاد اسلامی، متقاضی می بایست برابر زمان مشخص شده در واحد تهران مرکز به نشانی بزرگراه امام علی (ع) – بلوار ارتش- خیابان شهید سوهانی – مجتمع دانشگاهی ولایت – ساختمان شهید باغبانی حضور بهم رسانند همراه داشتن مدارک مورد نیاز توسط متقاضی در هنگام مراجعه جهت مصاحبه علمی و ارزیابی عمومی اصل و ۱ نسخه کپی مدرک دانشنامه یا گواهی موقت مقاطع کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (در صورت قید نشدن معدل در مدارک تحصیلی میبایست ریزنمرات یا گواهی معتبر که معدل درآن درج شده ارائه گردد)
      اصل و کپی کارت ملی یا شناسنامه
      ارائه مستندات علمی و فرهنگی

      • ممنون بابت دقت شما، در این اطلاعیه ذکر شده است (مصاحبه علمی و ارزیابی عمومی) در نتیجه مصاحبه عمومی نیز انجام شده است. پس مجدد اینکه می گویند مصاحبه عمومی به چه منظور است؟

    • سلام این آشفتگی و بی سامانی فقط یک نشانه دارد و آن اینکه گرفتن مدارک و مصاحبه ها صوری است و همان ۷۰، ۸۰ نفری که واتس آپ دعوت شده اند، اولویت بودند، همین

      • بابا بزرگوار من یکی از همون واتساپی ها هستم ماهم مثل شما بلاتکلیفیم ولله.

        • سلام آقای دکتر حسین
          بله می دانم هنوز شما هم تعیین تکلیف نشده اید، حتی میدانم، جواب فراخوان ۹۷ را هم ندادند با اینکه به بعضی ها گفتن از نظر علمی قبول شدند و مثل ما وارد مرحله گزینش شدند و این را هم می دانم که از سال ۹۲ تا ۹۶ دانشگاه آزاد همه ی قبولی های چند سالش را یکجا معرفی کرد، یعنی بعد از ۵ سال انتظار، امیدوارم مال ما دچار چنین سرنوشتی نشود، ولی حرف من این است شما می دانید جز بهترین ها و اولویت ها انتخاب شده اید و همین کافی است، ولی ما واقعا بلاتکلیفی.

        • شما غیر پزشکی هستید؟ چه استانی؟ سوالات گزینش را میشه بگید چی بوده؟

    • سلام.منم برای جذب تهران اقدام کرده بودم و بهمن ۹۹ به سوهانک دعوت شدم واسه مصاحبه، بعد از اون پیامک دادن که مدارکو ایمیل کنیم بهشون ولی تا الان هیچ خبری نشده کسی هست که به گزینش دعوت شده باشه؟

  114. سلام دوستان
    کلیه استعلامات طبق روال کاری ۴۵ روز به طول می انجامد. این ۴۵ روز از چه زمانی آغاز شده و در واقع مهلت ارسال مدارک تا چه تاریخی بوده است؟

  115. سلام
    من هم در فراخوان ۹۸ شرکت کردم، و دی ماه پیامک ارسال مدارک برام اومد و من مدارکم رو حضوری بردم و از دی ماه دیگه خبری نشده، نه مصاحبه ای و نه چیزی، فقط در پروفایلم ارسال به استان قید شده، من حوزه پزشکی هستم.
    ایا به نظرتون ریجکت شدم؟

    • سلام
      روز پنج شنبه ۹ بهمن که مصاحبه برای رشته من در دانشگاه سوهانک برگزار شد داوطلبین حوزه پزشکی هم حضور داشتند.

    • سلام منم پزشکی ام. بعد از ارسال مدارک بصورت حضوری مصاحبه گذاشتن و در پروفایل نوشت هیات علمی در اولویت اول انتخاب گردید. وقتی زنگ زدم گفتم من قبول شدم؟ گفتن نه این یعنی اولویت اول شما نیرو ی خودش رو انتخاب کرده?
      خلاصه حتما زنگ بزنید به هیات جذب همون استان و پرونده رو پیگیری کنید.
      من یزد بودم.

  116. ناآشنا به مراحل جذب

    در میان دوستان، آیا کسی هست که پیامک ارسال مدارک از طرف دانشگاه اولویت دوم و سوم خودش را دریافت کرده باشد؟ یا فقط از اولویت اول پیامک دریافت کردید؟

  117. سلام دوستان
    من در فراخوان ۹۸ دانشگاه علوم تحقیقات شرکت کردم اما تا الان هیچ جا دعوت به مصاحبه عمومی نشدم. میخواستم بدونم امیدی هست یا کلا کنسله شده و من رد شدم؟
    دوستان شما برای مصاحبه عمومی سوهانک دعوت شدین؟

    • سلام. تمام دوستانی که در اینجا کامنت گذاشتند، قبل از عید در دانشگاه سوهانگ مصاحبه علمی و عمومی شدند. عجیب است که دعوت نشده بودید! لطفا به پروفایل ساجد مراجعه کنید ببینید که برای شما چه چیزی قید شده است.

      • سلام دوست عزیز
        من شاخه پزشکی هستم و در پروفایلم هم ارسال به استان قید شده و هر بار هم از دانشگاه پیگیری کردم گفتن که تا یکی دوماه دیگه مصاحبه اس.
        من حدود پنج ساله که در دانشگاه علوم تحقیقات حق والتدریس هستم.

    • سلام
      بهتون پیامک ارسال مدارک دادند؟چون فکر نکنم هنوز کسی دعوت شده باشه.
      ولی مدارک از خیلیا خواستن.اگر پیامک ارسال مدارک ندادند شاید خدایی نکرده ریجکت شده باشید.

    • شنبه از واحد تماس گرفتند جهت ارائه مدارک به گزینشی به حراست. وقتی مراجعه کردیم فرم حفاظت هم دادند پرکنیم. خلاصه که استعلام رو شروع کردند و بعد از آن انجام مصاحبه عمومی

    • ارسال به استان نشده کارتابل شما؟
      بعد از ارسال به استان تماس گرفته میشود جهت ارسال مدارک تکمیلی جهت مصاحبه صلاحیت عمومی

  118. سلام دوستان
    در بین مخاطبین آیا کسی در فراخوان جذب۹۸ استان سمنان را جزء سه اولویت خودش انتخاب کرده؟
    اگر کسی هست لطفاً اطلاع رسانی بفرمایید. آیا دعوت به مصاحبه و پیگیری فرآیند جذب در سمنان شدید؟ چه رشته و گرایشی هستید؟

    • سلام و احترام. بنده انتخاب دومم سمنان بود ولی هیچ تماسی از سمنان گرفته نشده با بنده. از سازمان مرکزی پرسیدم گفتن که الویت اولت اول باید تصمیم بگیرن در موردت. الویت اولم تهران بود که اونم بعد از مصاحبه بهمن ماه پاسخی ندادن.

    • سلام بنده اولویت سوم اونجا بوده که در همون اولویت اولم برای تکمیل مدارک دعوت شدم

  119. سلام
    ای کاش مسئولین دانشگاه مانند سخنگوی و یا قائم مقام رئیس درباره جذب اساتید اطلاع رسانی می کردند؟
    چرا که ۲ سال از فراخوان گذشته و هنوز برای سال ۹۸ اعلام نتیجه نکرده اند و متاسفانه فراخوان جدیدی اعلام نموده اند؟
    لازم به ذکر است تمامی دوستام شرکت کننده در این فراخوان دارای مدارج عالی دانشگاهی هستند و این طریق اطلاع رسانی شایسته این عزیزان نمی باشد.

  120. آیا دوستانی که به گروه واتساپی دعوت شده اند متقاضی جذب علوم و تحقیقات بود ه اند؟

  121. درود. دوستان گرامی که در فراخوان جذب ۹۸ شرکت کردید ایا شما تونستید یا میتونید در فراخوان ۹۹ شرکت کنید ؟چون من نمی تونم .چرا ؟

    • البته من لیک رو دارم.همه مراحل رو انجام میدم منتها در بخش انتخاب استان میزنه رشته گرایش یا مقطع شما نمیتونید انتخاب کنید اما در حالیکه در فراخوان اعلام نیاز شده.متوجه نمیشم

    • سلام،
      وضعیتتون ارسال به استان هست؟
      برای من رشته ام در اعلام نیازهای جدید ۹۹ نیست و نمیشه فرایند رو تکمیل کرد.

      • سلام . بله من وضعیتم ارسال به استان هست . الویت اولم تهران بوده .
        رشته من در اعلام نیاز ۹۹ بوده .اما وقتی تمام مراحل رو طی می کنم مرحله انتخاب استان میزنه رشته گرایش یا مقطع شما نموجود یست..نمیدونم چرا ؟

  122. سلام دوستان
    واقعا جای تاسف داره که بیش از ۲ سال زمان برای جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد زمان لازم باشه و هیچ یک از مقامات این دانشگاه نیز اطلاع رسانی دقیقی در این رابطه نداشته باشند.
    امیدوارم روزی مجدد مدیرانی از بدنه همین دانشگاه بر سر کار بیایند.

    • هیچ خبری نیست…
      سکوت محض….
      بی اطلاعی….

    • من در شاخه پزشکی آزاد هستم. گرچه در پروفایلم قید شده انتخاب شده ام . هنوز هیچ کدوم از مقامات منو گردن نمیگیرن?. میگن فعلا حق تدریس همکاری کن تا بعد…
      پنج ماهه حق تدریسم و ن بیمارستان ن دانشگاه هیچ کدوم حقوقی نمیدن. مدیران فقط وعده میدن و امید واهی. از شهر دیگه اومدم اینجا اوضاع بدیه.
      شماره های جذب تهرانم ک جواب نمیدن

    • سلام وقت بخیر بنده با هیات جذب استان تهران برای فراخوان ۹۸ دانشگاه آزاد تماس گرفتم گفتن که همه مجدد میان برای مصاحبه عمومی و زمان برگزاری مصاحبه بین ۱ تا ۳ ماه آینده است.

  123. یک روز ایکونی در سامانه ثبت میشود یک روز برداشته میشود یک روز میگن واتساپیا انتخاب شدن یک روز میگن نه اصلا چنین چیزی نیست یک روز میگن ارسال به استانی ها قبولن یک روز میگن نه همه ارسال شدن به استان و …

  124. به حداقل معدل برای ثبت‌نام متقاضیان در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: حداقل معدل مورد نیاز، در مقطع کارشناسی ۱۴، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای ۱۶ و در مقطع دکتری تخصصی ۱۷ در نظر گرفته شده است.

    دوستان گرامی سلام
    آیا واقعا این عادلانه است که در شرط حداقل معدل مقطع دکتری، ضریب تطبیق معدل را لحاظ نکنند.
    آیا واقعا سطح کیفی و سختی واحدهای دانشگاه آزاد با هم یکی است؟؟
    به که باید گفت این درد دل بسیاری از فارغ التحصیلان دکتری
    دانشگاه ازاد را که خیلی راحت ضریب تطبیق معدل را در معدل مقطع دکتری اعمال ننمایند و با کلی هزینه و زحمت هیچ امیدی به جذب نداشته باشند.
    آیا فقط شرط معدل ملاک اولویت در جذب است؟
    خواهش میکنیم اگر کسی شماره تماسی از نمایندگان دانشجویان دکتری دانشگاه ازاد دارند اطلاع دهند تا این مساله را با ایشان مطرح نموده و به مسئولان مربوطه ابلاغ نمایند. با تشکر

  125. ناآشنا به مراحل جذب

    دوستان متاسفانه اطلاعات جدیدی به دستم رسیده که خیلی مثبت نیستند.
    لیست انبوهی از اسامی برای هر استان ارسال شده است و ممکنه برای هر رشته حدود ۱۰ الی ۲۰ نفر باشند. دانشگاه بر اساس رتبه بندی ای که سازمان برای دانشگاه ارسال کرده احتمالا دعوت به مصاحبه می کند. یعنی برای هر رشته احتمالا ۲ تا ۳ نفر دعوت به مصاحبه بشوند. این رتبه بندی ها محرمانه است و رتبه های بالاتر اولویت جذب دارند. بنابراین خیلی از ماها ممکنه دعوت به مصاحبه هم نشیم و پرونده مختومه اعلام بشه. این اطلاعات را از کارمند دانشگاه پرسیدم و صحت دارد. البته ممکنه استانی هم همه را به مصاحبه دعوت کند اما با این شرایط کرونایی بعید است.

    • فکر نمیکنید عدد ۲ یا ۳ نفر خیلی کمه احیانا؟اومدیم دو نفر نمره مصاحبه رو نیاوردن اونموقع چکار میکنند.!!اصلا این عدد توی غربالگری مصاحبه ایی معنا نداره.

  126. کسی میدونه که آیا تحقیقات محلی هم انجام می‌شود؟
    یا فقط استعلامات چهارگانه است؟

  127. سلام
    دوستانی که متقاضی استان فارس هستند و پرونده آنها به استان ارسال شده است ، با دبیر خانه جذب هیات علمی استان حرف زدم گفتند که اسامی برای اداره گزینش ارسال شده است و با افرادی که در این مرحله (پس از انجام تمامی استعلامات لازم) تایید می شوند تماس میگیریم.

  128. سلام
    آیا کسی هست که متقاضی جذب در دانشگاه آزاد سمنان بوده باشد. لطفاً اطلاع رسانی فرمایید.
    ظاهراً در این استان علیرغم درخواست مدارک از یکماه قبل و تشکیل پرونده استخدامی برای معرفی شدگان به استان – حالا میگویند هیچکس در اولویت نیست و همه مردود هستند و ممکنه اصلاً دعوت نشوند. اگر نمی خواستند چرا این همه مدارک درخواست کردند؟

  129. سلام دوستان مراحل گزینش و تایید صلاحیت عمومی در استان به شرح زیر می باشد

    ضوابط عمومی گزینش:
    ۱ : اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
    ۲ : التزام عملی به احکام اسلام ازقبیل ؛ نماز ، روزه و عدم ارتکاب به معاصی کبیره
    ۳ : اعتقاد و التزام به ولایت فقیه ، نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی
    ۴ : عدم اشتهارد به فساد اخلاقی و تجاهر به فسق
    ۵ : عدم سابقه وابستگی تشکیلاتی ،هواداری از احزاب و سازمانها و گروههایی که غیر قانونی بودن آنها از طرف مقامات صالحه اعلام شده و یا می شود مگر آنکه توبه ایشان احراز شود .
    ۶: عدم سابقه محکومیت کیفری موثر
    ۷: عدم اعتیاد به مواد مخدر

    مراحل انجام امور مربوط به گزینش متقاضیان جذب هیات علمی :
    .۱ معرفی متقاضیان بعد از تایید در جلسه علمی از دفتر هیات اجرائی جذب به کار گروه بررسی صلاحیتهای عمومی
    .۲ استعلام صلاحیت عمومی به مدت ۴۵ روز، استعلام از حراست محل تحصیل به تفکیک مقاطع تحصیلی، استعلام از اداره اطلاعات، انجام سایر تحقیقات، ارسال مدارک نامبرده به دفتر گزینش سازمان مرکزی
    .۳ دریافت جوابیه استعلام های انجام شده و تحقیقات توسط کارگروه بررسی صلاحیتهای عمومی
    .۴ دعوت از متقاضیان هیات علمی با نامه مدیر گزینش واحد به کارگروه بررسی صلاحیتهای عمومی جهت شرکت در مصاحبه عمومی
    .۵ مصاحبه عمومی از متقاضیان هیات علمی در واحد با حضور نماینده دفتر مرکزی گزینش سازمان مرکزی
    .۶ در صورت عدم تایید (پرونده مختومه)، در صورت تجدید (انجام مصاحبه مجدد)، در صورت قبولی، تحویل تصاویر مدارک به نماینده هیات اجرایی
    .۷ بایگانی کپی استعلام ها در کارگروه بررسی صلاحیتهای عمومی
    .۸ ارسال اصل مدارک به دفتر هیات اجرایی جذب

    برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان قسمت اداره گزینش مراجعه کنید

    • من از استان محل درخواست پیگیر شدم، گفتند فقط مصاحبه عمومی برگزار میشود.
      مصاحبه علمی دیگر در استان برگزار نمیشود. یعنی کسانیکه دعوت به استان شده اند صلاحیت علمی تایید شده اند. در نهایت هیات اجرایی جذب استان با توجه به اعلام نیازها و نتیجه بررسی صلاحیت عمومی جمع بندی میکند

  130. سلام دوستان
    من امروز مدارک خواسته شده رو حضورا بردم و چون طرف آشنا بود،ازشون سوال کردم گفتن فقط قبول شدگان علمی رو فرستادن اینجا و روند کار هم اینجا این هست که ما مصاحبه صلاحیت عمومی و استعلامات رو می گیریم بعد مجددا می‌فرستیم سازمان مرکزی.و گفتن بعد از تکمیل کل مدارک افرادی که به استان اعلام شده دعوت به مصاحبه می کنیم.تحقیقات و استعلامات رو هم می گیریم.
    خواستم به دوستان اطلاع بدم.

  131. سلام
    خانم فاطمه
    آیا این موضوع که عده ای در اولویت جذب هستند و دیگران نیستند حقیقت دارد؟
    گروه واتساپی فقط مربوط به تهران بوده یا دیگر استانها هم دارند یا از اساس چنین گروهی صرفاً جهت ارسال غیرحضوری مدرک بوده در شرایط کرونایی؟ آیا منظور همان گروه بینش مطهر است؟؟
    چند روز پیش با دانشگاه استان تماس گرفتم گفتند هیچکس در اولویت نبوده و امکان دارد هیچگونه دعوت حضوری نکنند.

    • سلام نسرین جان
      مواردی که من گفتم فقط و فقط برای استان تهران و البرز هست
      استان های دیگه نه گروه واتس اپی تشکیل شده و نه اولویت بندی
      فقط استان تهران. افراد در اولویت قبل از عید یک جلسه هم با رییس جذب اقای دکتر هاشمی گلپایگانی داشتند
      این موضوع در نورد استان های دیگه صادق نیست
      در مورد استان تهران والبرز هم فقط و فقط افراد قبول علمی به استان پرونده شان ارسال شده که همگی عمومی مجدد سنحیده میشوند

      • سلام. من متقاصی جذب استان البرز هستم پرونده من ارسال شده و پیامک ارسال مدارک دریافت کرده ام اما در گروه واتساپ عضو نگردیده ام. به نظرتون شانس قبولی دارم؟

        • سلام
          من هم در گروه واتس اپی نیستم
          اما چیزی که تو جلسه توجیهی به افراد گفته شده استان ملزم به گرفتن همه افرادیکه در گروه واتس اپی دعوت شدند و در اولویت سازمانند،هست. مگر اینکه استعلاماتی که میگیرند برای فردی مشکل داشته باشه که خب از گزینه های دیگه که علمی رو قبول شدند میتونن جایگزین کنند. ولی خب افراد دارای اولویت شانس بسیار بالاتری دارند و اگر استعلاماتشون اکی باشه
          قطعی هستند

      • سلام،
        این گروه واتساپی که می‌فرمایید، چطور امکان عضویت در اون هست؟ کسی می‌تونه راهنمایی کنه. بنده متقاضی جذب در استان البرز بودم

        • سلام
          این گزوه قلل از عید تشکیل شده و خودشون هم دعوت کردند
          عمومی نیست که افراد خودشون تقاضای بودن در گروه رو داشته باشند.
          با گروه بینش مطهر هم متفاوته. اون گروه ارتباطی با جذب ندارد

  132. یک سؤال اینکه آیا در زمان مصاحبه علمی که در تهران انجام شد افرادی که فقط مقاله چاپ شده علمی پژوهشی داشتند نمره گرفتند؟ چون آنجا اساتید گفتند که به اکسپت نمره نمدهند فقط چاپ شده باید باشد.
    از طرفی اگر آیین نامه مصاحبه علمی را ملاحظه کنید می بینید که ۱۸۰ امتیاز دارد. که اغلب داوطلبین حتی ۳۰ امتیاز هم نمی توانند بگیرند. لذا خیلی از افراد واجد شرایط علمی نشدند و شاید بهمبن خاطر در اولویت نیستند.
    ظاهراً در بسیاری از رشته ها در استانهای مختلف هیچکس نمره لازم را نیاورده و حتی همه رد شدند و در اولویت نیستند و گفتند که احتمال داره با تصمیم سازمان مرکزی حتی به استان دعوت حضوری هم نمیشوند برای ادامه کار – با اینکه کلیه مدارک و فرم عدم اشتغال هم قبلاً به مرکز استان ارسال کرده اند.
    این پاسخی است که بعضی از دوستان از مسئول جذب استان انتخابی خودشان شنیدند.
    اگر مردود بودند چرا کلی مدارک و ۱۲ قطعه عکس خواستند جهت تشکیل پرونده استخدامی؟؟ هم ابتدا بگویند مردود.
    حالا معلوم نیست که آیا از بین مردود شدگان آنهایی را که بالاترین نمره را دارند جذب شوند؟؟ یا همه مردودند.
    ضمن اینکه اعلام پذیرش مجدد در فراخوان ۹۹ برای همان رشته ها و استانها شاید به منزله این باشد که افراد خیلی کمی قبول شده اند و میخواهند در فراخوان های بعدی از افراد جدید جذب کنند.
    اصلاً معلوم نیست چه خبره – چکار میخواهند بکنند – فقط می خواهند درآمدزایی ۱۶۰ هزارتومانی برای هر نفر داشته باشند – هدفشان چیست ؟؟؟؟؟

  133. با سلام و تشکر بابت اطلاع رسانی جذب هیأت علمی ۹۸ غیر پزشکی از خانم دکتر فاطمه
    ۱) آیا امکان دارد که پس از ارسال مدارک جهت تشکیل پرونده و در مرحله مصاحبه عمومی شخصی را رد کنند؟ (چونکه شما فرمودید در فراخوان ۹۷ شرکت کرده اید و حتی گواهی سوء پیشینه نیز برده اید).
    ۲) اگر چند داوطلب متقاضی یک واحد دانشگاهی باشند و آن واحد را به عنوان اولویت اول انتخاب کرده باشند؛ چه می شود؟ آیا یک نفر انتخاب و سایرین از جذب هیات علمی حذف می شوند؟
    ۳) همچنین منظور از روند مجزا دانشگاه علوم تحقیقات چه می باشد؟ چون در تاریخ ۲ اردیبهشت sms جهت تشکیل پرونده برای اینجانب ارسال شده است و مدارک لازم در سایت واحد مربوطه ذکر شده است. یعنی مجددا مصاحبه علمی دارد یا اینکه فقط مصاحبه عمومی انجام خواهد شد؟
    خواهشمند است سایر متقاضیان جذب هیأت علمی در صورت مطلع بودن از جواب سؤالات بالا به آنها پاسخ دهند.

    • سلام فرزانه جان
      بله متاسفانه امکان مردودی در مصاحبه عمومی هست- البته فراخوان پارسال که بنده شرکت کردم در مورد اون رشته نیرویی نگرفتند و ادامه روند صورت نگرفت به دلیل اعلام عدم نیاز دانشگاه در ادامه. از ما مدارک خواستند منتها فقط سه رشته برای مصاحبه عمومی دعوت شدند و مابقی رشته ها رو بدلیل عدم داشتن دانشجو و بودجه عدم نیاز زدند. منتها بله مصاحبه عمومی هم مردودی دارد.
      در مورد علوم و تحقیقات افرادیکه تو گروه واتس آپ بودند دو هفته قبل از مابقی افراد پیامک دریافت کردند. این رو یکی از همکاران که تو گروه هست به بنده گفتند. منتها گویا برای افرادی هم ۲ اردیبهشت پیامک ارسال شده
      من خودم اشتباهی که کردم اولویت دوم رو علوم و تحقیقات زدم که پرونده من رو ارسال نکردند و به اولویت اول که استان تهران بوده ارسال کردند. منتها قبل از عید از علوم و تحقیقات پیگیری کردم و مسئول جذب گفتند که دو تا سه برابر ظرفیت اعلامی اون رشته رو سازمان به ما اعلام میکنه و ما خودمون مجدد مصاحبه علمی و عمومی برگزار میکنیم. شاید چون به عنوان واحد مستقل جذب هستند و البته این صحبت برای قبل از عید هست و شاید الان روند تغییر کرده. در مورد اینکه چند داولطب برای یک اولویت هم اگر در علمی قبول بشوند همه افراد اول برای اولویت اولشان ارسال پرونده صورت گرفته. اگر به هر دلیل در اولویت اول پذیرفته نشوند پرونده به اولویت دوم ارسال میشه

  134. سلام
    از دوستانی که در گروه واتساپ عضو کردند کلا مقیم تهران هستند یا از شهرهای مختلف است؟ بنده تبریز هستم ولی استان تهران انتخاب کردم ولی بنده رو قبل از عید در گروهی که در تبریز هست عضو کردند ولی خودم دو ماه پیش اطلاعیه ای مبنی بر امتیاز این طرح در سامانه ساجد دیده بودم و ثبت نام کرده بودم ایا میتونه مربوط به تهران باشه یا ثبت نام خود من است. میخاستم ببینم دوستان واتساپی در این مورد اطلاعاتی میدونن بدن

    • سلام ممکن خواهش کنم منم به گروه واتساپ تهران دعوت بفرمایید سپاس گزارم لطفا یکی از دوستان عضوگروه پیام ایمیل کنند تا شماره تقدیم کنم جهت عضویت سپاس

  135. سلام
    من فقط از این بابت کامنت میگذارم که اگر افرادی کامنتهای قبلی رو خوندند و مجدد نگران شدند موارد رو روشن کنم. چون خودم هم جز افرادی هستم که پیگیری میکنم و گاهی یه سری کامنت ها من رو نگران کرده

    ۱- شاید استان به استان کمی در ارتباط با ادامه روند تفاوت دارند من در ارتباط با استان “تهران” شرایط رو میگم
    من با شماره ای که اعلام کردند تماس گرفتم. منظور از کاربرگ ۱ همان فرم ۱ هست که فایل خامش هم داخل لینکی که در اس ام اس آمده وجود دارد
    ۲- با همون شماره مجدد تماس گرفتم و پرسجو کردم در ارتباط با اطمینان از رسیدن مدارک از طریق ایمیل به مرکز: پاسخ دادند هیچ ایمل تائیدی نمیاد ولی اگر مدارکتون ارسال نشده باشه و یا نقص داشته باشه خود مرکز جذب باهاتون تماس میگیره و اگر هم کامل باشه که هیچ
    ۳- در ادامه گفتند منتظر تماس باشید جهت انجام مصاحبه باهاتون تماس گرفته میشه
    ۴- پیامک ارسالی برای افراد استان تهران همه در روز ۳۱ فروردین حتی در یک ساعت هماهنگ ارسال شده چه افراد گروه واتس آپی چه غیر واتس آپی. پیامک دو هفته قبل از این تاریخ مرتبط با افرادی بوده که علوم و تحقیقات رو انتخاب کرده بودند
    این دانشگاه به عنوان دانشگاه مادر و مستقل هست و روند خودش رو مجزا از روند استان جهت جذب داره
    ۵- ارسال به استان به معنی قبولی قطعی نیست. تنها به این معنی هست که مصاحبه علمی قبول شدید و صلاحیت عمومی همه افراد مجدد بررسی میشه و دعوت به مصاحبه خواهند شد.
    ۶- استان های دیگه ممکنه روند متفاوتی داشته باشند و سلیقه ای هست و همونطور که میبینید بعضی دوستان اعلام کردند ازشون مدارک حضوری خواستند که مرتبط با استان های دیگر هستند. به شخصه من فراخوان ۹۷ استان دیگری شرکت کردم در این مرحله از من حتی سوء پیشینه خواستند. منظورم اینه استان با استان دیگر متفاوته و کمی سلیقه ای
    ۷- در مورد دوستانی که دو استان رو انتخاب کردند اگر زدند “ارسال به استان” پرونده شما ارسال شده به استان اولویت اول شما- در صورت عدم انتخاب در اولویت اول به اولویت دوم پرونده ارسال میشود ولی در این مرحله جهت بررسی به استان اولویت اول ارسال شده
    من خواهش میکنم افرادی که اطلاع ندارند کامنتی رو نگذارند که باعث نگرانی افراد بشند. یا با پافشاری رو موضوع غلط باعث نگرانی بیشتر نشوند از طرف دیگر خبرهای مثبت بدون پشتوانه هم امیدواری بیهوده ایجاد میکنه. اخباری رو انتشار بدید که اطمینان دارید!!

    • سلام
      ممنون فاطمه عزیز بابت اطلاعات خوب و دقیقت، بازم مصاحبه عمومی گفته می شود، عجب حوصله ای دارند بابا، اونم در این شرایط!!!
      بازم ممنون خبر دادی. بازم اگر خبری گرفتی اینجا بنویس، خیلی خوبه که اطلاعات می دهی.

    • فاطمه جان ممنون بابت اطلاع رسانی شما
      حالا چند سوال بوجود می آید:
      ۱. چرا لینک ثبت نام ۱۳۹۹ برای داوطلبان حذف شده است با وجود اینکه زمان ثبتنام تمدید شده است؟
      ۲. لینک اطلاعات تکمیلی اعضای هیئت علمی که فعال شده به چه معناست؟
      ۳. گزینش عمومی دوستان مگر در روز مصاحبه علمی انجام نشده است؟ و فکر نمیکنم عرف بر انجام دو مصاحبه عمومی باشد

    • سلام فاطمه جان
      حالا فقط چند سوال پیش خواهد آمد:
      ۱. چرا نامنویسی ۱۳۹۹ از پروفایل داوطلبین ۱۳۹۸ که مدارک از آنها خواسته شده است پاک شده؟
      ۲. لینک تکمیلی اعضای هیئت علمی که برای این داوطلبین باز شده است، به چه معناست؟
      ۳. آیل مصاحبه عمومی در زمان مصاحبه علمی انجام نشده است؟ مصاحبه عمومی که در روز مصاحبه علمی صورت پذیرفت به چه معنایی بوده است؟

      • سلام شادی جان
        لینک ثبت نام برای من هم غیر فعال شده منتها شاید ایراد سایت باشه. باید از افرادیکه فراخوان قبلی رو ثبت نام نکردند سوال پرسیده بشه آیا برای اونها هم این مشکل وجود داره یا خیر
        در مورد لینک تکمیلی اعضای هیئت علمی: این تغییرات بصورت هماهنگ برای همه اعضای ساجد اتفاق میفته و اختصاصی برای افراد اتفاق نمیفته. دانشگاه آزاد اقدام به راه اندازی علم سنجی اساتید هییئت علمی کرده و بنابراین این بخش بصورت اتوماتیک در سامانه تعریف شده
        مورد آخر هم اینکه مصاحبه عمومی صورت گرفته در سازمان افراد اولویت سازمان را بر اساس این مصاحبه انتخاب کردند به این معنی که همه ارسال به استان ها به معنی قبولی علمی هستند منتها افراد دعوت شده به گروه واتس آپ افراد دارای اولویت جذب هستند که بالاترین نمره را در مصاحبه عمومی داشته اند. منتها مجدد همه افراد قبول شده علمی مصاحبه عمومی میشوند و اگر افرادی که در اولویت هستند در محله استعلام رد شدند از افراد رزرو استفاده شود. البته من هم خودم جز افرادی هستم که در گروه واتس آپ نیست.

        • البته شنیده ها حاکی از این است که تمام افراد قبول و رد شده ارسال به استان میشوند تا نظر نهایی با صلاحدید و توسط استان ها اعلام شود.
          بله افرادیکه نمرات بررسی صلاحیت علمی و عمومی بالاتری در مصاحبه سازمان مرکزی کسب کرده اند، در اولویت جذب هستند و سایرین در جایگاه رزرو

      • لینک ثبت نام ۱۳۹۹ مجددا بازگشت
        این تغییرات سایت ساجد نشان دهنده وضعیت جذب افراد نیست و بصورت کلی برای افرادی که عضو ان هستند تغییر میکند

    • سلام و عرض ادب
      خداوند مهربان خیرتون بده الهی مهربانوجان
      لطف فرمودید
      مصاحبه بعدی نگفتن راجع به چی هست؟ اونم ی مرحله سخت دیگه است به نظرتون؟

  136. از مخاطبین محترم چه تعداد جزء گروه واتساپی هستید؟ لطفاً از ماهیت آن و چگونگی عضویت اطلاع رسانی کنید.
    ضمناً اگر کسی اصلاً شماره واتساپ نداشته یا به دانشگاه اعلام نکرده، چطور میخواهند او را به واتساپ دعوت کنند؟
    آیا کسی بوده که از دانشگاه با او تماس بگیرند و شماره واتساپ بخواهند؟؟
    در یکی از استانها، ظاهراً مسئول جذب دانشگاه با داوطلب تماس گرفته و اطلاع داده که برای داوطلب ایمیل فرستاده.
    ((متن ایمیل جذب استان: ۱= جهت تسریع کار، ارسال اسکن برخی مدارک از طریق شماره واتساپی که در ایمیل قید شده. ۲ – ارسال کلیه مدارک از طریق پست))
    شاید منظور از گروه واتساپی که برخی گفته اند عضو شده اند؛ شاید واتساپ صرفاً وسیله ای جهت ارسال مدراک بوده در این اوضاع کرونایی؟؟
    اصلاً در این واتساپ چه چیزی اعلام کردند به اعضا؟
    آیا همه رشته ها بوده؟ آیا همه استانها بوده؟ یا فقط تهران بوده

    • سلام برادر عزیز
      – این گروه صرفا برای اشخاصی هست که متقاضی تهران و البرز هستند.
      -بله افرادی که واتساپ نداشتند ازشون خواسته شده که نصب کردن بعد عضوشان کردن.
      – این گروه برای افرادی هست که در دو استان مذکور در اولویت جذب هستند.
      با تشکر

      • سلام گروه برای متقاضیان تهران بوده یا برای افرادی که در تهران ساکنن ؟ بنده در تبریزم ولی متقاضی تهران بودم در تبریز عضو گروهی شدم واقعا تکلیفمون مشخص نیس

  137. امروز سایت ساجد را نگاه کردم یک لینک ثبت نام بنام ( فراخوان جذب بورس سال ۱۴۰۰) اضافه شده.
    منظور از جذب بورس ۱۴۰۰ چیست؟؟

  138. سلام
    با توجه به اینکه هنوز فرصت ثبت نام در فراخوان سال۹۹ باقیست. از حاضرین در سایت آیا چند نفر هستید که لینک ثبت نام جذب۹۹ برایتان غیرفعال شده است؟؟
    شاید این تغییر قرینه ای بر قبولی در جذب پارسال۹۸ بوده؟؟ یعنی اینکه افرادی که در ۹۸ قبول شده اند دیگر نمی‎توانند در فراخوانهای بعدی شرکت کنند؟؟ آیا همینطور؟؟
    برای چند نفر لینک ۹۹ غیرفعال شده؟ شاید فعال و اشتباه میکنید؟؟

    • سلام
      پس چرا کسی منو عضو نکرده؟ اصلا تماس هم نگرفتند
      خدایا یعنی چی ؟
      ممکن خواهش کنم بفرمایید منم عضو کنند ؟ مطالب مهمی اطلاع رسانی میشه؟ پیامک امد مدارک رو ایمیل کردم فقط همین

  139. آقای هادی روز بخیر
    به دبیرخانه جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد هر دو استان که انتخاب کرده اید تماس بگیرید و بپرسید.
    شماره تلفن را از سایت دانشگاه مربوطه در گوگل بیابید.

  140. سلام دوستان برای بنده زده ارسال به استان ولی معلوم نیست کدوم استان، چون ۲تا استان انتخاب داشتیم از کجا بفهمیم به کدوم استان یا اولویت معرفی شدیم؟ در ضمن برای بنده بجز این جمله توی سایت هیچ خبر دیگه ای نشده نه پیامکی نه زنگی نه عضویت گروهی برای ارسال مدارک، کسی‌ هست اینطور باشه؟ به چه شماره ای باید زنگ بزنیم پیگیری کنیم؟

    • سلام بله برای من هم همینطوره (دو استان انتخابی داشتم، هیچگونه تماس و پیامی برای من نبوده و در قسمت تغییر وضعیت ارسال به استان هست) اما با این تفاوت که در سامانه ساجد لینکی با عنوان اطلاعات تکمیلی اعضای هیات علمی در ۴۸ ساعت گذشته اضاف شده و ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی نوبت دوم سال ۱۳۹۹ هم غیر فعال شده.
      بر روی لینک اطلاعات تکمیلی اعضای هیات علمی هم کلیک میکنم صفحه بعد با این اطلاعات نمایش داده می شود
      عنوان صفحه جدید:
      اطلاعات تکمیلی سامانه علم سنجی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی
      سایر موارد شامل: نام ، نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد
      Name ، Family Name، Personal Email، Academic Email، Google Scholar Profile Link، ResearcherID، ORC Id، Scopus Author Id، CV Profile Link، Profile Link ResearchGate، CV File
      از این موارد نام، نام خانوادگی و کد ملی را نمیشه ثبت کرد که پس از ثبت سایر اطلاعات نام ، نام خانوادگی و کد ملی نمایش داده می شود

  141. تمامی مدارکی از من خواستن ببرم دبیرخانه جذب استان.

    کلیه تصاویر مدارک به صورت خوانا و در اندازه A4 ارائه شود.
    مدارک مورد نیاز مرکز جذب به ترتیب (از بالا به پایین):
    • تصویر ثبت نام در فراخوان جذب
    • ۱۰ قطعه عکس ۴ * ۳
    • تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان
    • تصویر کارت ملی ۲ نسخه
    • تصویر همه صفحات شناسنامه (صفحه ازدواج و طلاق ، صفحه توضیحات) ۲ نسخه
    • مختصری از شرح حال دوران زندگی
    • گواهی سوابق ایثارگری اعم از حضور در جبهه یا همکاری با بسیج و غیره
    • تصویر آخرین حکم کارگزینی درصورت داشتن سابقه اشتغال
    • تعهد نامه عدم اشتغال در سایر ارگان ها
    • تصویر برابر اصل ریز نمرات کارشناسی
    • تصویر برابر اصل مدرک کارشناسی
    • تصویر برابر اصل ریز نمرات کارشناسی ارشد
    • تصویر برابر اصل مدرک کارشناسی ارشد
    • تصویر برابر اصل ریز نمرات دکتری تخصصی
    • تصویر برابر اصل مدرک تحصیلی دکتری تخصصی
    • گواهی اشتغال به تحصیل جهت متقاضیان بورسیه
    • پرسشنامه اطلاعات فردی
    • فرم خود اظهاری شخصیتی
    مدارک مورد نیاز دبیرخانه هیأت اجرایی جذب به ترتیب (در پوشه مجزا ارائه شود):
    • فرم شماره یک (مشخصات متقاضی) به‌صورت تایپ شده و عکس‌دار (اصل عکس الصاق شود) (۲ سری)؛
    • مختصری از شرح حال دوران زندگی؛
    • رزومه علمی؛
    • تصویر دانشنامه یا تأییدیه تحصیلی مقطع دکتری؛
    • گواهی امتحان جامع جهت دانشجویان مقطع دکتری؛
    • تصویر دانشنامه یا تأییدیه تحصیلی مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد؛
    • تصویر ریز نمرات مقطع کارشناسی ارشد؛
    • تصویر دانشنامه یا تأییدیه تحصیلی مقطع کارشناسی؛
    • تصویر ریزنمرات مقطع کارشناسی؛
    • تصویر همه صفحات شناسنامه؛
    • تصویر پشت و روی کارت ملی؛
    • تصویر پشت و روی کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان؛
    • گواهی سوابق ایثارگری اعم از حضور در جبهه یا همکاری با بسیج و غیره
    • تصویر آخرین حکم کارگزینی درصورت داشتن سابقه اشتغال
    • تعهد نامه عدم اشتغال در سایر ارگان ها
    • پرسشنامه اطلاعات فردی
    • فرم خود اظهاری شخصیتی
    • تصویر ثبت نام در فراخوان جذب
    • دو قطعه عکس جدید ۴*۳ .
    مدارک مورد نیاز جهت بررسی صلاحیت عمومی متقاضیان (در پوشه مجزا ارائه شود):
    • فرم شماره یک (مشخصات متقاضی) به‌صورت تایپ شده و عکس‌دار (۲ سری)؛
    • گزارش مختصری از دوران زندگی (۲ سری)؛
    • تصاویر کلیه مدارک تحصیلی (۲ سری)؛
    • تصویر همه صفحات شناسنامه (۲ سری)؛
    • تصویر پشت و روی کارت ملی (۲ سری)؛
    • تصویر پشت و روی کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان (۲ سری)؛
    • سه قطعه عکس جدید ۴*۳ .

  142. سلام
    امروز از دبیرخانه جذب استان با بنده تماس گرفتن و مدارک رو خواستم که براشون بفرستیم.

  143. دوستان محترم بدانند
    طبق اطلاع واصله از منبع موثق, مصاحبه علمی و مهمتر از آن ارزیابی عقیدتی که در دانشگاه آزاد سوهانک برای کلیه داوطلبین کشوری پارسال انجام شد معیار انتخاب و تأیید صلاحیت بوده است. لذا کلیه افرادی که در سایت برایشان (ارسال شده به استان) قید شده به منزله قبولی قطعی است؛ مگر اینکه صلاحیت عمومی آنان از نظر استعلاماتی که توسط جذب استان از مراجع ذیربط خواهد شد مردود شوند. که در این صورت از افراد رزرو استفاده می‌شود.
    از این افراد کلیه مدارک هویتی و تحصیلی در چهار نسخه و ۱۸ قطعه عکس درخواست شده جهت تکمیل پرونده استخدامی که در صورت بلامانع بودن استعلامات فوق‌الذکر، از مهرماه سال جاری ۱۴۰۰ مشغول به تدریس می‌شوند در شهرهای مختلف استان مربوطه.
    به قبول شدگان هیأت علمی تبریک و آرزوی موفقیت سلامت برایشان داریم.

    • من خودم نقض گفته شما هستم.
      ارسال شده به استان در پرتابل اینجانب ثبت شده ولی در لیست اولویت های انتخابی سازمان مرکزی نیستم.
      البته از استان تماس گرفتند گفتند مدارک بفرستید برای ادامه مراحل جذب.۱۸ قطعه عکس و … هم نخواستند. کلیه مدارک اسکن شده لازم داشتند
      والا ماهم نفهمیدیم چه خبره

    • یا دارید اشتباه میکنید یا واحدها سلیقه ای عمل میکنند
      چون من از سازمان مرکزی پیگیر شدم گفتند ما همه شرکت کنندگان رو فرستادیم واحدها تا جمعبندی بشه

    • سلام ببخشید چقدر منبع موثق است ؟ چون برای تقریبا همه ارسال به استان قید شده و اینکه یک مصاحبه سوم عقیدتی هم گویا سال های گذشته و امسال انجام شده و میشه و همچنین مسئله گروه واتس اپ هم اصلا مشخص نیست که اون افراد چه تفاوتی داشتند ؟

    • سلام دوست عزیز، واسه بنده خیلی وقته نوشته ارسال به استان ولی هیچ خبری نیست و نه زنگی و نه پیامکی، برای همه قبول شده ها پیامک ارسال مدارک رفته؟ و اینکه شما که منبع موثق دارید میشه بگید حقوق هیئت علمی برای شروع چقدر هست؟

  144. دوستان محترم بدانند
    طبق اطلاع واصله از منبع موثق, مصاحبه علمی و مهمتر از آن ارزیابی عمومی که در دانشگاه آزاد سوهانک برای کلیه داوطلبین کشوری پارسال انجام شد معیار انتخاب و تأیید صلاحیت بوده است. لذا کلیه افرادی که در سایت برایشان (ارسال شده به استان) قید شده به منزله قبولی قطعی است؛ مگر اینکه صلاحیت عمومی آنان از نظر استعلاماتی که توسط جذب استان از مراجع ذیربط خواهد شد مردود شوند. که در این صورت از افراد رزرو استفاده می‌شود.
    از این افراد کلیه مدارک هویتی و تحصیلی در چهار نسخه و ۱۸ قطعه عکس درخواست شده جهت تکمیل پرونده استخدامی که در صورت بلامانع بودن استعلامات فوق‌الذکر، از مهرماه سال جاری ۱۴۰۰ مشغول به تدریس می‌شوند در شهرهای مختلف استان مربوطه.
    به قبول شدگان هیأت علمی تبریک و آرزوی موفقیت سلامت برایشان داریم.

    • پس قضیه این گروه واتزاپی چی هستش؟

    • سلام، تمام مدارکی که از ما خواسته شده دیجیتالی است، ۱۸ قطعه عکس و…بازم اگر فرستاده شده، برای افراد خاصی است. واینم بهتون بگم برای گرفتن جواب خیلی به امسال دل نبندید، جواب گزینش هیات علمی سال ۹۷ اعلام نشد‌‌ه هنوز!!! کلا در سال ۹۶ همه ی فرخوان های سال های ۹۲ تا ۹۶ با هم اعلام شدند.

  145. سلام
    کاربرگ شماره یک همون فرم شماره یک هست که تو اون لینکی که طی پیامک اعلام شده وقتی وارد میشید گزینه اول فایل گذاشته شده که دانلود کنید که باید تایپ بشه و خلاصه ای از همون فرم ١۴ صفحه ای روز مصاحبه هست.کاش افرادیکه اطلاع درستی ندارند چیزی رو نگن که باعث نگرانی افراد بشوند!

  146. با سلام میشه لینک دانلود کاربرگ شماره ۱ فرم ۱۴ صفحه ای را ارسال کنید یا بفرمایی از کجا می شه دانلود کرد؟
    خیلی ممنون

  147. با سلام. دوستان گرامی که پیامک دریافت کرده اید آیا از استان البرز کسی هست؟یا این دریافت پیامکها فقط برای تهرانه؟

  148. از دوستان کسی هست از استان تهران پیامک ارسال مدارک رو چند هفته پیش دریافت کرده باشند؟

  149. سلام
    آیا برای کسانی که پیامک آمده مصاحبه علمی قبول شدند
    کاربرگ شماره ۱ رو از کجا باید بگیریم

    • سلام همان اس ام اسی که زده شده است، یک لینک دارد داخل آن لینک فرم شماره ۱ را دانلود و به همراه سایر مدارک خواسته شده ارسال کنید.

  150. برای من پیامک ارسال مدارک امد شما اطلاع دارید کاربرگ شماره ۱ را از کجا باید بگیریم

  151. سلام
    دوستانی که پیام دریافت کردید در کدام فراخوان ثبت نام کرده بودید؟۹۸یا نوبت اول ۹۹،نوبت دوم ۹۹

  152. سلام، شبیه اون فرم است ولی عینا اون فرم نیست، خیلی خلاصه تر است.

  153. با سلام. دوستان گرامی که پیامک دذیافت کرده اید آیا این پیامکها برای متقاضیان استان تهران بوده یا سایر استانها هست؟ من متقاضی جذب در استان البرز بوده ام و پیامک دریافت نکرده ام!

    • سلام
      در پیامک استان تهران ذکر شده است.

    • ناآشنا به مراحل جذب

      به نظر من شیوه هر استانی احتمالا متفاوت است. تهران پیامک ارسال میکنه، شاید استان های دیگه تماس تلفنی بگیرند یا هرچیزی… همچنین در شرایط کرونا تعطیلی ها زیاده، همین البرز تا هفته دیگه تعطیل اعلام شده. پس باید صبر کرد.

  154. سلام دوستان
    تو رشته ما از هر کسی که سوال کردم واسه ارسال مدارک پیامک ارسال شده، اصلا غربال گری صورت گرفته!!! به همه پیامک ارسال کردن که!!!

  155. سلام دوستان
    به من هم امروز از طرف هیات جذب استان تهران
    پیامک ارسال شد

    • سلام
      شما فراخوان دوم ۹۹ثبت نام کردید؟

    • سلام. مبارکتون باشه. آیا شما عضو گروه واتساپی بودند. میخواستم بدانم من که عضو گروه نیستم آیا امیدی هست برایم؟

      • سلام
        من هم عضو گروه وانس اپ نبودم اما پیامک رو روز ٣١ دریافت کردم
        بعضی افراد رو داخل کامنت ها دیدم که روز ١ اردیبهشت زدند که دریافت کردند
        انشالله شما هم دریافت میکنید
        ارتباطی به نبودن در گروه واتس اپ ندارد

        • برای ۲ دسته افراد پیامک ارسال شده،
          گروه اول ۲ هفته قبل که در لیست اولویت سازمان مرکزی بوده اند،
          گروه دوم کسانیکه در لیست اولویت سازمان نبوده اند و فقط جهت تکمیل پرونده نهایی و جمعبندی فراخوانده میشوند و امکان انتخابشان بسیار بسیار کم است…
          برادرانه میگم، گروه دوم زیاد دلخوش نباشند

          • سلام
            منظورتون از دو هفته قبل بلافاصله بعد از تعطیلات هست؟ چون یکی از همکاران بنده که گروه واتس اپ هم عضو بودند
            ٣١ فروردین پیامک دریافت کردند

          • اینکه هیچ پیامکی دریافت نکرده ایم هم یعنی اصلا هیچ امیدی نیست؟

          • سلام در لیست اولویت بودیم یا نبودیم را از کجا بفهمیم؟ میشه فهمید؟ تغییری که در پورتالم شده از حق التدریسی به دائمی تغییر کردم، ولی همچنان ارسال به استان است. منظورتان در اولویت سازمان همان گروه واتس آپی هست؟

          • سلام
            کجای پورتالتون تغییر حق التدریسی به دایم شده؟
            شما عضو گروه واتس اپ بودید؟

          • سلام فاطمه جان تغییر حق التدریسی به نهایی فکر نکنم ربطی به هیات علمی داشته باشد، احتمالا همه حق التدریس ها بعد از یک سابقه تبدیل به نهایی می شوند و کد اصلی براشون صادر می شود. من کدم قبلا یه چیز دیگه بود الان با کد ملی ام شده این تغییر در اسفند اتفاق افتاد. در خواست در سال ۹۵ بود برای حق التدریسی.این تغییرات در شناسه تدریس و صلاحیت در پورتالم اتفاق افتاده است. منم در هیچ گروه واتس آپی نیستم.
            ولی مطمئن باشید در مرحله گزینش خیلی ها را رد می کنن، چون در واقع اصلی ترین قسمت همین است، برای همین شاید از ما هم مدارک خواستند تا اگر کم آوردن استفاده کنند. البته اینها فقط و فقط برای استان تهران است. استانهای دیگه اقدامی نکردن.

      • سلام
        ممنونم که پاسخ دادید?

  156. سلام وقت همگی بخیر. از طرف دانشگاه آزاد استان تهران برای بنده پیامک اومده که یه سری مدارک رو جهت تشکیل پرونده براشون ارسال کنم (بنده فراخوان ۹۸ شرکت کرده بودم).

  157. سلام
    افرادی هستند که براشون پیامک ارسال شده باشه؟ و اگر بله
    ممکنه مدارکی رو که خواستند برای تکمیل پرونده را بفرمایید؟ من شنیدم گویا از علوم تحقیقات برای یک سری افراد پیامک ارسال شده

  158. سلام
    تا آخر فروردین مهلت ثبت نام هست؟یا به اتمام رسیده؟

  159. سلام دوستان
    سوالی که چند وقتی هست همه عزیزان دنبال جوابش هستند که منظور از ارسال شده به استان چه می باشد
    دوستان از طریق ایمیل، دانشگاه آزاد پاسخ دادند و دقیقا متن دانشگاه آزاد را برایتان میگذارم تا شما هم اطلاع پیدا کنید

    پاسخ دانشگاه آزاد:
    با سلام. صرفا غربالگری اولیه توسط سازمان مرکزی انجام شده و افرادی که به استان معرفی شده اند ابتدا به ترتیب از طریق پیامک جهت تشکیل پرونده اطلاع رسانی خواهد شد تا پس از انجام استعلامات لازم و برگزاری جلسه مصاحبه عمومی پرونده ها جهت انتخاب نهایی در هیات اجرایی جذب مورد بررسی قرار گیرد.

  160. ناآشنا به مراحل جذب

    از دوستان، آیا کسانی هستند که مقاطع تحصیلی را در دانشگاه سراسری گذرانده باشند؟ مثلا ارشد یا دکتری را سراسری بوده باشند و پرونده آنها به استان ارسال شده باشد؟ من شنیدم بیشتر مد نظر جذب افرادی است که کلا در دانشگاه آزاد درس خوانده باشند. مثل کاری که دانشگاه سراسری میکنه و فقط افرادی رو میگیره که دانشگاه سراسری درس خوانده باشند…

  161. با سلام
    از دوستان کسی نیست که اخیرا پروفایل آن از ارسال به استان تغییر کرده باشد
    و تا چه زمانی باید منتظر بمانیم

  162. سلام دوستان
    چند نفر در همین سایت نوشتند که برای قبول شدگان گروه واتساپ تشکیل شده؛ آیا شما رشته پزشکی بودید یا علوم انسانی؟
    آیا برای رشته های غیر پزشکی هم چنین گروهی تشکیل شده؟ آیا تماس گرفتند از دانشگاه که قبولی؟ یا برای ادامه مصاحبه در استان بیایید؟
    ظاهراً هنوز پرونده های جذب را از مرکز تهران به استان‌های مختلف ارسال نکردید؟ فقط یک سری اسامی افراد را به استان‌ها فرستادند.
    سؤال اینجاست که این اسامی فقط قبول شدگان شامل می‌شود؟ یا همه شرکت کنندگان؟
    آیا کسی خبر دارد که ادامه فرآیند جذب در استان مربوطه از چه تاریخی حدوداً شروع می‌شود؟ خرداد؟ یا شهریور؟
    آیا مصاحبه علمی که در تهران انجام شد؛ تمام؟ یا در مرکز استان هم مصاحبه علمی انجام می‌شود؟

  163. سلام. وقتی تو فراخوان شرکت میکنیم گزینه تایید نهایی نداره؟ چون همه مراحل انجام میدم و هزینه پرداخت شده اما تایید نهایی نداره؟ لطفا راهنمایی کنید. تا کی مهلت ویرایش هست؟

  164. آیا ابن درسته که ماههاست اساتید حقوقشون دریافت نکردن؟؟؟

    • من حق التدریس هستم و بله همچنان حقوق دو ترم گذشته تا به الان رو دریافت نکردم اما هییت علمی ها رو بعید میدونم
      البته یکی از همکارانم قبل از عید گفت نیمی از حقوق رو فعلا دریافت کردند
      شما استعلام گرفتید؟ که تغییر وضعیت پورتالتون به چه معنیه؟ ممنون میشم اگر توضیح بدید که ما هم روتد مراحل بعد رو بدونیم

  165. چطور میتونیم از وضعیتمون استعلام بگیریم؟
    البته منظورم بجز پروفایل سایت هست.
    با چه تلفنی؟
    (برای من نوشته هیات علمی با اولویت اول در همین فراخوان انتخاب شد)میخوام بدونم یعنی چی؟ و چرا چیزی به من نگفتن

  166. سلام. از دوستان کسی هست که قبل از دفاع از رساله دکترا برای جذب ثبت نام کند و پس از دفاع مدرک دکترا را به هیات جذب ارایه کند؟

    • در هنگام ثبت نام حتما باید دفاع کرده باشید در غیر این صورت در بررسی اولیه مدارکتون مورد تایید قرار نمیگیره

    • سلام
      در هنگام ثبت نام حتما باید دفاع کرده باشید در غیر این صورت در بررسی اولیه مدارکتون مورد تایید قرار نمیگیره

    • من و دوستم قبلا تو فراخوان ۹۷ اینکارو کردیم ولی نپذیرفتن. گفتن موقع ثبت نام باید دفاع کرده باشید در صورتی که فاصله دفاع و ثبت نام یه ماه بود ولی نپذیرفتن. عملا پولتون می پره چون استعلام می گیرن و دعوت به مصاحبه نمی کنن

  167. سلام
    دوستان میشه بگید وضعیت بررسی ارسال شده به استان
    نشون دهنده چیه؟
    برای همه تغییر کرده؟

  168. سلام
    زهرا خانم و بقیه دوستانی که به گروه واتساپی استان تهران دسترسی دارید میشه لطف کنید لینک آپلود فایل اکسل اعلام نیاز رشته ها را به اشتراک بذارید تا افرادی که سایر واحدهای استانی را انتخاب کردند از ظرفیت دیگر واحدهای استانی اطلاع پیدا کنند؟

  169. سلام
    کسی از ظرفیت قبولی در هر واحد استانی اطلاع داره؟
    در هر واحد استانی برای هر رشته یک نفر پذیرش می شود یا تعداد بیشتری؟
    در صورتی که اطلاع دارین لطفا پاسخ دهید
    با تشکر

    • خیر بسته به اعلام نیاز داره ممکنه چند نفر باشن

    • بستگی به رشته داره
      (مثلا یه رشته ای شاید یک نفر تو استان تهران بخوان ولی یه رشته دیگه ای سه نفر تو استان تهران بخوان)
      برای ۹۸ زمان اعلام فراخوان مشخص کردن هر استان چند نفر پذیرش میکنه ولی انگار همینجوری یه چیزی نوشتن چون الان تو گروه واتساپ یه فایل اکسل گذاشتن که نیازهای هر استان برای تمامی رشته ها اعلام شده که اصلا با اون چیزی که در زمان فراخوان اعلام کردند همخونی نداره متاسفانه

    • من برای رشته خودم که مهندسی هست، از واحد پرسیدم، ظرفیت پذیرش ۱ نفر هست.ولی بنظرم برای هر رشته متفاوت میتونه باشه

  170. گروه واتساپی چیه یکی از دوستان ماهیتشو بگه تکلیف خودمونو بدونیم مایی که الان گروهی وارد نکردن دیگه مطمین بشیم انتخاب نشدیم؟ خواهشا راهنمایی کنید. یعنی چی نمره بالا گرفتن عصو گروه کردیم این حرف بدون منطقیه صریح و واضح مشخص کنن خب

  171. سلام دوستان
    کسی هست که پروندش هنوز در انتظار بررسی صلاحیت باشه؟

  172. سلام
    همسر منو داخل گروه واتساپ برادران عضو کردند ولی من رو به گروهی عضو نکردند،پیامارو که دیدم گفته شده بود ما کسانی رو به گروه دعوت کردیم (از تمامی رشته ها) که در فراخوان جذب ۹۸ شرکت کردند و در ارزیابی صلاحیت عمومی حائز بیشترین نمره شدند و بهشون گفتند که ظرف ۳ ماه آتی اکثریت اعضای این گروه جز اعضای هیئت علمی هستند مگر اینکه بر اساس مستندات از نظر کارگروه صلاحیت عمومی استان، صلاحیتشان نفی شود. حالا از خانوم ها کسی هست که عضو گروه واتساپ خواهران شده باشه؟ دوستان عزیز خواهشا جواب بدید ممنون میشم

  173. سلام دوستان و اساتید گرامی
    بنده دانشجوی ترم آخر دکتری هستم و به صورت حق التدریس با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری دارم. تو سامانه ساجد وضعیتم دانشجوی دکتری ثبت شده . میتونم در فراخوان شرکت کنم؟ زیر گروه رشته علوم انسانی هستم.

  174. سلام یعنی اگر عضو این گروه نشدیم رد شدیم، این افراد که داخل این گروه هستند از همه رشته ها هستند؟

  175. سلام دوستان
    امروز از یکی از همکارانم شنیدم برای آقایونی که در فراخوان جذب ۹۸ استان تهران پذیرفته شدند گروه واتساپ تشکیل شده است،میخواستم ببینم گروهی برای جذب خواهران در واتساپ هم تشکیل شده؟خانوم ها لطفا جواب بدید که آیا از طرف سازمان مرکزی وارد گروه واتساپی شدید؟
    نمی‌دونم چرا اطلاع رسانی نشده و چرا در پروفایل، وضعیت ارسال به استان تغییر نکرده!!!

    • سلام
      از طرف سازمان با یک سری افراد تماس گرفتن و جلسه اشنایی با رییس جذب داشته اند ( خانمها و اقایان) و گروه اقایان هم در واتس اپ تشکیل شده. من از یکی از همکارانم که خودشون دعوت شدن و در گروه واتس اپی هم عضو شدن این موضوع رو فهمیدم. ایشون گفتن برای خانمها گروه جداگانه ای تشکیل شده. البته با من تماس نگرفتن و در گروهی هم عضو نیستم. همچنان هم وضعیت ارسال به استان در پورتالم هست. و یک سری افراد هم همچنان وضعیت بررسی صلاحیت هستند بنابراین
      فکر کنم درصورت عبور از یک مرحله پورتال تغییر وضعیت میده

      • سلام یعنی اگر عضو این گروه نشدیم رد شدیم، این افراد که داخل این گروه هستند لز همه رشته ها هستند؟

        • سلام
          من پیگیری کردم
          گفتند نه به معنی رد صلاحیت نیست
          ولی افراد خاصی دعوت شدن به اون جلسه و گروه ها
          این جوابی بود که من گرفتم، توضیح بیشتری ندادند

      • آیا موافقت نهایی شناسه تدریس برای واحد انتخابی و اختصاص کدشناسه تدریس جدید هم به معنی عبور از یک مرحله است؟
        من قبلا وقتی وارد بخش صلاحیت و شناسه تدریس میشدم، من را بعنوان استاد حق التدریس میشناخت و کدشناسه تدریس هم نداشتم

        • تمام مدرسین حق التدریس و هییت علمی باید شناسه تدریس داشته باشند به همین علت من فکر نمیکنم این موضوع مرتبط با فراخوان باشه
          احتمالا برای همه افراد حق التدریس کد صادر شده

          • یعنی بعد از تغییرات وقتی به قسمت صلاحیت و شناسه تدریس وارد میشوید، پس از آن ورود به بخش صلاحیت علمی و پژوهشی، مجددا پنجره ای باز میشود تا شما خصوصیات و مشخصات خودتان را جهت بررسی صلاحیت استاد حق التدریس وارد نمایید؟
            برای اینجانب که پیام میدهد، هیات علمی تمام وقت و پاره وقت نیازی به پرکردن این قسمت ندارند.

          • ممنون از پاسخ شما، ولی کلا وضعیت من تغییر کرده، کدشناسه تایید شده هم نداشتم

      • سلام،
        ممنون از پاسخ شما،
        آیا در قسمت صلاحیت و شناسه تدریس که در ساجد هست هم برای شما تغییراتی ایجاد شده؟
        قبلا وارد این بخش میشدید، میبایست مدارک جهت بررسی صلاحیت اساتید حق التدریس بارگزاری میشد و به واحد انتخابی ارسال میشد؟؟!!

    • یکی از دوستان من در رشته مدیریت به این گروه دعوت شده در حالی که من را عضو هیچ گروهی نکردند،الان متوجه نمیشم بر چه اساسی بعضی ها به گروه دعوت شده اند و بعضی ها نه

  176. اره منم عین شرایط شما

  177. دوستان در ساجد قسمتی بعنوان شناسه تدریس و صلاحیت هست اونجا شما تغییری دارین؟

    • بله برای من هم الان چک کردم تغییر کرده
      منتها من به عنوان حق التدریس در حال همکاری هستم و البته فراخوان رو هم شرکت کردم
      شما هم به عنوان مدرس حق التدریس هستید؟

    • موافقت نهایی اون واحدی که تدریس می‌کنیم و شناسه تدریس رو اضافه کرده

      • ۲ مدل شناسه تدریس هست،
        موقت و دائمی. الان برای من نمونه ۱۵ رقمی که ۱۰ رقمش کد ملیم هست صادر شده؟!
        سایرین چطور؟

      • یعنی بعد از تغییرات اخیر، وقتی به قسمت صلاحیت و شناسه تدریس وارد میشوید، پس از آن ورود به بخش صلاحیت علمی و پژوهشی، مجددا پنجره ای باز میشود تا شما خصوصیات و مشخصات خودتان را جهت بررسی صلاحیت استاد حق التدریس وارد نمایید؟
        برای اینجانب که پیام میدهد، هیات علمی تمام وقت و پاره وقت نیازی به پرکردن این قسمت ندارند.

      • یعنی بعد از تغییرات وقتی به قسمت صلاحیت و شناسه تدریس وارد میشوید، پس از آن ورود به بخش صلاحیت علمی و پژوهشی، مجددا پنجره ای باز میشود تا شما خصوصیات و مشخصات خودتان را جهت بررسی صلاحیت استاد حق التدریس وارد نمایید؟
        برای اینجانب که پیام میدهد، هیات علمی تمام وقت و پاره وقت نیازی به پرکردن این قسمت ندارند.

    • برای من تغییر کرده و نوشته وضعیت: موافقت نهایی، کارتابل اداره جذب هیات علمی سازمان مرکزی، وقتی به قسمت ورود به صلاحیت علمی پژوهشی داخل میشوم پیام میده که “اعضای هیأت علمی تمام وقت و پاره وقت نیازی به پر کردن فرم صلاحیت علمی – پژوهشی اساتید حق التدریس ندارند.”
      من هیچ عضویتی ندارم و چیزی بمن اعلام نشده!!!

      • سلام یک همچین قسمتی تحت عنوان صلاحیت اصلا در کارتابل ما نیست شما حق التدریس ثبت نام کردید ؟ در غیر این صورت دقیقا کجا پرتابل هست ؟

      • در دانشگاه ازاد حق التدریس بودین؟
        من واحدیکه هستم اونجا رو باز میکنه

        • خیر،
          یعنی برای شما پیام میده مدارک بارگذاری کنید برای واحد حق التدریس تان ارسال شود؟

        • برای من از حالت حق التدریس به حالت هیات علمی تغییر کرده.پنجره ای که مدارک را جهت احراز هویت حق التدریس بارگزاری کنیم رو نمیاره

          • سلام
            شما جز دعوت شدگان به گروه واتس اپ هستید؟
            یعنی الان کارتابل شما تغییر وضعیت داده از حق التدریس به هییت علمی؟

          • در قسمت صلاحیت و شناسه تدریس ساجد وارد میشوم، کدشناسه تدریس میاره با موافقت نهایی واحد و زیرش یک آیکون جهت بارگزاری مدارک علمی پژوهشی، وقتی با این آیکون به قسمت فرم صلاحیت علمی-پژوهشی اساتید حق التدریس وارد میشوم این پیغام رو میده که قبلا اینطور نبوده:
            اعضای هیأت علمی تمام وقت و پاره وقت نیازی به پر کردن فرم صلاحیت علمی – پژوهشی اساتید حق التدریس ندارند.
            برای سایرین اینطور تغییر کرده؟
            من نه عضو گروه واتساپم نه به جلسه ای دعوت شدم

    • امروز از کارگزینی هیات علمی واحد پرسیدم، گفت سیستم ایراد داره، چیز مهم و جدیدی اتفاق نیفتاده!!!

  178. دوستانی که در فراخوان های قبلی شرکت کردند میشه لطفا بگید که بعد از مرحله ارسال به استان، مرحله بعدی چیه؟

  179. دوستان همین ارسال به استان مانده و هیچ تماسی نگرفتن میتونم بپرسم این یعنی چی

    • برای من هم تو همین وضعیت ارسال به استان مانده.
      سر کاریم ظاهرا…
      نه خبری از رد یا قبولی…
      یک سری میگن ارسال به استان یعنی مرحله اول قبول شدید، ولی کسی مطمن نیست

  180. سلام دوستان این تغییر وضعیت به استان بالاخره به منزله قبولی اولیه هست یا رد؟
    کسی هست بعد یان تغییر اتفاق خاصی براش افتاده باشه یه راهنمایی بکنه.
    من الان ۱۰ روزه زده ارسال به استان ولی خبری دیگه ای نشده، حال با تجربه دوستان این یعنی رد یا قبول

    • ناآشنا به مراحل جذب

      والا ما هم موندیم که یعنی چی! به نظر من هرچی پرونده بوده فرستادن استان، چه رد چه قبول. ولی خب منطقی هم به نظر نمیرسه که رد شده ها رو هم ارسال کنن استان. به نظر من توی این فرصت چند روزه به پایان سال، بعیده اتفاق جدیدی بیوفته. اگر به کسی زنگ زدن لطفا بیاد بگه ببینیم مرحله بعد چیه اصلا. تشکر.

  181. مخاطب : دوستانی که در جذب ۹۸ شرکت کردند
    برای من هم تا همین چند روز پیش در انتظار بررسی صلاحیت بود که الان به ارسال به استان تغییر کرده، به تدریج برای هر رشته به ارسال به استان تغییر میکنه،برای همین دوستانی که هنوز در پروفایلشون نوشته بررسی صلاحیت نگران نباشن به تدریج برای هر رشته داره تغییر میکنه

  182. با سلام و احترام
    زمان دقیقی برای اعلام نتایج نهایی وجود دارد یا خیر؟

  183. سلام. می بخشید کسی اطلاع داره کی نتایج فراخوان ۹۸ آزاد اعلام می شه؟

  184. سلام دوستان، امروز به طور ناگهان صفحه درخواست فراخوان ۹۸ به طور کلی حذف و نام نویسی ۹۹ فعال شد. آیا این موضوع طبیعی است؟
    پس از گذر از مرحله بررسی صلاحیت ها، ارسال به استان به چه منظور صورت گرفت (آیا مفهوم آن موفقیت در این مرحله نیست) و حالا یکدفعه بدون هیچ اعلام نتیجه ای چرا صفحه بررسی های ۹۸ قابل مشاهده نیست؟
    دوستان دیگر هم با این مشکل روبرو شده اند؟

    • ظاهرا فقط کسانیکه تایید صلاحیت سازمان مرکزی شده اند ارسال به استان صورت گرفته و کسانیکه رد شده اند پیغام هنوز در مرحله بررسی صلاحیت باقیمانده

      • شما مطمئن هستید؟
        من الان چک کردم زده ارسال به استان، قبلش وضعیت بررسی چی بوده؟ من فراخوان آزاد رو چک نکرده بودم، فقط سراسری رو گاهی چک میکنم.

    • برای من وضعیت فراخوان۹۸ اینطوری هست: هیات علمی با اولویت اول در همین فراخوان انتخاب گردید.
      البته به من گفتن فعلا ازمایشی بیا. و همه چیز رو هواست! برای همین میخوام ۹۹ رو هم شرکت کنم.

    • برای بنده هم به همین شکل شد. اما دوباره الان به حالت قبلش برگشت. می بخشید کسی اطلاع داره بعد از ارسال به استان در سامانه چی به نمایش در میاد؟

  185. پروفایل من در سامانه ساجد دیگه فراخوان جذب ۹۸ رو نشون نمیده که ببینم پرونده ام در چه وضعیتیه 🙁 و مستقیما وارد ثبت نام جذب ۹۹ میشه ،برای شماها هم این شکلی شده؟

  186. سلام خدمت دوستان گرامی
    من در‌جذب هیات علمی سال ۹۸ شرکت کرده بودم و پرونده من بعد از مصاحبه عمومی و تخصصی به وضعیت ارسال به استان تغییر وضعیت داده بود که به یکباره امروز صبح دیگه قابل رویت در سایت ساجد نبود و پاک شده بود !؟ من الان رد شدم!؟ بدون اطلاع رسانی!؟ یا مشکل سیستمی حساب میشه!؟
    ممنون میشم اگر کسی میدونه راهنمایی کنه

  187. ناآشنا به مراحل جذب

    لطفا پاسخ دهید.
    آیا کسی بوده که مصاحبه علمی و عمومی انجام شده در تهران (فراخوان ۹۸) را انجام داده باشد و پرونده او رد شده باشد؟
    اصلا “ارسال به استان” یعنی چی؟ یعنی طرف مصاحبه علمی و عمومی را قبول شده است؟
    در فراخوان ۹۹ رشته من را اعلام نیاز نکردند، بنابراین پاسخ سوالاتی که پرسیدم خیلی برام مهمه، لطفا یکی پاسخ بده.

    • برای من بعد از مصاحبه همچنان نوشته شده در وضعیت بررسی صلاحیت و هنوز تغییری نکرده (من فقط استان تهران رو انتخاب کردم)

    • ظاهرا ارسال به استان یعنی پس از بررسی های اولیه در سازمان مرکزی پرونده افراد واجد شرایط به واحدی که فرد درخواست داده بوده ارسال میشه که احتمالا مجددا در واحد یک بررسی صلاحیت علمی و عمومی انجام خواهد شد و افراد نهایی بعنوان هیات علمی انتخاب میشوند.

      • سلام فکر میکنید برای همه به حالت ارسال به استان تغییر کرده یا برای کسانی که تایید شدند در این مرحله ؟

        • ظاهرا برای همه تغییر نکرده، مشخص نیست به تدریج در حال تغییر به حالت ارسال به استان هست یا فقط برای کسانیکه این مرحله را تایید شده اند.
          لطفا اگر اطلاع دارید یا برای شما هنوز تغییر وضعیت پیدا نکرده اطلاع دهید

  188. با سلام و تبریک ایام.
    خواهشمندم دوستانی که اطلاع دقیقی از اعمال ضریب تطبیق در فراخوان امسال در معدل دکتری فارغ التحصیلان دانشگاه ازاد دارند اعلام بفرمایند که آیا دوستانی که در معدل دکتری اختلاف ناچیزی تا معدل ۱۷ دارند شرکت نمایند یا خیر؟
    خدا کند که اعمال کنند در مقطع دکتری. والا خیلی از فارغ التحصیلان دکتری از گردونه ی جذب خارج میشوند و این حقشان نیست.
    با تشکر

  189. با عرض سلام خدمت شما.
    خواهشمندم راهنمای ام بفرمایید
    معدل بنده در مقطع کارشناسی۱۴.۵۶، در مقطع ارشد۱۷.۹۱ و در مقطع دکتری۱۶.۸۲ میباشد.
    آیا میتوانم در فراخوان هیات علمی امسال شرکت کنم؟
    اگر کسی دقیقا اطلاع داره که به معدلم ضریب تطبیق اعمال میکنند یا خیر؟
    با تشکر

  190. سلام
    وقت بخیر
    واقعا خیلی بی انصافی هست قبلا ۱۸ تا ۲۰ درصد معدل مقطع ارشد را نمره پایان نامه ترمیم میکرد و واقعا خوشابحال آنهایی که ورودی قبل ۹۴ بودند
    اما الان پس از ۲ سال زحمت شبانه روزی روی پایان نامه مهندسی با نمره بسیار عالی گذراندن پایان نامه هیچ تاثیری در معدل نداشت و متاسفانه حق من و تمام هم دوره ای هام ضایع شد و به قول آقایان با چند صدم کسری معدل با اینکه دانشگاه ملی بودیم هیچ امید و آینده ای وجود نداره

    واقعا وقتی وزارت علوم تاثیر پایان نامه را حذف کرد باید جوانب دیگر را هم می سنجید حداقل شرایط معدل را برای گروه بعد ۹۴ کمی عادلانه تر حساب میکردند وقتی شانس تاثیر نمره معدل را ازما گرفتند بازم با آنها که ۲۰ درصد معدلشان از پایان نامه هست یکی حساب میکنند و این بی عدالتی محض هست

  191. سلام به همگی، دوستی فرموده که با ۱۰ سال سابقه حقوم ۴۷۰۰ هست یعنی ممکنه این حرف درست باشه؟؟؟؟

  192. آقا رضا و مهدی جان موافقم باهاتون. واقعا بی معنیست بخاطر چند صدم از گردونه خارج شد. من قبلا یه بار پیش دکتر رضوان طلب که البته ایشون رییس مرکزجذب وزارت علوم هستند رفتم و گفتند ما میدونیم که دانشگاهها کیفیت متفاوتی دارند اما توان این را نداریم که ضریب موثر برای معدلها در نظر بگیریم. در واقع این کار را باید سازمان سنجش میکرد که نمیکنه اما اگر دانشگاهی کسی را با معدل پایین بخواد جذب کنه اگر دانشگاه محل تحصیل متقاضی کیفیت بالایی داشته باشه ما قبول میکنیم. در واقع من حس میکنم تصمیم گیرنده دانشگاه هست. اگر تونستید موضوع را با دکتر رنجبر مطرح کنید که نایب رییس کل دانشگاه آزاد هستند. حضوری هم برید خوبه. ایشون دستور بدن مشکل حل میشه و از نظر قانونی هم مشکلی نداره براشون.

  193. سلام من کارشناسی ارشد زبان شناسی هستم و دبیر زبان انگلیسی آموزش وپرورش آیا می توانم متقاضی ثبت نام باشم؟

  194. سلام
    لیست اعلام نیاز رشته محل ها رو دیدم. برای گرایش اندیشه سیاسی شاید نزدیک ۱۰ مورد داشت. ولی در مرحله انتخاب استان برای من میزنه: داوطلب گرامی متاسفانه رشته و گرایش یا مقطع تحصیلی شما با هیچکدام از اعلام نیازهای استانی متناسب نیست.
    لطفا راهنمایی کنید

  195. سلام دوستان ایا کسی که در فراخوان قبلی ۱۳۹۸دانشگاه ازاد شرکت کرده میتونه امسال هم در فراخوان شرکت کنه؟
    مثلا من امسال شرکت کنم میتونم سال بعد هم شرکت کنم ؟ممنون میشم پاسخ بدید

  196. سلام، تو این فراخوان که همش رشته های معارف میخوان. پس عنوان رو بزنید فراخوان جذب معارف
    کساییکه فنی مهندسی خوندن و دکتری دارن برن اسنپ.

  197. با سلام، آیا در سامانه ساجد جهت ثبت نام جذب هیأت علمی، گزینه ثبت درخواست جدید باز شده است؟ اینجانب در فراخوان ۹۸ ثبت نام کرده ام و برای ثبت نام در فراخوان ۹۹، گزینه ثبت درخواست جدید تاکنون برای ثبت نام جدید اینجانب فعال نشده است.

    • با سلام
      برای بنده که برای اولین بار دارم ثبت نام میکنم هم درخواست ثبت تایید نمیشه.لطفا راهنمایی بفرمایید

    • منم سال ۹۸ فراخوان شرکت کردم و در توضیحات نوشته که “هیات علمی با اولویت اول در همین فراخوان انتخاب گردید”
      الان برای ۹۹ هیچ اثری از گزینه ثبت درخواست جدید نیست

      • با سلام؛ خواهشمند است بفرمایید که مراحل جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد به چه صورت است؟
        اینجانب نیز در فراخوان ۹۸ شرکت کرده ام و پس از مصاحبه علمی و عمومی در تهران، پرونده به استان ارسال شده است. شما چه مراحل دیگری را با موفقیت طی کرده اید که در اولویت اول انتخاب شده اید؟ آبا در هر استان مجدداً مصاحبه علمی و عمومی انجام می شود و اینکه چگونه می شود در اولویت اول قبول شد؟

        • حقیقتش من در حیطه علوم پزشکی هستم.بعد از مرحله درحال بررسی به مرحله ارسال به استان رفت. و بعد مصاحبه گذاشتن. الان اینو نوشته. با توجه به اینکه به من گفتن کس دیگری(بومی)قبول شده نمیدونم منظور این جمله که در پروفایل من هست دقیقا چیه! (البته منم کاملا مردود نکردن قراردادی شدم و وعده جذب در اینده میدن.)
          تا جاییکه میدونم به رشته و شهر بستگی داره و اینکه رقابت به چه شکل باشه.

        • ضمن اینکه گویا برای رشته های غیر پزشکی در دی ماه با تماس تلفنی گفتن که برای ارسال مدارک حضورا به تهران مراجعه کنن(این در صفحه اول ساجد نوشته و چیز بیشتری نمیدونم)

        • ناآشنا به مراحل حذب

          دوست یک سوال؟ اگر کسی مصاحبه علمی و عمومی انجام شده در تهران را موفق نشود، آیا پرونده او بازهم به استان ارسال می شود؟

    • اصلا جواب ۹۸ اومده مگه که دارند ۹۹ فراخوان میزنند؟

    • سلام دوستان
      پرونده من تا دیروز در انتظار بررسی صلاحیت بود و امروز که پروفایلمو نگاه کردم به ارسال به استان تغییر وضعیت داد،از دوستامم که در فراخوان ۹۸ شرکت کرده بودند و هم رشته با من بودند سوال کردم برای اونها هم به همین شکل بود، برای همه انگار با توجه به رشته کم کم در حالت تغییر به ارسال به استان هستش، فقط خواستم اطلاع رسانی کنم کسایی که هنوز پروندشون در انتظار بررسی صلاحیت هستش نگران نشن

  198. با سلام. حقوق هیئت علمی تازه جذب شده چقدر است؟ لطفا پاسخ دهید

    • من هیات علمی دانشگاه آزاد هستم ۱۰ سال سابقه تدریس دارم حقوق بنده ۴۷۰۰ هست اگر کار دیگه ایی هست ورود به دانشگاه آزاد فقط از دور قشنگه داخلش نابوده بسیاری لز همکاران ما به دلیل حقوق و مزایای پایین استعفا دادند یا بازخرید کردند
      این تجربه من به عنوان هیات علمی دانشگاه آزاد هست
      انشاله تصمیم درست بگیرید

      • ممنون از شما بابت پاسخگویی. اگر جذب دانشگاه آزاد شویم میتوانیم در فراخوان جذب دانشگاه دولتی شرکت کنیم؟

      • شوخی میکنی دوست عزیز؟! شما با ۱۰ سال سابقه حداقل ۱۲به بالا حقوقتون هست، شما حتما دریافتیدبعد از کسورات رو میگی که لابد کلی وام و… ازش کم شده

    • ضمنا به ازای هر پایه چیزی حدود ۴۰ تومن به حقوق اضافه می‌شود که این رقم در دانشگاه دولتی به ۱۵۰ تومن می رسد
      گفتم بگم که شما که اول راه هستید جواتی و عمرتون رو در دانشگاه آزاد تلف نکنید

  199. شرط تطبیق معدل برای دانشگاه های مختلف وجود دارد؟

    • سلام. من در سال ۹۸ در فراخوان جذب شرکت کردم برای استان البرز . پیامک چند روز پیش اومد برای ارسال مدارک و من هم ارسال کردم اینجور که متوجه شدم برای کسانی که جذبشان تایید شده مدارک خواستند و گفتند به هیچ عنوان حضوری مدارک رو نمی گیرند. واتس آپ و غیره به احتمال زیاد برای هماهنگی بیشتر بوده و من هم اطلاعی ازش ندارم

  200. با سلام. متاسفانه مجددا هم شرط معدل مقطع دکتری را ۱۷ بدون اعمال ضریب تطبیق معدل لحاظ نمودند. واقعا آیا کیفیت دانشگاه محل تحصیل در مقطع دکتری نباید در نظر گرفته شود؟؟ این واقعا عادلانه است؟؟

    • این خیلی مسخرست و باید در نظر بگیرند کسی اطلاعات موثق داره که در نظر میگیرد یا خیر؟

      • فکر میکنم اگر جمع معدل کارشناسی و ارشد و دکتری بالای ۴۹ باشه، قبول می کنند. یه مصوبه ای شورای عالی انقلاب تصویب کرده که این مجموع باید بالای ۴۸ باشه اما دانشگاه آزاد ۴۹ و گاهی ۵۰ در نظر میگیره. از معاونت دانشگاه بپرسید.

        • آقا رامین سلام.
          این واقعا ناعادلانه هست که کیفیت محل تحصیل در دانشگاهها در مقطع دکتری را در نظر نگیرند. ضریب ۱.۰۵ بمانند قبل برای واحدهای جامع مستقل و جامع دانشگاه ازاد بایستی حتما اعمال شود والا حق بسیاری از فارغ التحصیلان ضایع شده و بخاطر کسری چند صدم معدل دکتری، تمام امیدشان برای همیشه بابت جذب هیات علمی نا امید شود. خواهشمندم اگر خبر دقیقتری دارید اطلاع بفرمایید.
          با تشکر

        • شرط تطبیق معدل هم هست؟این رو اطلاع دارین؟

        • سلام رامین جان. خدا کنه که اینطور باشه. واقعا خیلی سخته که با اینهمه هزینه ی سنگین و زحمت و تلاش به امید هیات علمی شدن، بخاطر چند صدم معدل دکتری هیچ امیدی برایت باقی نمونه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *