خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اصلاح فرایند پرداخت حق التدریس اساتید مدعو دانشگاه فنی و حرفه ای

اصلاح فرایند پرداخت حق التدریس اساتید مدعو دانشگاه فنی و حرفه ای

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای از اصلاح فرایند محاسبه و پرداخت حق التدریس اساتید مدعو این دانشگاه خبر داد و گفت: از نیمسال دوم پرداخت حق التدریسی ها براساس فرایند جدید است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

سید حیدر میر فخرالدینی در گفتگو با مهر با اشاره به اصلاح فرایند محاسبه و پرداخت حق التدریس اساتید مدعو دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: به منظور بهره گیری از خدمات آموزشی آموزشگران با کیفیت به ویژه مدرسان دارای مهارت‌های لازم جهت تدریس دروس عملی (کارگاهی و آزمایشگاهی)، یکی از مهمترین برنامه‌های معاونت آموزشی در این حوزه در سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹، اصلاح فرایند محاسبه و پرداخت حق التدریس اساتید مدعو است.

وی ادامه داد: موضوع اصلاح فرایند محاسبه و پرداخت حق التدریس اعضای مدعو که بیش از ۹۰ درصد آموزشگران دانشگاه را تشکیل می‌دهند، پس از جلسات متعدد با ریاست دانشگاه و معاونت اداری و مالی و طرح در هیأت رئیسه به سرانجام رسیده است.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: البته تلاش داشتیم که پرداخت حق التدریس در ترم جاری بر اساس فرایند جدید انجام گیرد، اما با توجه به مشکلات متعدد، از جمله زمان بر بودن فرایند اخذ مصوبات از مراجع ذی صلاح و ایجاد بسترهای لازم برای اعمال آن در سامانه آموزشی دانشگاه، احتمالاً اجرای آن از نیم سال دوم سال تحصیلی جاری عملیاتی خواهد شد.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *