خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تعریف گرنت پژوهشی ویژه هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای

تعریف گرنت پژوهشی ویژه هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از تعریف گرنت پژوهشی ویژه اعضای هیات علمی این دانشگاه خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

ابراهیم صالحی عمران در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: ما معتقد هستیم که یک بال دانشگاه فنی و حرفه ای، تولید فناوری های سطوح میانی است.

وی ادامه داد: بر همین اساس سیاست سال دیگر دانشگاه فنی و حرفه ای، توجه به تولید فناوری های میانی است و معاونت پژوهشی دانشگاه برای توجه اعضای هیات علمی بر روی تولید فناوری های میانی و پایینی در حال تعریف گرنت پژوهشی برای اعضای هیات علمی است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: توجه به تجاری سازی و مراکز نوآوری از دیگر سیاست های دانشگاه فنی و حرفه ای در سال آینده است.

وی در ادامه به تفاهم نامه همکاری مابین معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای و شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: این تفاهم نامه به تازگی به امضای طرفین رسیده است.

صالحی عمران افزود: براساس این تفاهم‌نامه در راستای استفاده بهینه از سرمایه‌های ملی در حوزه زیرساخت آزمایشگاهی، تسهیل دسترسی پژوهشگران، صنعت و کارآفرینان حوزه‌های مختلف کشور به خدمات آزمایشگاهی و ارتقای دانش فنی بهره برداری کارشناسان و متخصصان از تجهیزات و آزمون‌های آزمایشگاهی صورت پذیرفته است.

وی گفت: کمک به یکپارچه سازی اطلاعات آزمایشگاه‌های دانشگاه، فراهم آوردن امکان دسترسی و به اشتراک گذاری اطلاعات تجهیزات و آزمون‌های آزمایشگاه‌های دانشگاه در شبکه، فراهم آوردن دسترسی پژوهشگران، صنایع و صنوف به شبکه تجهیزات و آزمون‌های آزمایشگاهی طرفین طبق ضوابط، برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی درخصوص تجهیزات و آزمون‌های آزمایشگاهی و تدوین و برگزاری دوره‌های آموزش کارشناس تجهیزات آزمایشگاهی (کوتاه و بلند مدت) از اهداف و تعهدات مشترک این تفاهم‌نامه قلمداد می شود.

همچنین ببینید

عدم همکاری موثر هیات‌ علمی با صنایع

انتقاد وزارت علوم از عدم همکاری موثر هیات‌ علمی با صنایع

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم گفت: بخش زیادی از اعضای هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *