خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » صدور مجوز جذب برای بورسیه‌های دارای رأی قطعی دیوان عدالت اداری

صدور مجوز جذب برای بورسیه‌های دارای رأی قطعی دیوان عدالت اداری

معاون سرمایه انسانی سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: برای بورسیه‌هایی که رأی قطعی دیوان عدالت اداری دارند، مجوز جذب هیات علمی صادر شده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ٢۶٠ هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به ریاست محمدعلی کی‌نژاد به صورت حضوری و مجازی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

صدرالدین صدری نوش آبادی، معاون سرمایه انسانی سازمان امور اداری و استخدامی کشور در جلسه هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، افزود: برای بورسیه‌هایی که رأی قطعی دیوان عدالت اداری دارند، مجوز جذب صادر شده است.

وی افزود: بورسیه‌هایی که رأی دیوان عدالت اداری ندارند، از مسیر مجوزهایی که برای وزارت علوم و بهداشت صادر شده است، جذب می‌شوند؛ چرا که طبق قانون باید نسبت دانشجو به استاد رعایت شود.

نوش آبادی پیشنهاد کرد که برای جذب اعضای هیأت علمی با تعریف یک جدول مشخص، ضریب معدل برای دانشگاه‌های برتر کشور تعیین شود.

با توجه به اینکه دستور اول جلسه به پیگیری وضعیت بورسیه‌های وزارتخانه های علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص داشت، گزارشی از جذب ۱۱۲ بورسیه‌ بلاتکلیف توسط محمدرضا رضوان طلب، دبیر هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم ارائه شد.

رضوان طلب خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها برای اعلام نظر اولیه برای جذب بورسیه‌ها، ١٠ روز مهلت داشتند و در حال حاضر اعمال ماده ٢٠ برای رأی‌های منفی اعلام شده از سوی دانشگاه‌ها، در حال اجراست که حداقل ۲ هفته زمان می‌برد.

به گزارش ایرنا، پرونده بورسیه ها مربوط به جذب سه هزار بورسیه سال ۹۲ است که از آن زمان تاکنون هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه تعیین تکلیف این بورسیه ها و جذب آنان در دانشگاه ها را بر عهده گرفت.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *