خانه » اخبار دوره دکتری » اعلام جزئیات اعطای تسهیلات شهریه پس از فراغت از تحصیل وزارت علوم به دانشجویان دانشگاه آزاد

اعلام جزئیات اعطای تسهیلات شهریه پس از فراغت از تحصیل وزارت علوم به دانشجویان دانشگاه آزاد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند تا اول بهمن ماه سال ۱۳۹۹ از تسهیلات شهریه قرض الحسنه بعد از فراغت از تحصیل وزارت علوم استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، هادی سیدفضلی گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند تا آغاز نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ (اول بهمن ماه سال ۱۳۹۹)، از دو منبع (بانک مهر ایران و اعتبارات مصوب صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، مطابق با ابلاغ بخشنامه و تعیین سهمیه واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، از تسهیلات شهریه قرض الحسنه بعد از فراغت از تحصیل از محل منابع تخصیصی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استفاده کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

وی افزود: این منابع از محل بودجه عمومی دولت تأمین می‌شود و از طریق صندوق‌ رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی واحدها و مراکز آموزشی تخصیص می‌یابد.

سیدفضلی خاطر نشان کرد: یکی از منابع اعطای این تسهیلات از طریق بانک مهر ایران است که به مقاطع کاردانی و کارشناسی تا سقف ۷۵۰ هزار تومان (حداکثر سقف بازپرداخت ۶۰ ماه)، کارشناسی ارشد تا سقف ۱/۵ میلیون تومان (حداکثر سقف بازپرداخت ۶۰ ماه) و دکتری ۳/۵ میلیون تومان (حداکثر سقف بازپرداخت ۶۰ ماه) با نرخ ۴ درصد تسهیلات اعطا می شود. دانشجویانی که در گذشته از این نوع تسهیلات استفاده کرده اند باید برای ترم های آتی نیز از این محل، تسهیلات دریافت کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: منبع دیگر، از محل اعتبارات مصوب صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم است که به دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی تا سقف یک میلیون تومان (حداکثر سقف بازپرداخت ۶۰ ماه)، کارشناسی ارشد تا سقف ۲ میلیون تومان (حداکثر سقف بازپرداخت ۶۰ ماه) و دکتری ۵ میلیون تومان (حداکثر سقف بازپرداخت ۶۰ ماه) با نرخ ۴ درصد تسهیلات اعطا می کند.

وی افزود: دانشجویان متقاضی می توانند با مراجعه به صندوق رفاه دانشجویان واحد دانشگاهی و پورتال صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس http://bp.swf.ir نسبت به ثبت درخواست و تکمیل فرآیند وام خود اقدام کنند.

همچنین ببینید

اعلام جزئیات تسهیلات فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان از حمایت ۴۰۰ میلیون تومانی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *