خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اختصاص ۴ نمره پژوهشی به اساتید برگزارکننده کرسی علوم انسانی

اختصاص ۴ نمره پژوهشی به اساتید برگزارکننده کرسی علوم انسانی

معاون حمایت و گفتمان سازی هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی گفت: برگزاری کرسی «نظریه پردازی، نقد و مناظره» در محورهای رشته علوم انسانی و هنر، ۴ نمره پژوهشی برای اعضای هیات علمی خواهد داشت.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه بررسی برگزاری کرسی‌های ترویجی با حضور علی اکبر مسگر معاون حمایت و گفتمان سازی هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره و هیات رئیسه دانشگاه زابل به صورت مجازی برگزار شد.

دکتر مسگر در ابتدای جلسه، ضمن ارائه گزارشی از پیشینه‌ طرح کرسی‌های «نظریه پردازی، نقد و مناظره» بر اهمیت برگزاری کرسی‌های «نظریه پردازی، نقد و مناظره» در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تأکید کرد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی کمیته دستگاهی در ارتقای علمی اعضای هیئت علمی تأثیرگذار است چرا که برگزاری این کرسی در محورهای رشته علوم انسانی و هنر، ۴ نمره پژوهشی برای اعضای هیئت علمی خواهد داشت و همچنین مقدمه‌ای برای رشد و تعالی نظریه‌پردازی در منطقه سیستان و بلوچستان است.

معاون حمایت و گفتمان سازی افزود: اساتید می‌توانند در حوزه‌های مختلف اندیشه‌ای و انقلاب اسلامی و علوم اسلامی، برگزاری کرسی‌های ترویجی را درخواست کنند و با مجوزی که به کمیته دستگاهی کرسی‌های ترویجی داده شده، پس از داوری قابلیت اجرا دارد.

وی پیرامون فعالیت‌های پژوهشی و فرهنگی در شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت‌های آموزشی به صورت مجازی، فعالیت‌ها و برگزاری کرسی‌های ترویجی نیز می تواند در بسترهای مجازی پیاده‌سازی شود.

گفتنی است این جلسه که با رویکردی دوطرفه برای رسیدن به لزوم بهره‌برداری از ظرفیت استادان فعال در حوزه اندیشه برگزار شد و مقرر شد کمیته دستگاهی کرسی‌های ترویجی در دانشگاه زابل به زودی راه‌اندازی شود.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *