خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » پیشنهاد دانشگاه پیام نور برای استفاده از اساتید ایرانی مقیم خارج از کشور در تدریس مجازی

پیشنهاد دانشگاه پیام نور برای استفاده از اساتید ایرانی مقیم خارج از کشور در تدریس مجازی

رئیس پژوهشکده آموزش باز دانشگاه پیام نور پیشنهاد داد در راستای ارتقای کیفیت دروس دانشگاهی از اساتید ایرانی مقیم خارج از کشور در تدریس مجازی استفاده شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

بهمن زندی در گفتگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به لزوم استفاده از سرمایه‌های انسانی ایرانیان خارج از کشور در توسعه علمی پایدار گفت: با توجه به بند ۶-۳ سیاست‌های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر «استفاده از ظرفیت‌های علمی و فنی ایرانیان مقیم خارج و جذب متخصصان و محققان برجسته سایر کشورها بویژه کشورهای اسلامی حسب نیاز»، و با توجه به گسترش آموزش مجازی در دوران پاندمی، زمینه لازم برای مشارکت اساتید و دانشمندان ایرانی خارج از کشور در تربیت دانشجویان بویژه مقاطع تحصیلات تکمیلی فراهم شده است.

وی افزود: اکنون می‌توان دروس دانشگاهی را با ترکیبی از یک استاد مقیم ایران و یک استاد مقیم خارج از کشور ارائه داد و کیفیت آموزش عالی را از این طریق ارتقا داد.

رئیس پژوهشکده آموزش باز و از دور دانشگاه پیام نور گفت: اطمینان دارم بسیاری از اساتید ایرانی خارج از کشور با عشق و علاقه‌ای که به توسعه علمی ایران دارند از این امر استقبال خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد بزودی با تدوین آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های لازم و تصویب آن در مراجع ذیربط زمینه اجرایی شدن این پیشنهاد فراهم شود.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

یک دیدگاه

  1. یکی نیست بگه حاجی شما بیا اول از ظرفیت داخلی استفاده کن بعد بیا از خارج کمک بگیر.
    این همه فارغ التحصیل دکتری داخل هست چرا اونا رو جذب نمی کنید یا ازشون استفاده مطلوب نمیکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *