خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » امروز؛ پایان مهلت ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی ۹۹
آغاز فراخوان جذب هیات علمی شهریور 99

امروز؛ پایان مهلت ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی ۹۹

ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، امروز ۱۸ آذرماه به پایان می‌رسد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، فرایند ثبت‌نام متقاضیان بیست و چهارمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مربوط به فراخوان شهریور ۹۹ امروز سه شنبه ۱۸ آذرماه به پایان می رسد.

برنامه زمانبندی بیست و چهارمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان شهریور ۹۹ اعلام شد.

بر اساس این فراخوان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از شنبه ۱۵ شهریورماه تا ۷ مهرماه ۹۹ فرصت داشتند، اعلام نیاز کنند، بررسی اعلام نیاز دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تخصیص ظرفیت توسط مرکز نظارت از ۱۹ مهرماه ۹۹ آغاز و تا ۳۰ مهر ماه ۹۹ ادامه داشت.

دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از ۳ آبان ۹۹ الی ۹ آبان ۹۹ برای تطبیق نیاز با تاییدیه مرکز نظارت فرصت داشتند.

فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نیز از ۱۰ آبان ۹۹ آغاز و تا امروز  ۱۸ آذر ۹۹ ادامه داشت. دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از ۲۲ آذر ۹۹ تا ۲۲ اسفند ۹۹، باید به بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیأت اجرایی جذب دانشگاه‌ها اقدام کرده و پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه را به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت عمومی ارسال کنند.

همچنین دانشگاه‌ها از ۲۲ آذر ۹۹ تا ۲۲ اسفند ۹۹ فرصت دارند، نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را اعلام کرده و هیأت اجرایی جذب دانشگاه‌ها تصمیم لازم را اتخاذ کنند همچنین دانشگاه‌ها در این مدت باید پرونده متقاضیان مورد تأیید هیات اجرایی جذب دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را به دبیرخانه هیأت مرکزی جذب ارسال کنند.

مرکز جذب هیأت علمی نیز از ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ الی ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ فرصت دارند پرونده متقاضیان را در مرکز جذب بررسی و در هیأت مرکزی طرح کنند، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی حداکثر تا یک تیر ۱۴۰۰ فرصت دارند نتیجه نهایی را به متقاضیان اعلام کنند.

براساس این گزارش، محمد رضا رضوان طلب پیش از این به مهر از کاهش سهمیه‌های جذب در فراخوان شهریور ۹۹ و ادغام دو فراخوان در یک فراخوان خبر داده بود.

وی عنوان کرده بود: امسال سهمیه‌های ما خیلی کمتر شده است تعدادی که می‌توانیم در ۲ فراخوان جذب کنیم ۹۴۵ نفر برای کل دانشگاه‌های دولتی است.

رئیس مرکز جذب خاطرنشان کرده بود: برای سال ۱۴۰۰ نیز ۹۴۵ نفر سهمیه داریم بنابراین اقتضا محدودیت‌ها این بود که ما دو فراخوان را در یک فراخوان ادغام کنیم.

همچنین ببینید

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی حرفه ای

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای

دانشگاه فنی و حرفه ای باید از این به بعد برای جذب هیات علمی تا …

۸ دیدگاه

  1. سلام
    با این وضعیت کرونا و عدم پاسخگویی ادرات و تعطیلی دانشگاهها واقعا ظلم در حق کسانی است که نتوانستند مدارک را اماده کنند در واقع جذب هیات علمی برای افراد خاص داره مطرح میشه اگر قرار نبود تمدید بشه چرا یک هفته تمدید شد با قانون تردد بین شهرها مگر می شد به دانشگاه محل تحصیل رفت شما خودتان قضاوت کنید

  2. سلام وقت بخیر
    دانشگاه علوم پایه زنجان دوره ای داره به نام دکتری پیوسته از کارشناسی.
    ممنون میشم اگر کسی از دوستان که مطلع هست بمن بگه که آیا امکان و شانس هیئت علمی شدن برای فارغ التحصیلان این دانشگاه یا دوره وجود داره یا خیر؟
    امکان و شانس هیئت علمی شدن فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پایه زنجان.

  3. سلام .وقت بخیر.لطفا با توجه به شرایط کرونا مهلت ثبت‌نام تمدید بشه به دلیل تعطیلی و منع آمد و شد

  4. سامانه جذب پیام گذاشته و یک هفته تمدید کرده

  5. با سلام
    لطفا اخبار را اصلاح کنید.
    تا ۲۵ آذر تمدید شد.

  6. با سلام
    با توجه به این که داشتن کارت ملی هوشمند برای ثبت الزامی است اما این موضوع در سامانه جذب اعلام نشده بود لطفا مهلت ثبت نام را تمدید نمایید

  7. سلام
    لطفا برای ثبت در سامانه جدید جذب حداقل اگه داشتن کارت ملی هوشمند اجباریه اعلام می کردید تا متقاضیان سر درگم نشند. و این قدر منتظر رفع اشکال سامانه نمونند

    و اگر شرط داشتن کارت هوشمنده حداقل مهلت ثبت نام را تمدید کنید تا متقاضیان ابتدا پیگیر کارت هوشمند بشند

  8. با سلام
    امروز روز آخر ثبت نام هست
    هنوز همون خطای ثبت احوال را میده
    ربطی هم به کارت هوشمند نداره چون سامانه پیام میده اگه کارت هوشمند نداری روی این گزینه کلیک کن
    متاسفانه کسی هم پاسخگو نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *